افتتاح ۱۲پروژه شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت

آئین افتتاح ۱۲پروژه شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر ۹۳۱میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین در دهه امامت و ولایت و همزمان با روزهای پایانی دوره پنجم مدیریت شهری از افتتاح ۱۲ پروژه در مجموعه مدیریت شهری با اعتبار ۹۳۱ میلیارد ریال خبر داد.

شهردار قزوین در ابتدای این جلسه از جان باختن سه نفر از شهروندان استان بر اثر وقوع سیل در آوج اظهار تاسف کرد و از تلاش مجموعه شهرداری قزوین برای ارسال کمک در رفع مشکلاتی که بر اثر سیل در آوج به وجود آمده است، سخن گفت.

شهردار قزوین در این مراسم با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری در دوره شورای پنجم ‌گفت: بهره برداری از پروژه های شهروندمحور با رویکرد توزیع عادلانه امکانات به خصوص در مناطق کم برخوردار شهری در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار  گرفت.

 طاهرخانی با اشاره به شرایط سخت ایجاد شده در اثر کرونا اظهار کرد : طی ۱۸ ماه گذشته سخت ترین روزهای  مدیریت شهری بود و کرونا در روزهای ابتدایی سال گذشته اوج گرفت و یکی از پیامدهای آن فشار اقتصادی فراگیر در همه سطوح جامعه از جمله مدیریت شهری بود.

او با تاکید بر اینکه «به هر حال طی این مدت توفیقات بسیاری در خدمت رسانی به شهروندان در سایه حمایت های شورای شهر میسر شد»، تصریح کرد: ما تلاش کردیم که در شهرداری برنامه هایمان را بر اساس عدالت محوری پیش  ببریم.

طاهرخانی با تاکید بر اینکه درآمدهای شهری باید به سوی ارائه خدمات عمومی، بهبود امور و محیط شهری و موضوعات اجتماعی هزینه شود، توضیح داد: بر همین اساس مجموعه مدیریت شهری تمام توان خود را به کار بست تا پروژه هایی با رویکرد توجه به شهروندان اجرا کند تا سلامت جسم و روان شهروندان تامین شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =