۱ نفر
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
ظرفیت ICU بیمارستان‌های همدان تکمیل شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان همدان تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ دکتر ابراهیم جلیلی با اعلام این خبر افزود: هم اکنون با ورود به موج پنجم همه گیری کووید ۱۹ شاهد روند افزایشی مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان همدان هستیم و ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه در سراسر این استان تکمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط موجود، تمام عمل‌ها و پذیرش‌های غیراورژانسی در مراکز دولتی استان لغو شده و افرادی که تمایل به انجام عمل‌های غیراورژانسی دارند باید به مراکز خصوصی، مراجعه کنند.

دکتر جلیلی تاکید کرد: تمام بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه درگیر بیماران کرونایی هستند و اورژانس سایر مراکز نیز بیماران کرونایی را معاینه می‌کند، اما در مراکز خصوصی به دلیل کمبود فضا، امکان بستری بیماران کرونایی وجود ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان، در خصوص وضعیت داروهایی که برای بیماران مبتلا به کووید۱۹ استفاده می‌شود نیز گفت: هم اکنون مشکلی در کمبود داروی بیماران کرونایی در این استان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون بیشتر بیماران کرونایی استان همدان، مبتلا به نوع دلتای این ویروس هستند و امیدواریم با گسترش واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک، شاهد کنترل بیماری در روزهای آینده باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =