۰ نفر
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تجربه شیرین خرید خودرو با وام 500 میلیونی

وقتی صحبت از وام خرید خودرو به میان می‌آید کوهی از کاغذ بازی‌های بانکی و انواع و اقسام ضامن به ذهن خطور می‌کند. اما حالا یک روش فوق‌العاده برای خرید خودرو با وام هم مطرح است که نه فقط عدد دریافتی آن به مراتب بالاتر از سیستم بانکی است، بلکه استفاده از آن نیز چندان سخت نیست.

برای مشتریانی که پول نقد برای خرید خودرو ندارند، چند راه پیشنهاد می‌شود. نخست شرکت در طرح‌های پیش‌فروش خودروسازان است که با پرداخت چیزی حدود 50 درصد از قیمت خودرو در ابتدا و الباقی برای حدود یک سال به خودروی موردنظر دست پیدا می‌کنند. روش بعدی شرکت در طرح‌های موسوم به مشارکت در ساخت است که این‌بار با پرداخت حدود 30 درصد از قیمت یک خودرو برای تحویل آن تا 2 سال بعد باید صبر کرد. روش دیگر عقد قرارداد با شرکت‌های لیزینگی است که فارغ از ریسک بالا، بحث اقساط سنگین را هم باید در نظر بگیرید.

روش بعدی استفاده از وام بانکی است. اما نکته اینجاست که تسهیلات سیستم بانکی کشور برای خرید خودرو تنها 15 میلیون تومان است. شاید این روش تا چند سال کارآمد بود ولی به ‌مرور با افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان و البته فوران نرخ‌ها در بازار آزاد عملاً وام بانکی ارزش خود را از دست داد. از سوی دیگر البته دریافت وام خودرو از این طریق را می‌توانید تنها برای خودروهایی که ساخت یا مونتاژ داخل باشند استفاده کنید و طبیعی است که به خودروهای خارجی و وارداتی تعلق نمی‌گیرد. موارد اعطای وام بانکی خرید خودرو به کلیه اشخاص حقیقی شامل بازنشستگان و حقوق‌بگیران بخش‌های دولتی و غیردولتی و صاحبان مشاغل آزاد است. برای دریافت وام خودرو افتتاح یا دارا بودن یکی از انواع حساب‌های قرض‌الحسنه و سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت در نزد بانک الزامی است. با توجه به تمام مسائل گفته شده، استفاده از وام بانکی برای خرید خودرو روش موثری نخواهد بود.

تجربه شیرین خرید خودرو با وام 500 میلیونی

یک پیشنهاد طلایی

حالا که اغلب روش‌های فوق با توجه به شرایط فعلی بازار و بودجه خانوارها راه به جایی نمی‌برند، تکلیف مشتریانی که پول نقد برای خودرو ندارند چه می‌شود؟

خبر خوب این است که مجموعه ماشینچی وام خودرو را با شرایط آسان و البته مبلغی بسیار بالاتر فراهم کرده است. وام خرید خودرو ماشینچی تا ۵۰ درصد ارزش خودرو و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تنها با معرفی یک ضامن پرداخت می‌شود. جالب‌تر آنکه پرداخت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن خواهد بود. مدت بازپرداخت بعد از ثبت‌ نام وام ماشینچی می‌تواند بر حسب درخواست مشتری ۶، ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه باشد و پرداخت اقساط در دوره‌های یک‌ماهه تا سه‌ماهه امکان‌پذیر است. مشتریان می‌توانند خودروی موردنظر خود را از میان هر یک از خودروهای تولید داخل و یا مونتاژ داخل پلاک شده، جدیدتر از سال ۹۳ و زیر ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد، برای معرفی و اخذ تأیید کارشناسی قیمت خودرو این مجموعه سفارش دهند.

آنچه ماشینچی را متمایز کرده

تجربه شیرین خرید خودرو با وام 500 میلیونی

برگ برنده معامله خودرو ماشینچی مدت‌زمان بسیار کوتاه اعطای وام برای متقاضیانش است. پس از تکمیل مدارک و انتخاب خودرو و بعد از مراجعه حضوری متقاضی، چک وام خودرو در کمتر از ۴۸ ساعت به نام فروشنده خودرو برای تسویه‌حساب نقدی صادر خواهد شد. کل فرایند درخواست وام خودرو به‌صورت آنلاین انجام شده و نتیجه از طریق پنل کاربری به اطلاع درخواست‌کننده می‌رسد.

برای دریافت وام ماشینچی چه باید کرد؟

دریافت وام خرید خودرو از ماشینچی طی مراحل زیر انجام می‌شود.

1. اعتبارسنجی اولیه به‌صورت آنلاین و تنها با ورود شماره موبایل و کد ملی جهت بررسی و احراز صلاحیت وام‌گیرنده و ضامن انجام می‌شود. برای وام زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیاز به معرفی ضامن نیست. شماره موبایل متقاضی با کد ملی باید مطابقت داشته باشند.

2. بارگذاری تصویر مدارک هویتی شامل کارت ملی، شناسنامه، مدرک احراز سکونت، ثبت‌نام سامانه ثنا، آخرین گردش سه‌ماهه حساب بانکی. (ارائه اصل مدارک بارگذاری شده در مرحله آخر و مراجعه حضوری)

3. پس از تأیید مدارک توسط کارشناسان ماشینچی به منظور معامله امن خودرو و بررسی وضعیت اعتباری متقاضی، میزان وام مجاز دریافتی خرید خودرو محاسبه شده و در پروفایل کاربری ماشینچی به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

انتخاب خودرو براساس میزان وام تعلق گرفته توسط متقاضی؛ خودروی انتخابی باید در مدت ۱۰ روز و از میان خودروهای داخلی یا مونتاژ داخل با کارکرد زیر ۱۰۰ هزار کیلومتر و تولید سال ۹۳ به بعد باشد. خودروی معرفی‌شده توسط متقاضی به‌منظور اطمینان از صحت حقوقی و سلامت فنی در ماشینچی در مدت‌زمان ۱۵۰ دقیقه به‌صورت حضوری و توسط کارشناسی فنی خودرو در محل بررسی شده و در صورت تأیید کارشناسان، آماده خرید خواهد بود.

4. کلیه مدارک خودرو به نام خریدار صادر خواهد شد. خودروی کارشناسی شده پس از تأیید توسط کارشناسان، تعویض پلاک شده و هم‌زمان با تنظیم سند رسمی با فروشنده تسویه‌حساب نقدی می‌شود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541797