فرزانه معصومیان در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود

ایسنا نوشت: مراسم خاکسپاری فرزانه معصومیان، گوینده فقید رادیو پنجشنبه ـ ۱۴ مرداد ماه ـ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

محمد بغدادی ـ مدیر پخش و نظارت شبکه رادیویی پیام و آوا ـ  درباره جزئیات مراسم تشییع فرزانه معصومیان توضیح داد: ابتدا قرار بود پیکر خانوم معصومیان در قطعه نام آوران به خاک سپرده شود اما با پیگیری و مساعدت معاون صدا و به دستور آقای حسینی، معاون هنری وزارت ارشاد بنا شد پیکر ایشان در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

به گفته این مدیر رادیو، مراسم تدفین مرحوم فرزانه سادات معصومیان فردا (پنج شنبه) صبح در قطعه هنرمندان برگزار می شود. مراسم تشییع به دلیل همه گیری کرونا خصوصی برگزار خواهد شد.

فرزانه معصومیان ـ گوینده و مجری رادیو ـ بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا، سه شنبه ـ ۱۲ مرداد ماه ـ درگذشت.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    12 3
    کسانی که که درکشورهای پیشرفته در اثر کرونا می میرند یا بیماری زمینه ای دارند یا خیلی پیر هستند و یا عمدا از تزریق واکسن خودداری کرده و می کنند در حالیکه دولت هایشان برای تهیه واکسن تمام سعی خود را کرده اند . آمریکا به هرکس حاضر بشود واکسن بزند 100 دلار میدهد . آلمان مرتب به بی اعتقادان به واکسن در واقع التماس می کند که واکسن بزنند ..اما مرگ و میرهای ایران ناشی از سهل انگاری و ناچیز گرفتن هستی مردم است ..
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      2 6
      خود مردم ایران رعایت نمیکنن