شروع مقتدرانه امیرحسین زارع در کشتی آزاد

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مبارزه نخست خود مقابل حریفی از اوکراین به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آغاز رقابت‌های دو وزن دوم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن ایران در دور اول مقابل الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۷ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

زارع در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان جاهید براهال از الجزایر و اگزون شالا از کوزوو می رود. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان در گروه زارع حضور دارد.

همچنین مصطفی حسین خانی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان در دور نخست مقابل کایل دیک قهرمان جهان از آمریکا به روی تشک رفته است.

وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان محمدحبیب کادزی محمداف از بلاروس و گندری گارزون از کوبا می رود. فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی‌الاصل ایتالیا و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک نیز در گروه حسین‌خانی قرار دارد.

در ادامه این رقابت‌ها، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای کسب مدال طلا بعد از ظهر امروز(پنج‌شنبه) به مصاف دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان از آمریکا می‌رود و رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز المپیک مقابل توماس گیلمان از آمریکا به روی تشک خواهد رفت.

گیلمان صبح امروز در مرحله شانس مجدد مقابل عبدالله‌یف ازبک با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم شد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =