جواب «کری‌ها» را با جام طلایی دادیم!

مهر نوشت: هافبک تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه از روز نخست به قهرمانی با این تیم در لیگ برتر فکر می‌کرده است، گفت: ما جواب کری‌های تیم‌های دیگر را با کسب جام قهرمانی دادیم و دنبال حاشیه نیستیم.

یحیی گل محمدی در ابتدای بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به ایجاد تغییر کلی در لیست بازیکنان پرسپولیس گرفت تا ۱۰ نفر برای نخستین بار پیراهن این تیم را بر تن کنند.

علی شجاعی یکی از این خریدها بود که بازی‌های اندکی برای پرسپولیس در طول فصل انجام داد اما هر بار به میدان رفت عملکرد قابل قبولی داشت. او که توانایی بازی در دفاع و هافبک را دارد در اواخر فصل با مصدومیت از ناحیه کتف روبرو شد تا مجبور به جراحی شود.

شجاعی درباره قهرمانی با پرسپولیس و مصدومیت خود گفتگویی را انجام داد که مشروح آن را در پی می‌خوانید:

پرسپولیس به حقش رسید

شجاعی درباره قهرمانی با پیراهن پرسپولیس گفت: نگاهی ساده به نتایج تیم‌های در لیگ برتر نشان می‌دهد که حق چه تیمی قهرمانی بوده است. من فکر می‌کنم پرسپولیس تنها تیمی بود که لایق رسیدن به عنوان قهرمانی هم بود و توانست آن را هم به دست آورد. حقمان قهرمانی بود. خدا را شکر به چیزی که استحقاق آن را داشتیم رسیدیم.

قهرمانی ششم جذابیت دیگری دارد

وی راجع به اینکه فکر می‌کرد با آمدن به پرسپولیس بتواند با این تیم باز هم به قهرمانی برسد تصریح کرد: از همان روز اول برای رسیدن به جام قدم برداشتیم. هیچ وقت از بردن سیر نشدیم و فکر نمی‌کنم حالا هم این اتفاق معمولی شود.

شجاعی از انگیزه تمام نشدنی پرسپولیسی‌ها برای تکرار قهرمانی گفت و تاکید کرد: برای ششمین جام متوالی قدم بر می‌داریم. پتانسیل پرسپولیس مشخص است و عدد ۶ هم چیزی است که به ما انگیزه بیشتری می‌دهد. این عدد برای پرسپولیسی‌ها جذاب است.

دوره نقاهتم طولانی است

هافبک مدافع پرسپولیس درباره جراحی کتف آسیب دیده خود تصریح کرد: با تشخیص پزشکان تیم و متخصصان این امر تصمیم به جراحی گرفتم. وقتی مصدوم شدم گفتم فدای سر تک تک هواداران پرسپولیس. امیدوارم در این دو ماه و نیم که دوران نقاهتم است من را از دعاهایشان فراموش نکنند تا بتوانم دوباره بازی کنم.

با جام جواب کری خوانی‌ها را دادیم

او درباره اینکه چرا در جشن قهرمانی پرسپولیس گیتار بود و آیا آنها خواستند برای استقلال و ارسلان مطهری کری خوانی کنند گفت: ما کری‌هایمان را با جام می‌خوانیم و جواب دوستان را می‌دهیم. دنبال حاشیه نیستیم. اگر می‌خواستیم سراغ این حواشی برویم ویترین باشگاه پر از رنگ طلا نمی‌شد.

در پرسپولیس می مانم

شجاعی درباره حضور کمرنگ خود در ترکیب پرسپولیس و وضعیت فصل آینده‌اش گفت: هیچ چیز مهم‌تر از تیم و اهداف باشگاه نیست. بودن در پرسپولیس افتخار است و هر وقت کادر فنی بخواهد برای تیم بازی می‌کنم. سال بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    5 2
    طلایی!؟ اون رنگ زردش به خاطر چیزهای دیگست. بعد بابا مسعود و عابر بانکتون ح ه دیگه خبری از این جامهای آفتابه لگنی هم نخواهد بود.
  • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 3
    با ۴ امتیاز بازی با گل گهر و مس رفسنجان که داوران تقدیم کردند‌ نه به فساد