گل‌محمدی:‌ بی‌خیالی باشگاه یک مقدار ما را اذیت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد به مقطع تاریخی پیش روی این تیم اشاره کرد و گفت که مسئولان باشگاه باید هر طور شده مشکلات مالی سرخپوشان را برطرف می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز رعایت پروتکل‌ها را فراموش نکنیم. بازی خیلی حساسی در پیش داریم. ما مقابل تیمی بازی داریم که انگیزه کسب سهمیه آسیایی را دارد. با توجه به تغییراتی که در کادر فنی داشتند روند خوبی به دست آوردند و فوتبال خوبی در چند بازی قبل ارائه کردند. فکر می‌کنم تجربه بالای کریمی به تیم تراکتور کمک کرد.

وی افزود: به هر حال ما هم انگیزه‌ای متفاوت داریم و می‌خواهیم قهرمان شویم. تیم ما هم آماده است تا بازی خوبی انجام دهد. تمرین ما هم بیشتر ریکاوری بوده است و فقط روز گذشته یک تمرین متوسط انجام دادیم. می‌دانیم همه هواداران چشم انتظار یک نتیجه خوب و یک برد خوب هستند. ما برای آنها می‌جنگیم. برای رسیدن به برد باید انرژی خوبی بگذاریم و تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم تاکتیک‌مان را در زمین پیاده کنیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و نتیجه هم به نفع ما رقم بخورد. انگیزه‌ها زیاد و متفاوت است و فکر می‌کنم تقابل این انگیزه‌ها باعث یک بازی خوب می‌شود. تراکتور تیم فنی و خوبی است و ما هم نشان دادیم تیمی فنی و خوب هستیم. فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی خوب تاکتیکی از هر دو تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس بالای تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: راه و هدف ما مشخص است. ما دو بازی تا قهرمانی در پیش داریم. به بچه‌ها هم گفتم به نتایج تیم‌های دیگر توجه نداریم و تمرکزمان روی بازی خودمان خصوصاً بازی فردا باید باشد. سرنوشت قهرمانی دست خومان است و عملکرد خودمان باعث قهرمانی می‌شود. باید عملکرد و تمرکز خوبی داشته باشیم و بازی خوبی انجام دهیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا باز هم در خط حمله تیمش تغییراتی ایجاد خواهد داد یا خیر، گفت: راجع به تغییرات نمی‌توانم در نشست صحبت کنم. فردا باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد، ولی هر کدام از مهاجمان ما که بازی کردند نشان دادند انگیزه بالایی دارند و عملکرد خیلی خوبی داشتند.

وی در مورد حاشیه‌هایی که پیرامون حامد لک به وجود آمده است،‌ گفت: از دید من هم حرکت لک ناپسند بود و آن را تأیید نمی‌کنم، ولی می‌خواهم این حرکت بررسی شود که چرا توپ جمع‌کن حریف پشت تور دروازه ما ایستاده و فحاشی کرده است و چرا چند دوربین زوم کرده بودند تا از حرکات احتمالی لک فیلمبرداری کنند؟ اینها باید بررسی شود. در عین حال باید بگویم قطعاً کار حامد لک خوب نبود و کمیته انضباطی باشگاه هم به آن واکنش نشان خواهد داد ولی با بررسی همه جوانب و علت این حرکت. اینکه چرا حامد را تحریک کردند تا این کار را انجام دهد. به نظرم این موضوع یک بررسی کامل و جامع نیاز دارد.

گل‌محمدی در مورد مصدومیت کامیابی‌نیا نیز توضیح داد: کمال با توجه به مصدومیتی که بعد از بازی‌های آسیایی برای او به وجود آمد، دوران درمانش طول کشید و قطعاً به دو بازی آینده هم نخواهد رسید. برای من ثابت شده است که کامیابی‌نیا چقدر به ما کمک کرد و در روزهایی که دفاع وسط هم نداشتیم در این پست برای ما بازی کرد. او خیلی کمک حال ما بود و هیچ وقت زحماتش را فراموش نمی‌کنیم.

«شایعاتی پیرامون جدایی برخی بازیکنان از جمله علی شجاعی در پایان فصل مطرح می‌شود.»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: این‌ها سؤالاتی نیست که در کنفرانس جواب بدهیم. این مسائل به انتهای فصل باز می‌گردد و الان هیچ چیز مشخص نیست. باید تمرکزمان روی دو بازی آینده باشد و در مورد نقل‌وانتقالات ان‌شاءالله بعد از قهرمانی و پایان فصل می‌شود می‌توان صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «دلیل نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی چیست؟»، عنوان کرد: سیدجلال حسینی یک مشکل مصدومیت داشت و خدا را شکر در چند روز اخیر خوب شده است و مشکلی از این بابت ندارد. یکی از ارکان تیم ما سید جلال حسینی است و ما از وجود ایشان خوشحالیم. با توجه به سن و سالی که داشت امسال خیلی خوب برای ما بازی کرد و چند گل سه امتیازی زد. او یکی از ستون‌های تیم ماست و بدون سیدجلال و بازیکنان باتجربه‌ای‌مان شاید نمی‌توانستیم به این مرحله برسیم. آنهم با توجه به همه مشکلاتی که از ابتدای فصل تا الان داشتیم. ما الان وارد پانزدهمین ماه فوتبالی شدیم که واقعاً عجیب است. ما برای بعضی از بچه‌ها دو بار جشن تولد گرفتیم!

وی ادامه داد: مـتأسفانه فرسایشی بودن لیگ خیلی سخت بود، ولی بازیکنان باتجربه ما هم به بازیکنان انگیزه دادند و هم خودشان عملکرد خوبی داشتند. با تمام مشکلاتی که داشتیم، الان هم درباره ایجاد انگیزه از سوی باشگاه خیلی ضعیف عمل می‌شود. شاید جای صحبت کردن درباره این مسائل نباشد، ولی یک مقدار در بحث‌های مالی و پاداشی هم باشگاه خیلی ضعیف عمل کرده است. می‌دانم مشکلات زیادی هم دارند، ولی از زیر سنگ هم شده باشد باید برای این دو بازی بحث‌های مالی را فراهم می‌کردند. در یک مقطع تاریخی پرسپولیس هستیم، فکر نمی‌کنم دیگر چنین روزهایی را این تیم تجربه کند و دو بازی تا پنجمین قهرمانی متوالی داشته باشد. می‌توانم بگویم بی‌خیالی باشگاه یک مقدار ما را اذیت می‌کند. از مشکلات خبر دارم ولی امیدوارم قبل از بازی انگیزه خوبی به بچه‌ها بدهند. ما انگیزه‌مان آنقدر زیاد است که به مسائل مالی فکر نکنیم، ولی به نظرم این مسائل بی‌تأثیر هم نیست.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =