آژیر خطر در سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد

ایرنا نوشت: برخی رسانه ها گزارش دادند آژیر خطر صبح امروز ( جمعه ) در شمال سرزمین‌های اشغالی و بلندی‌های جولان اشغالی به صدا در آمد و سامانه ضدموشکی گنبد آهنین فعال شد.

شبکه الجزیره قطر در خبری فوری به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیرهای خطر حمله هوایی صبح امروز (جمعه) در شمال سرزمین‌های اشغالی و بلندی‌های جولان اشغالی به صدا در آمده است.  

خبرنگار الجزیره گزارش داد که پایگاه اسرائیلی در مزارع «شعبا» اشغالی با چند فروند موشک هدف قرار گرفته شده است. 

الجزیره به نقل از خبرنگار خود اضافه کرد که آژیر خطر در چندین منطقه در بلندی‌های «جولان» سوریه و «جلیل الاعلی» به صدا درآمد. 

رویترز نیز به نقل از یک منبع امنیتی لبنانی ادعا کرد که از جنوب لبنان موشک‌هایی به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. 

شبکه روسیا الیوم در خبری مدعی شد که حزب الله لبنان مسئولیت شلیک این موشک ها را برعهده گرفته است. این درحالی است که منابع رسمی لبنان و حزب الله هنوز هیچ خبری در این مورد اعلام نکرده اند.

شبکه تلویزیونی « کان » رژیم صهیونیستی نیز با اعلام این خبر، تصاویری از شلیک گلوله های ضد موشک گنبد آهنین در آسمان را پخش کرد. در همین حال روزنامه صهیونیستی ادعا کردند که حداقل 10 موشک از منطقه مزارع شبعا در جنوب لبنان به سمت جلیل الاعلی شلیک شده است.

مقامات شهر « کریات شمونة » در « الجلیل » واقع در سرزمین های اشغالی تصمیم گرفتند برای دومین بار از ابتدای این هفته پناهگاه ها را به روی صهوینست ها باز کنند.
همچنین خبرنگار شبکه روسیه الیوم در لبنان گزارش داد که این موشکها از منطقه العرقوب در جنوب این کشور پرتاب شده و یک سایت اسرائیلی در مزارع شبعا را هدف قرار داده است.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه ادعا کرد که سه خمپاره از سوی لبنان به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده که ۲ قبضه از آن در مناطق صهیونیست نشین اصابت کرده است.

در پی این ادعا و به همین بهانه، جنگنده - بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی سپیده دم روز پنجشنبه منطقه الدمشقیه در جنوب لبنان را دو بار مورد حمله قرار دادند. از سوی دیگر ارتش لبنان اعلام کرد که به دنبال شلیک چند راکت از یکی از مناطق جنوب به سمت سرزمین فلسطین اشغالی، توپخانه دشمن اسراییلی با شلیک ۹۲ گلوله و راکت مناطق وادی حامول و السدانه و دشت الماری و خراج راشیا الفخار و دشت الخیام و دشت بلاط را مورد هدف قرار داد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =