نکونام:‌ استقلال همیشه برای قهرمانی می‌جنگد

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:‌ استقلال همیشه برای قهرمانی می‌جنگد اما بچه‌های ما هم بازی‌های قابل قبولی را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد نکونام در نشست خبری پیش از فینال جام‌حذفی مقابل استقلال اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه زحمت‌کشان ورزش و تمام رسانه‌های فعال تبریک می‌گویم. می‌دانیم با تیم پرمهره‌ای که بازیکنانی تاثیرگذار، کلیدی و خوب دارد، بازی داریم. استقلال تیم قابل احترامی است و فوتبال بازی می‌کند. سعی می‌کنند فوتبال را از زمین خودشان شروع کنند و به آن شکل بدهند تا به دروازه‌ حریف نزدیک شوند. هرچند زمانی برای تمرین کردن نداشتیم اما توانستیم با بچه‌ها صحبت‌های لازم را انجام بدهیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم. استقلال همیشه تیم بزرگی است و هر سال برای قهرمانی می‌جنگد. این شرایط را مقداری سخت می‌کند. تیم ما هم نشان داده در دیدارهایی که در اندازه خودمان ظاهر شدیم و بازیکنان بهترین عملکرد خود را داشتند، توانستیم هر تیمی را شکست بدهیم. 

سرمربی تیم فولاد تصریح کرد: خوشحالم از اینکه تیم‌مان توانست در فینال جام حذفی حضور داشته باشد. در جایی که خیلی از تیم‌ها برای هر دو جام برنامه ریزی داشتند، نشان دادیم فوتبال فقط هزینه و داشتن بازیکنان سطح بالا نیست. هرچند این مسائل به یک تیم کمک می‌کند اما جایی هم باید همه اعضای یک تیم و باشگاه با هم متحد باشند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    بگو تیم را جوری می‌چینم که استقلال ببره و جام بیاره