بهسازی ۷۱ کیلومتر از محورهای ارتباطی مازندران انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی استان، گفت: بهسازی ۷۱ کیلومتر از محورهای ارتباطی مازندران انجام شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، عباس علی نجفی اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان اجرای عملیات لکه‌گیری، درزگیری و روکش آسفالت بالغ بر ۷۱ کیلومتر از محورهای شریانی استان با جدیت در دست اجرا است.

وی افزود: در چهار ماه نخست امسال عملیات لکه‌گیری، درزگیری و روکش آسفالت دربرخی از محورهای شریانی شهرستان‌های استان و بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی اجرا شده و با توجه به اعتبارات ابلاغی ایمن‌سازی و بهسازی و روکش آسفالت۷۱ کیلومتراز محورهای مواصلاتی استان انجام که با اجرای این‌گونه طرح‌ها، تحول خوبی در توسعه راه‌های استان صورت می‌گیرد.

نجفی ادامه داد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای سوادکوه،هراز، کندوان، کیاسر و محورکناره و لکه‌گیری محورهای مواصلاتی استان به صورت روزانه صورت گرفته و پیش بینی می‌شود در صورت تحقق اعتبارات ملی و استانی اصلاحات بهتری در سطح روکش‌های آسفالتی اتفاق افتد.

وی از عملیات اجرای روکش حفاظتی راه های فرعی و روستایی در سطح استان خبر داد و افزود: جاده‌ها از جمله اموال عمومی بوده که قانونگذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده است.

نجفی گفت: ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آینده راه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این مهم جهت برقراری عبور و مرور همکاری مردم شریف استان را می طلبد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان کرد: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1543886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =