معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندان عنوان نمود : در راستای ایمن سازی محورهای ارتباطی این استان ، عملیات روکش آسفالت محورهای مذکور در دستور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران ، مهندس عباسعلي نجفي با اعلام این خبر گفت: موثرترين شرايط براي حمل و نقل ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره كل براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.
وی در ادامه افزود : از این رو عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی استان به طور جد در دستور کار این اداره کل قرار گرفت .
مهندس نجفی عنوان نمود : با برنامه ریزی به عمل آمده در خرداد ماه سال جاری بیش از 50 کیلومتر از محورهای این استان روکش آسفالت می شوند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت : محورهای هراز ، آمل _محمود آباد _ نور ، اوجی اباد به سرخرود ، سوادکوه ، بابل _ بابلسر ، کندوان کمربندی چالوس و گلوکاه و بهشهر از جمله محورهایی است که در این ماه عملیات روکش آسفالت در آنها انجام می گیرد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =