چطور یک کرسی بین المللی با بی درایتی فدراسیون از دست رفت؟

همین چند وقت پیش بود که یک کرسی بین المللی با بی درایتی مسئولان فدراسیون فوتبال برای ایران از بین رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ماجرا از این قرار است که چند وقت قبل نمایندگان ایران به عضویت کمیته های مختلف کافا(اتحادیه فدراسیون‌های آسیای مرکزی)در آمدند.از کمیته بازاریابی گرفته تا حقوقی،داوران و مسابقات.این اتفاق در حالی افتاد که بنا به درخواست مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا حتما باید یکی از کاندیدا برای تصدی این کرسی ها نماینده بانوان باشد.نکته اینجاست که ظاهرا با اصرار حمیرا اسدی،مسئول روابط بین الملل فدراسیون نام خودش را برای کمیته توسعه کافا معرفی می کند! اتفاقی که طبق شنیده ها مخالفت مسئولان فدراسیون را به همراه داشته است اما اصرارهای زیاد باعث می شود تا نام حمیرا اسدی برای تصدی این سمت ارسال شود! این در حالی است که پس از ارسال و با اعلام کافا در نهایت حمیرا اسدی فاقد صلاحیت شناخته شده و این کرسی بین المللی برای ایران از بین می رود.

نکته اینجاست که چرا باید خانمی که هیچ سابقه ای در امور توسعه فوتبال ندارد نام خودش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند؟آیا عزیزی خادم که به ادعای خودش قدرت مطلق فدراسیون است نمی توانست مانع از این کار شود و فرصت را در اختیار فرد شایسته تری قرار بدهد تا این کرسی برای فوتبال ایران از دست نرود؟

اگر هم توضیحی برای این انتخاب وجود دارد(اینکه هیچ فرد دیگری غیر از حمیرا اسدی شایسته تصدی این پست نبوده است)خبرآنلاین آمادگی این را دارد که آن را انتشار بدهد تا افکار عمومی متوجه این شوند که چرا حمیرا اسدی برای این پست معرفی شده و چرا در نهایت انتخاب نشده است؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1545005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =