قزوین، پایلوت کشوری مدیریت ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با پیشتازی در راه اندازی و موفقیت سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در این شرکت، از سوی دفتر فن آوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو، استان قزوین به عنوان پایلوت کشوری این طرح معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین  با اعلام این مطلب گفت: این اقدام حاصل تلاش های بی‌وقفه همکاران ما در معاونت در آمد و خدمات مشترکین، دفتر فن آوری اطلاعات و دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب بوده است.

او افزود:  سامانه مذکور تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم را در پی داشته و خدمات ۲۲گانه شرکت را بر اساس عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت ارائه می دهد.

بیرنوندی تصریح کرد: در حال حاضر بانک اطلاعاتی امور مشترکین شرکت، از چهار درگاه متنوع شامل سایت اینترنتی، دفاتر پیشخوان، سامانه۱۲۲ و تلفن همراه مشترکین تغذیه شده و به تناسب درخواست هر مشترک خدمات می دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: در یک اقدام نوین از سامانه احراز هویت سازمان ثبت احوال کشور و درگاه بانکی شاپرک نیز بهره گیری شده تا کلیه امور به صورت متمرکز و با سرعت بیشتری صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: امکان مشاهده، چاپ و پرداخت قبوض آب بها از طریق درگاه شاپرک، مشاهده سوابق کنتور، تولید کارتابل شخصی برای مشترکین، احراز هویت، امکان ثبت درخواست و ارسال مدارک، نظرسنجی و ارسال اعلام قطعی ها از جمله خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است.

مشترکین جهت بهره گیری از خدمات مذکور می توانند به سایت شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به آدرس WWW.ABFAQAZVIN.IR   مراجعه کنند.

48

کد خبر 1545013

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار