۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
رئال مادرید تا 2026 با کورتوا/عکس

قرارداد تیبو کورتوا با رئال مادرید تا سال 2026 تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عصر امروز باشگاه رئال مادرید اعلام کرد برای تمدید قرارداد با تیبو کورتوا به توافق رسیده و بدین ترتیب او پنج سال دیگر و تا سال 2026 در این باشگاه ماندنی خواهد شد. تیبو کورتوا در مصاحبه ای مدعی شد فتح لیگ قهرمانان در لباس رئال مادرید مهم ترین آرزوی او در این باشگاه طی سال های پیش رو خواهد بود.

تیبو کورتوا پس از تمدید قراردادش گفت:« خانواده و دوستانم همیین اخیرا از من پرسیدند که دوست دارم در سالهای آینده در چه تیمی بازی کنی. پاسخ من امروز نیز مانند روزهای کودکی ام بوده و باید از رئال مادرید نام ببرم. تمدید قرارداد به دو سال دیگر و پوشیدن بهترین پیراهن جهان، رویای دوران کودکی من را حتی شیرین تر هم می کند. من عاشق حضور در رئال مادرید هستم. از اینکه حالا یک خانواده جدید در زمین هم دارم خیلی خوشحالم. تمدید دوران ارتباط من با خانواده رئال مادرید تا سال 2026 یک افتخار بزرگ است. رئال مادرید خانه من است و من از اینکه از استقبال گرم سپاسگزارم. برای من این تمدید پاداش تلاش های من در یک سال گذشته بوده است. این  اتفاق من را تشویق می کند که بیشتر کار کرده و با تمام توان برای بهترین باشگاه جهان تلاش کنم. در پنج سال آینده، من تمام تلاش خود را به همراه دیگر بازیکنان تیم انجام می دهم تا جام های جدیدی را برای هواداران رئال مادرید کسب کنیم. تردیدی وجود ندارد که قهرمانی در لیگ قهرمانان با رئال مادرید در صدر لیست آرزوی های من است. اما همانجا قول می دهم در هر مسابقه جوری بازی کنم که انگار ممکن است فرصت قهرمانی از دست برود، زیرا این باشگاه و هوادارانش سزاوار چنین برخوردی هستند. رئال مادرید در حال حاضر هم جام های زیادی کسب کرده، با این وجود اگر روزی بتوانم به گذشته نگاه کرده و بگویم که من و هم تیمی هایم چند جام دیگر به تاریخ باشکوه این باشگاه اضافه کردیم، بسیار خوشحال می شوم. من منتظر آینده ای روشن با رئال مادرید هستم.»

گلر بلژیکی کهکشانی‌ها سال 2018 از چلسی به این تیم پیوست و با این تیم موفق به فتح لالیگا، سوپرجام اسپانیا و جام جهانی باشگاه‌ها شده است.

رئال مادرید تا 2026 با کورتوا/عکس

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1545799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =