۰ نفر
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
آغاز اردوی تیم ملی فوتبال از 3 شهریور

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان از آغاز اردوی این تیم از روز ۳ شهریور خبر داد.

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: دو نشست مهم در راستای برنامه‌های تیم ملی فوتبال با رئیس فدراسیون و برنامه‌ریزی لیگ برتر با مسئول کمیته مسابقات برگزار کردیم. اولین نشست مربوط به بررسی برنامه‌های تیم ملی بود که عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در این جلسه، موارد مختلف تیم ملی را مورد ارزیابی قرار دادند. در واقع مسائل موردنظر از سوی اسکوچیچ مطرح شد و رئیس فدراسیون فوتبال قول هرگونه اقدام لازم، جهت حل موارد درخواستی سرمربی تیم ملی فوتبال را داد.

وی ادامه داد: نشست خوبی بود. اینکه رئیس فدراسیون پیگیر امور تیم ملی فوتبال است، حمایتش را در هر شرایطی از این تیم دریغ نمی‌کند و تمام وقت برای امورات و برنامه‌های تیم ملی زمان می‌گذارد، جای خرسندی دارد و دراگان اسکوچیچ از وقت و حمایتی که رئیس فدراسیون می‌گذارد، بسیار خشنود است.

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره برگزاری نشست با سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: در این جلسه به بررسی برنامه‌های لیگ فوتبال در فصل آتی پرداختیم. با توجه به اینکه مسابقات تیم ملی و فیفادی را پیش رو داریم، این جلسه برگزار شد تا به بررسی نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ بپردازیم که خوشبختانه توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفت تا باشگاه‌ها و تیم ملی متضرر نشوند.

خورشیدی در پایان تصریح کرد: بحث دیگری که مورد بررسی قرار گرفت، برنامه‌ریزی شروع اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بود. مینی‌کمپ خود را از روز سوم شهریور با حضور بازیکنان داخلی برگزار کرده و سپس از روز هشتم شهریور ماه با حضور کلیه بازیکنان، تمرینات در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا تدارکات خوبی برای تیم ملی در دیدارهای پیش رو مقابل عراق و سوریه صورت بگیرد.

تیم ملی ایران روزهای 11 و 16 شهریور در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، به ترتیب به مصاف سوریه و عراق خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: صحبت‌های خرید جدید پرسپولیس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1546058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =