شورش علیه بنا/فرنگی‌کاران المپیکی قهر کردند

ایسنا نوشت: سه فرنگی کار حاضر در اردوی تیم ملی در اعتراض به عدم برگزاری رقابت انتخابی برای مسابقات جهانی نروژ، اقدام به ترک اردوی تیم ملی کردند.

 سه فرنگی کار شاخص تیم ملی در اعتراض به تصمیم محمد بنا در عدم برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی نروژ، اقدام به ترک اردوی تیم ملی کردند. علیرضا نجاتی در ۶۳، حسین نوری در ۸۷ و مهدی فلاح در وزن ۹۷ کیلوگرم، سه فرنگی کار حاضر در اردوی تیم ملی بودند که پس از مطلع شدن از تصمیم کادر فنی برای عدم برگزاری رقابت انتخابی برای حضور در رقابت های جهانی نروژ، به نشانه اعتراض، اردوی تیم ملی را ترک کردند.

نجاتی و نوری روز گذشته (پنج شنبه) اردو را ترک کردند و فلاح نیز صبح امروز (جمعه) پس از آنکه از تصمیم بنا برای اعزام قطعی محمد هادی ساروی به رقابت های جهانی مطلع شد، پیش از برگزاری تمرین اقدام به ترک اردوی تیم ملی کرد.

علیرضا نجاتی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در المپیک‌توکیو بود که در همان دور نخست حذف شد.

این اردو از ۲۵ مرداد در حال برگزاری است و تا ۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

رقابت های جهانی نروژ از ۱۰ تا ۱۸ مهر به میزبانی اسلو پایتخت نروژ برگزار خواهد شد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1546675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    33 2
    درست میگن دیگ تو کشوری مثل‌ایران ک انقدر‌ کشتی‌گیر خوب وجود داره باید انتخابی برگزار بشه تا حرف و حدیثی نباشه هم تو آزاد هم فرنگی کاری ک روسیه داره انجام میده و همیشه نتیجه گرفته اینجوری عدالت رعایت میشه و شائبه باند بازی به وجود نمیاد واقعا یه بار آقای دبیر یا بنا بیان شفاف توضیح بدن چرا انتخابی نمیزارن با اگ میزارن با قانون های عجیب و غریب خودشون بگن ک مردم هم بدونن دلیلش چیه