تکرار روزهای سیاه کرونایی در جنوب غرب خوزستان با ۱۷ فوتی دیگر

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از فوت ۱۷ مبتلای دیگر به بیماری کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان (شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان) در طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

شکراله سلمان زاده؛ امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۶ مورد جدید از ابتلای افراد به کرونا ویروس به ثبت رسید که از این تعداد ۱۶۳ نفرشان مربوط به آبادان، ۱۵۶ نفرشان مربوط به خرمشهر و ۸۷ نفرشان مربوط به شادگان بود.

وی افزود: از تعداد کل مبتلایان ثبت شده جدید ۳۵۱ نفرشان (آبادان ۱۱۷ نفر، خرمشهر ۱۵۱ نفر و شادگان ۸۳ نفر) به صورت سرپایی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: طی روز گذشته نیز ۱۱۷ نفر بستری و ۶۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

سلمان زاده؛ با اشاره به فوت ۱۷ مبتلای دیگر در جنوب غرب خوزستان، یادآور شد: از این تعداد ۴ نفر در آبادان، ۱۱ نفر خرمشهر و ۲ نفر در شادگان بوده اند.

به گفته ی وی؛ در حال حاضر ۵۱۶ فرد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان بستری اند.

وی گفت: از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا تاکنون ۲۴۳ هزار و۶۰۳ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی در جنوب غرب خوزستان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵ هزار و۱۶۱ نفرشان بستری و ۱۲ هزار و ۱۲۰ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1546684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =