وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی: آن‌چه در برنامه‌ام به مجلس ارائه شد، دیدگاه شخصی من نبود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهادی دولت سیزدهم، در نشستی با مدیران رسانه‌ها، تاکید کرد آن‌چه به‌عنوان آسیب‌شناسی شرایط فعلی فرهنگ و هنر در برنامه او به مجلس ارائه شده، گزارش دستگاه‌های مرتبط بوده است و نه دیدگاه شخصی‌اش.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه‌ای که امروز (جمعه، ۲۹ مرداد) با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد و بیش از سه ساعت به طول انجامید، حدود ۳۰ نفر از مدیران ارشد رسانه‌ای از گرایش‌های مختلف سیاسی حضور داشتند. در این نشست، شرکت‌کنندگان به بیان دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات پیشنهادی خود در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه پرداختند.

اسماعیلی در این نشست، یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های دولت سیزدهم را «گفت‌وگو با همه قشرها برای درک متقابل و استفاده از دیدگاه‌های همه برای سیاست‌گذاری منطبق با منافع و خواست مردم» دانست و گفت: «نیاز امروز کشور، هم‌افزایی، همکاری و همدلی حداکثری برای عبور از مشکلات و حل معضلات به‌ویژه معیشت مردم است.»

او افزود: «آن‌چه به‌عنوان آسیب‌شناسی شرایط فعلی فرهنگ و هنر در برنامه اینجانب به مجلس ارائه شده، گزارش دستگاه‌های مرتبط بوده و نه دیدگاه اینجانب. لذا در برنامه ارائه‌شده تلاش کرده‌ایم همه سلایق درکنار هم در توسعه فرهنگ و هنر ایرانی همکار هم باشند.»

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین سعه صدر، تقویت اخلاق و تاکید بر همبستگی ملی در مسیر منافع و امنیت ملی را از مهم‌ترین عناصر لازم برای تقویت و همکاری در راستای توجه به فرهنگ، هنر و رسانه برشمرد.

تاکید بر ضرورت نقدپذیری از جانب دولت و سعه صدر مسئولان، توجه به اقتصاد رسانه، رسیدگی به محدودیت‌های به‌وجودآمده برای اصحاب فرهنگ و هنر ناشی از ویروس کرونا، ایجاد تعامل سازنده با رسانه‌ها به صورت مستمر در تمامی ارکان دولت، نگاه ویژه به افکار عمومی و دغدغه‌های آحاد مردم و ... از جمله محورهای مورد تاکید مدیران رسانه‌ها در نشست با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی: آن‌چه در برنامه‌ام به مجلس ارائه شد، دیدگاه شخصی من نبود

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1546743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 0
    برنامه این وزیر اسمی از کتاب و کتابخونی وجود ندارد.جالب بود
  • DE ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    16 0
    این مدل هم از مسئولین ما در اومده که وقتی موفق می شن تمام افتخاراتش مال خودشونه ، ولی وقتی کار سخت می شه یا نمی تونن، میندازن گردن بقیه، بقیه ای که معلوم هم نیست چه کسانی هستند تا بری یقه شون رو بگیری. ولی اینکه هنوز کار شروع نشده بگی من نبودم یکی دیگه بود، بازی جدیدیه. کاش اگه از پس وزارتی به این مهمی و پیچیدگی بر نمیان، از همین اولش مرد و مردونه بگن من نیستم، نه اینکه باز با آزمون و خطا پدر ادبیات و هنر و... رو در بیارن. خدا به خیر کنه
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    به همون سید عباس صالحی هم راضی شده بودیم اما در اون حد هم تحمل ندارند این باند
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 0
    شما مجری گزارش های دستگاه های مرتبط نیستین. دستگاه های مرتبط خودشون بودجه بگیر هستن و البته به هیچ مرجعی هم حساب پس نمیدن نتیجه خرج کردن این بودجه ها چیست. وزارت ارشاد شرح وظایف مشخصی دارد که شما برای تحقق آنها باید برنامه داشته باشید نه این که دستگاه های مرتبط بی نام و نشانی که اسمی از آنها نبرده اید و البته همه ما می شناسیم شان برای شما تعیین تکلیف کنند
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 0
    پس دیدگاه کیا بود ؟؟
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    چرا بیانیه های اعتراضی صنوف فرهنگی و هنری در خبرآنلاین منتشر نمیشه!؟
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    کلا طالبان قابل پیش بینی نیست
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    جالبه همشون دم از همدلی برای حل مشکلات می زنن در عمل فقط دوری و بدست آوردن دل خواص و خودی ها و ایجاد مانع و مشکل می بیینیم