دستگیری ۱۳عامل درگیری طایفه ای در آبادان/ عوامل راهی زندان شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: پلیس ۱۳ نفر از عوامل درگیری طایفه ای در یکی از مناطق حاشیه ای آبادان را دستگیر کرد.

سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان در این باره اظهار کرد: در پی تماس فوری با پلیس ۱۱۰ درباره ی وقوع درگیری دسته جمعی میان دو طایفه در یکی از مناطق حاشیه نشین شهرستان، به طور سریع ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری به همراه ماموران پاسگاه پردیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی یگان امداد به همراه عوامل تخصصی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری ماموران حاضر در صحنه و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، در وهله ی نخست ۹ عامل اصلی این درگیری را دستگیر و در بازرسی از منازل آنان ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز بکار گرفته شده در صحنه درگیری به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و چند قبضه سلاح سرد دیگر نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در درگیری یاد شده، ۴ نفر از طرفین درگیری که با سلاح شکاری و سلاح سرد به صورت سطحی زخمی شده بودند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند و چون این ۴ نفر خود از عوامل درگیری بودند پس از اتمام درمان با دستور قضایی برای ادامه تحقیقات تکمیلی به کلانتری محل منتقل شدند.

سرهنگ زلقی؛ با تاکید بر اینکه ۱۳ متهم دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف کردند؛ یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دلیل درگیری پیش آمده را اختلافات شخصی بر سر زمین‌های کشاورزی عنوان کردند، ابراز امیدواری کرد که این گونه مشکلات پیش از رسیدن به مرحله  بحران، توسط بزرگان عشایر و دهیاران حل و فصل شود تا دیگر شاهد بروز چنین خوادثی نباشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1546999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =