چگونه می‌توان به وزیری که به شبکه‌های اجتماعی اعتقاد ندارد اعتماد کرد؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات فاقد شفافیت است و سازمان‌های مختلف اعتقادی به همکاری با وی ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید نظری غنی خانقاه، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با «عیسی زارع پور» وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دلیل مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، عدم شفافیت ایشان است. چرا که در یک کمیسیون می‌گوید با طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های مخالف است ولی در کمیسیون فرهنگی که کمیسیون تخصصی این طرح است رای به موافقت با این طرح می‌دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: چنین روحیه‌ای برای وزیر قابل قبول نیست که در وزارتخانه‌ای پرپول مشغول به فعالیت شود که در تمام ایران شعبه دارد.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی ارتباطات فقط در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت یک گروه آی تی را بر عهده داشته است. البته در کنار جوانی، نخبگی و تجربه لازم نیز معیار وزیر پیشنهادی باید محسوب شود.

نظری خانقاه با بیان اینکه وزیر پیشنهادی در بیشتر پیام رسان‌های مجازی عضو نیست، گفت: وقتی وزیر پیشنهادی در بیشتر شبکه‌های اجتماعی عضویت ندارد یا اعتقادی به آنها ندارد، چگونه می‌توان به چنین وزیری اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه در برنامه وزیر پیشنهادی به موضوع مشکلات ارتباطات، کارگزاری و استخدام های بخش روستایی توجه نشده است، ادامه داد: با برنامه‌هایی که وزیر پیشنهادی ارائه دادند، پیش‌بینی می‌کنیم نمی‌توانند حوزه ارتباطات و آی تی را گسترش و توسعه دهند.

نماینده مردم خلخال خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی ارتباطات با چالش‌های این حوزه روبرو نشده است و اعتقادی در درون سازمان‌های مختلف برای همکاری با ایشان وجود ندارد.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1547180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =