با برترین شرکت شکلات سازی در ایران آشنا شوید

شرکت باراکا، در سال ۱۳۵۸ کار خود را به عنوان یکی از کارخانجات تولیدی در ایران و با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز شروع کرد. امروزه باراکا با تولید بیش از ۴۰ نوع محصول مختلف، بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از جدید ترین دستگاه های موجود در جهان، توانسته است جایگاه خود را به عنوان برترین تولید کننده­ی شکلات در ایران تثبیت کند.

کیفیت بالا و تنوع محصولات باراکا باعث شده است که این شرکت بتواند سهمی در صادرات کشور ایفا کند و محصولات خود را در کشورهای همسایه نیز به فروش برساند.

محصولات بر پایه­ی کاکائو، که عمده­ محصولات شرکت باراکا را تشکیل می دهند، در بسته بندی های مختلفی برای مصارف متفاوت به فروش می­رسند. این بسته بندی ­ها شامل شکلات پذیرایی باراکا، شکلات کادویی دست ساز، شکلات کادویی باراکا، شکلات تک نفره­ باراکا، شکلات فله ای باراکا و محصولات مصرفی قنادی های باراکا می ­شوند که هرکدام انواع مختلفی دارند. شکلات های پذیرایی باراکا در بسته بندی های مخصوص پذیرایی طراحی شده اند که با عنوان شکلات ایران باستان پذیرایی، شکلات شیراز پذیرایی، شکوبار طلایی پذیرایی، شوکوکراکر پذیرایی، شکلات نگین پذیرایی و شکوبیسکوییت به فروش می ­رسند. شکلات های پذیرایی دست ساز، بسته بندی­ هایی از ترکیب شکلات شیری میکس و ترافل ­های دست ساز هستند که در وزن های مختلف در بازار موجود است. شکلات ­های کادویی باراکا داری بسته بندی و کیفیتی مناسب کادو دادن بوده و به صورت شکلات کنسول، شکلات دانه­دار طلایی، شکلات جعبه­ای کادویی و شکلات­های پاکتی کادویی قابل خریداری هستند. شکلات تک نفره­ باراکا در بسته بندی­ های یک نفره و بیشتر به صورت شکلات تخته ای هستند. باراکا محصولاتی مخصوص مصرف قنادی­ها تولید می­کند که در وزن بالا و به صورت عمده به فروش می­ رسند. محصولات باراکا تقریبا در همه­ فروشگاه های زنجیره ای، شیرینی فروشی ­ها و سوپرمارکت ­ها قابل خریداری هستند.

باراکا همواره در حال گسترش محصولات خود است و در همین راستا خط تولید پشمک پارشین را در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و دو سال بعد، در سال ۱۳۹۸، این محصول روانه­ی بازار گردید. علاوه بر پشمک، باراکا محصولات غیر کاکائویی دیگری مانند پودر ژله، ژله­ آماده، ویفر و آبنبات نیز تولید می کند. با وجود تنوع محصول، این شرکت همواره در تلاش است کیفیت خود را حفظ کرده تا بتواند جایگاه خود را در سبد خوانوارهای ایرانی حفظ کند و همچنین محبوبیت این برند را گسترش دهد.

با برترین شرکت شکلات سازی در ایران آشنا شوید

صفر تا صد فرآیند فرآوری شکلات مصرفی شرکت باراکا در کارخانه­ این برند صورت می گیرد. در این فرآیند، مرغوب ترین انواع دانه های شکلات پس از تست، بو داده می شوند و سپس آسیاب می گردند. بعد از آن با اضافه شدن فرمولاسیون مخصوص باراکا، این دانه ها تبدیل به شکلات های با کیفیت می شوند و پس از بسته بندی در دسترس مشتریان محترم قرار می گیرند. تمامی این مراحل با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز و با حداقل دخالت انسان صورت می گیرد. باراکا محبوبیت خود را مدیون مدیریت با تدبیر و کادر ماهر و مجرب خود است که با عملکرد صحیح، توجه و دقت بسیار در پروسه­ تولید، زمینه را برای تبدیل شدن این شرکت به برترین تولید کننده­ شکلات کشور فراهم کرده اند. شرکت باراکا با بیش از ۴۰ سال تجربه­ تولید همواره سعی در حفظ و بهبود کیفیت محصولات خود داشته و چشم انداز آتی این شرکت، ادامه­ی تولید محصولات با کیفیت، با کمک بهترین دستگاه ها است.

شرکت باراکا در راستای مشتری مداری و ارتباطی نزدیک­تر با مشتریان، وبسایتی را جهت آموزش و اطلاع رسانی، راه اندازی کرده است. در این وبسایت به جز معرفی محصولات باراکا، دستور درست کردن دسرهای محبوب و اطلاعاتی مفید درباره­ شکلات و کاکائو و تاریخچه­ی آن­ ها نیز گنجانده شده است. هر یک از بخش های این سایت با هدفی خاص طراحی شده است تا دسترسی به مطالب آن راحت­تر باشد. بخش محصولات مختص معرفی محصولات باراکا و توضیحات مربوط به آن­ ها، به همراه لینکی برای خرید آن محصول است. در بخش آکادمی باراکا، رسپی دسرهای محبوب همراه با فیلم آموزشی آن ها قرار داده شده است که کیفیت آموزش را چند برابر می­کند. قسمت بلاگ وبسایت باراکا شامل اطلاعات مفیدی در باره­ی شکلات و پیشینه­ کاکائو است که شاید برای شما جالب باشد و کمتر جایی ممکن است به آن ها برخورد کنید. قسمت درباره­ ما، مهم­ترین بخش وبسایت بوده که در آن اطلاعات شرکت و امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات برای مراجعه کنندگان فراهم شده است. همچنین در این قسمت، مانند فیلم­ها، امکان درخواست بازدید حضوری از کارخانه­ی شکلات باراکا برای علاقه مندان وجود دارد. وبسایت رسمی شرکت باراکا در آدرس Barakachocolate.com قابل دسترسی است و با مراجعه به این آدرس می­توانید از خدمات آن برخوردار شوید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1547208