روند کاهشی بیماران سرپایی کرونا در تهران

ایسنا نوشت: استاندار تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر مراجعان سرپایی در استان تهران چند روزی است که کاهش داشته است، گفت: این وضعیت امیدوارکننده است که در چند روز آینده کاهش بیماران بستری و فوتی را شاهد باشیم و نگرانی برای پذیرش و بستری بیماران در تهران وجود ندارد.

انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه گرامیداشت هفته دولت در رابطه با اقدامات انجام شده برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و حمایت از شهروندان گفت: در حال حاضر مراجعان سرپایی در استان چند روزی است که کاهش داشته است. این وضعیت امیدوارکننده است که در چند روز آینده کاهش بیماران بستری و فوتی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد :در روز گذشته ۶۸۵ فوتی در کشور داشتیم که ۱۴۵ نفر آن در استان تهران بوده اند. در حال حاضر هیچ نگرانی برای بستری و پذیرش بیماران وجود ندارد و دو شهرستان بهارستان و اسلامشهر جمعیت بالایی دارند که در شهرستان بهارستان با کمک جمعیت هلال احمر یک بیمارستان صحرایی ۴۰ تخته راه اندازی کردیم و در اسلامشهر نیز مرکز مدیریت بحران سوله ای را افتتاح کرده که ظرفیت ۴۰ تخت را دارد.

وی تاکید کرد: سامانه ۶۰۷۰ راه اندازی شده که هیچ یک از شهروندان نگرانی نداشته باشند. درمانگاه های سرپایی هم دو برابر شده اند تا بیمار داروهای خود را دریافت کند و بستری و ایزولاسیون را در منزل انجام دهد.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1547677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =