۰ نفر
۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
استقلال و داستان‌های عجیب قفس توری

ورزش سه نوشت: وضعیت دروازه‌بان های استقلال کاملا مبهم است؛ سیدحسین حسینی بعد از خداحافظی به باشگاه برگشته، رشید مظاهری برای ماندن در این تیم تصمیم نگرفته، رضایی هم حضور دارد!

سیدحسین حسینی دروازه بان آبی پوشان بعد از یکی، دوهفته مذاکره و صحبت بر سر جدایی احتمالی از جمع استقلالی هاو در شرایطی که دیشب با انتشار یک پست از این باشگاه خداحافظی کرده بود صبح امروز و با وساطت کادر فنی استقلال دوباره سوار بر خودروی گران قیمتش به خیابان سعادت آباد آمد تا مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد آغاز کند.

دقایقی بعد همانطور که انتظار می‌رفت از طبقه چهارم ساختمان باشگاه استقلال خبر آوردند که سیدحسین حسینی برای تمدید قراردادش به توافق رسیده و فردا در تمرین آبی‌ها حاضر خواهد شد. این در حالی است که استقلال همین دیروز با علیرضا رضایی گلر جوان پیکان به توافق رسید و او با نظر داشتن این‌که یکی از دو دروازه‌بان اسمی آبی‌ها جدا می‌شوند با مددی مدیرعامل باشگاه عکس گرفت.

پیش‌تر، رشید مظاهری در گفت و گو با خبرنگاران پس از جلسه‌ای که با فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال داشت از ادامه کار در باشگاه گفته بود اما همه این‌ها باعث می‌شود استقلال تبدیل به تیمی با سه دروازه‌بان تراز اول بشود. قبل تر، حتی حضور دو دروازه‌بان اسم و رسم دار در یک تیم فوتبال باعث ایجاد مشکلات بی‌شماری شده و این اتفاق در استقلال مسبوق به سابقه است و حالا با توجه به افزایش نفرات باید چاره‌ای برای این موضوع اندیشیده شود.

استقلال و داستان‌های عجیب قفس توری


در حال حاضر باتوجه به اینکه سید حسین حسینی برای ماندن در استقلال توافق کرده، مشخص است که کادر فنی برای ادامه کار روی او نظر دارد. دروازه‌بانی که فصل پیش را روی نیمکت شروع کرد ولی در ادامه رشید مظاهری را گرفت و رقیب گچسارانی خود را نیمکت‌نشین کرد. خود رشید مظاهری بازیکنی است که در نیم فصل اول فصل گذشته نمایش درخشانی داشت و خیلی زود جای خود را در دل هواداران استقلال باز کرد و اگرچه در ادامه کار باتوجه به مصدومیت و بحث‌های مالی تبدیل به گزینه نیمکت استقلال شد اما آبی‌ها هنوز بازی‌های او را به خاطر دارند و انتظارشان این است که رشید در تیم باقی بماند.

اگر چنین اتفاقی بیفتد، بدین معناست که علیرضا رضایی به تیم دیگری قرض داده خواهد شد تا فوتبال خود را در آن‌جا دنبال کند. او یک دروازه‌بان آینده‌دار و یک خرید خوب برای استقلال است و استقلالی‌ها با فکر قبلی دست به خرید وی زده‌اند. این دروازه‌بان که سال گذشته در پیکان عملکرد خوبی داشت می‌تواند آینده روشنی در این تیم داشته باشد. در عین حال برای کسب تجربه بیشتر می‌تواند به تیم دیگری قرض داده شود در حالی که برچسب استقلال را روی دوش خود دارد. ضمنا همین حالا هم رضایی گزینه خوبی برای تحت فشار قراردادن دو مدعی شماره یک محسوب می‌شود تا آن‌ها تصمیم‌شان را برای ماندن یا رفتن به صورت دقیق و روی کاغذ بگیرند. حالا و با توجه به اینکه سیدحسین قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده، توپ در محوطه هجده قدمی است که رشید مظاهری در آن قدم می‌زد. اگر او بخواهد در استقلال بماند باید یک فصل با حسینی رقابت کند و با فرم خوب جایگاه خود را پس بگیرد. اگر هم نه، اگر قرار به رفتن رشید باشد استقلال ذخیره مطمئنی را برای حسینی در اختیار دارد که باعث آسودگی خیال کادرفنی و هواداران خواهد شد.

استقلال و داستان‌های عجیب قفس توری


به نظر می‌رسید چالش خرید دروازه‌بان در باشگاه سپاهان نیز حل شده و آن‌ها حسینی را به جمع خود اضافه خواهند کرد اما با اتفاقات جدید حالا آن‌ها باید درباره آینده خط دروازه‌بانی‌شان تصمیم بگیرند.

خود مظاهری هم در آزمونی بزرگ قرار گرفته است. این‌که روی حرف‌های روز گذشته‌اش بعد از جلسه با فرهاد مجیدی بماند و از فردا در تمرینات استقلال حاضر بشود یا اینکه راه جدایی را چه با استفاده از بندهای حقوقی یا چه از طریق راه‌های دوستانه پیش بگیرد. هرچه که هست او در وضعیت فصل گذشته خود راضی نیست و به دنبال شرایط بهتری است.

از طرف دیگر رضایی به طور رسمی با استقلال قرارداد امضا کرده اما اگر حسینی و مظاهری بمانند دلیلی برای اینکه یک سهیمه لیگ برتری به او اختصاص یابد وجود ندارد. از این رو احتمالا در صورتی که سیدحسین و رشید کارشان برای ماندن تمام شود، رضایی به تیم دیگری برود و جمع شاگردان مجیدی را ترک کند.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت وضعیت قفس توری استقلال چگونه خواهد شد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1547797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =