۴ نفر
۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰
فرجام مرگبار سوءظن به همسر

ایران نوشت: ساعت ۸ صبح روز دوشنبه اول شهریور مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و از جنایتی هولناک خبر داد او گفت دامادم دخترم را به قتل رساند و همسرم و مرد جوانی را با چاقو مجروح کرد.

بدنبال این تماس، بلافاصله موضوع از سوی مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر به بازپرس رحیم دشتبان اعلام شد.
با اعلام این خبر، بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه در طبقه دوم آپارتمانی واقع در شهرک ولیعصر شدند.
با حضور در محل، آنها در پذیرایی با جسد زنی ۲۷ ساله و بدن نیمه جان یک مرد جوان و زن میانسالی  به‌نام بلقیس که او نیز با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود، مواجه شدند.

مرد میانسال که خبر جنایت را به پلیس اعلام کرده بود در گوشه‌ای از پذیرایی وحشت‌زده ایستاده بود. او در تحقیقات گفت: دامادم، خسرو، در یک کارگاه مبل‌سازی کار می‌کند او مدتی بود که به رفتارهای دخترم مشکوک شده بود. می‌گفت با  یکی از آشناهایمان ارتباط پنهانی برقرار کرده است.
شب گذشته خسرو با ما تماس گرفت و خواست من و همسرم به خانه‌شان برویم. وقتی آنجا رفتیم این موضوع را با ما مطرح کرد. اما دخترم منکر ماجرا بود و قبول نمی‌کرد و می‌گفت هیچ رابطه‌ای بین آنها نیست و اگر صحبتی کرده‌اند به‌خاطر آشنایی بوده که باهم داشتند. با این حال خسرو زیر بار نمی‌رفت و دخترم  را مجبور کرد که با پسر جوان تماس بگیرد. دخترم به او گفت برای پسر ۴ ساله‌اش اتفاقی رخ داده و خسرو هم خانه نیست و تلفنش را هم جواب نمی‌دهد و از او خواست خودش را به خانه آنها برساند.
پدر مقتول در ادامه گفت: ساعت حدود  ۷ صبح بود که کاوه به خانه دخترم آمد اما به محض ورود دامادم با چاقو به او حمله کرد و همزمان هم به دخترم چندین ضربه زد.همسرم، با دیدن ماجرا به میان درگیری آمد تا جلوی خسرو را بگیرد که خسرو از شدت عصبانیت دو ضربه هم به او زد. رفتار خسرو به قدری سریع و دور از انتظار بود که من شوکه شده بودم و فقط  نگاه می‌کردم. وقتی همه خونین روی زمین افتادند، خسرو پا به فرار گذاشت.
به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد میترا به پزشکی قانونی منتقل شد و کاوه و مادر میترا نیز برای درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری به دستور بازپرس جنایی پایتخت ادامه دارد.
23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1547853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =