واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد به کجا رسید؟

میزان نوشت: سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی از اتمام مرحله اول واکسیناسیون جامعه هدف اولیه یعنی اساتید و کارکنان آموزشی این دانشگاه خبر داد.

همایون رستگارزاده سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی درمورد واکسیناسیون اساتید، کارکنان آموزشی و دانشجویان دانشگاه آزاد درگفت‌وگو با میزان گفت: فرایند واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تقریبا کامل شده است و تمامی جامعه هدف دراین حوزه برای نوبت اول واکسینه شده اند.

وی ادامه داد: میتوان گفت تقریبا همه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد که تا به این لحظه برای دریافت واکسن مراجعه کرده اند واکسینه شده اند و در واقع تمامی افرادی که واجد شرایط جسمی دریافت بوده اند و درگیر بیماری کرونا نبوده اند واکسینه شده اند، از این روگام بعدی واکسیناسیون دانشجویان است.

رستگار زاده در پاسخ به این سوال که آیا دانشگاه آزاد تمایل به استفاده از نوع خاصی از واکسن دارد گفت: در طی واکسیناسیون اساتید و کادر آموزشی دانشگاه سبدی از واکسن در اختیار ما قرار گرفته و ما نیز بسته به نوع واکسنی که در اختیار داشتیم به انجام واکسیناسیون پرداخته ایم.

وی گفت: دانشگاه آزد اسلامی در بحث واکسیناسیون سرمایه گذاری هنگفتی کرده است و هم اکنون نیز بدون نیاز به یک ریال بودجه تنها با در اختیار داشتن واکسن میتواند قدم بزرگی در راستای سرعت واکسیناسیون برای کاهش شیب بیماری و کنترل شیوع آن در کشور بردارد.

وی در پایان گفت: این دانشگاه با در اختیار داشتن ۱۶ مرکز استاندار به لحاظ کیفیت و سلامت و برنامه منظم نوبت دهی واکسیناسیون در تهران و ۱۱۰ مرکز در کشور با تامین نیروی مورد نیاز و واکسیناتور و در اختیار داشتن پزشکان متخصص مستقر در این پایگاه‌ها توانسته است تا کنون علاوه بر واکسینایون دانشگاهیان در بحث واکسیناسیون عمومی نیز موفق عمل کند.
 

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1548283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =