یک روز بعد از انتشار اظهارات آیت الله نمازی درباره جریان انحرافی،سپاه پاسداران اظهارات این عضو مجلس خبرگان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، یک روز پس از آنکه آیت الله نمازی بنا بر مطلبی که در پایگاه اطلاع رسانی وی منتشر شد از درخواست فرمانده سپاه برای دستگیری مشایی خبر داده بود سپاه نیوز نوشت: مسئول روابط عمومی سپاه گفت: مطلب منتشره در برخی رسانه ها پیرامون ناگفته های یکی از ائمه جمعه مبنی بر در خواست سرلشکر جعفری از مقام معظم رهبری در زمینه جریان انحرافی صحت ندارد. 
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه در واکنش به مطلب منتشره در برخی رسانه ها پیرامون ناگفته های یکی از ائمه محترم جمعه کشور مبنی بر در خواست فرمانده کل سپاه از مقام معظم رهبری در زمینه دستگیری عوامل جریان انحرافی گفت:مطلب منتشره اخیر صحت نداشته است و تکذیب می گردد.

سردار شریف تاکید کرد: انتظار است رسانه‌ها براساس رسالت و وظیفه ذاتی خود نسبت به انتشار اخباری که توسط شخص ثالث از سوی فرماندهان و مسئولین سپاه نقل می شود دقت و حساسیت بیشتری نشان دهند و در صورت مواجهه با این‌گونه موارد، صحت آنرا از طریق روابط عمومی کل سپاه [ بعنوان مرجع تایید رسمی اخبار سپاه ] جویا شوند، زیرا مستنداتی از این دست از نظر ما فاقد اعتبار است.
مسئول روابط عمومی سپاه در پایان از هوشمندی و حسن دقت برخی از رسانه ها که از پرداختن به این مطلب پرهیز کرده اند قدردانی کرد.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آریا IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
    0 0
    "مطلب منتشره اخیر صحت نداشته است" صحت نداشتن یعنی چی؟ یعنی خلاف واقع بوده؟ یعنی بلا نسبت دروغ بوده؟ یعنی در گفتۀ یک خطیب با مخاطبین هفتگی و هزاران نفری، من بعد جای شک وجود داره؟ یعنی ... چرا هر بزرگ و کوچکی، هر زیاد و کمی می گه و کسی پیگیر اینهمه هزینه های روانی جامعه نیست؟ به هر حال یا گوینده کاذبه یا تکذیب کننده، یا نهایتا منتشر کننده؛ اونوقت مسئول کیه؟///