۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷

مهر نوشت:

حاکمیت اخوان المسلمین در مصر از بمب هسته ای خطرناک تر است! مقامات ارشد سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که نشان دهنده وحشت آنها از احتمال تشکیل دولت مردمسالار دینی در مصر است، ادعا کردند حاکمیت اخوان المسلمین در مصر از خطر بمب هسته ای بیشتر است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، برخی مقامات ارشد موساد تاکید کردند: اگر اخوان المسلمین بتواند پس از سقوط مبارک قدرت را در این کشور به دست گیرد، خطر آن بالاتر از خطر بمب هسته ای است.

ژنرال "شبتای شاویت" از مقامات ارشد صهیونیست (موساد) ادعا کرد: خطر اصلی اخوان المسلمین بر امنیت اسرائیل به این علت است که آنان تلاش دارند به حاکمیت مصر دست یابند و دولتی بر اساس شریعت اسلامی پایه ریزی کنند. این مسئله در نهایت در راستای از بین بردن طرح کشور یهودی صهیونیستی رخ خواهد داد.

از سوی دیگر، "حاییم آسا" مشاور سیاسی "اسحاق رابین" نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تاکید کرد: اخوان المسلمین از این نظر که قویترین حزب سازمان یافته مصر است، فرصت دارد که به حاکمیت دست پیدا کند. علت دیگر احتمال قدرت گرفتن اخوان المسلمین در انجام چندین دهه فعالیت سیاسی سازمان یافته و افزایش قدرت آنها پس از سقوط رژیم مبارک است.

این مقامات صهیونیست خطر اخوان المسلمین در صورت قدرت گرفتن در مصر را بیشتر از خطر بمب هسته ای دانستند.

5151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
    0 0
    و هم برای ما ...