۷ نفر
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
چرا موفقیت ملایی در المپیک دیده نشد؟

موفق‌ترین ورزشکار زن ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو با ابراز تاسف از عدم توجه کافی به قایقرانان گفت: خوشحالم کاری کردم که به همه ثابت شد ما در المپیک زنگ تفریح نیستیم.

نازنین ملایی؛ تنها قایقران زن ایران در توکیو با وجود آنکه عملکرد منحصر به فردی داشت و عنوان موفق ترین ورزشکار زن را به خود اختصاص داد اما به اندازه کافی و آن طور که شایسته بود مورد توجه قرار نگرفت و حتی مسئولان نیز واکنش خاصی به عملکرد او نداشتند و بیشتر تلاش آن ها به انجام مصاحبه برای رد گلایه کوچک او در بازی ها بود. او خودش در این مورد به خبرآنلاین می گوید:«برای من از این لحاظ جای تاسف و ناراحتی وجود دارد که رسانه ها نیز به ما توجه نمی کنند. من قبول دارم که برخی محدودیت ها برای پخش مسابقه ما وجود دارد اما باید راهکاری درنظرگرفته شود که بعد از پایان مسابقه به ما هم پرداخته شود. این بازی ها هر چهارسال یکبار است و هر دوره نماینده داریم و باید برای دیده شدن زحمات آن ها تدبیری اندیشیده شود. به هرحال من هم ورزشکاری هستم که به نام ایران در بازی ها شرکت کردم و تلاش زیادی انجام دادم که به این سطح برسم اما متاسفانه شرایط به گونه ای است که حتی بعد از مسابقات کسی ما را نمی شناسد.»

مشروح این مصاحبه را اینجـــــــــــــــا بخوانید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1549125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    2 0
    برای اینکه قرار نیست غیر از فوتبال و کمی هم والیبال که گلی هم به سر ورزش مملکت نزده ان، هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ ورزشی مخصوصا ورزش بانوان دیده بشه. این همه رشته بالقوه مدال آور داریم، دو و میدانی، زیمناستیک، شنا، واترپلو، چوگان، و بالفعل کشتی، وزنه برداری و.... هر چی بودجه اس می ریزیم توی حلق فوتبال. همه ورزش ها شده قربانی ورزشی که هیچ افتخاری هم کسب نمی کنه و همهگانی هم نشده