تصمیم جدید درباره بازگشایی مدارس: حضور دانش‌آموزان ترکیبی می‌شود

آموزش ترکیبی یا برگزاری کلاسهای آموزشی خلوت راهبرد جدید آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده خواهد بود. این خبری است که سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد قرار شده است کلاسهای درس مدارس از مهرماه به صورت ترکیبی برگزار شود.

علیرضا کاظمی در گفتگو با صدا و سیما اعلام کرد: سیاست و راهبرد ما بازگشایی تدریجی، کم دغدغه و آرام مدارس است و این راهبرد در دستور کار قرار دارد. در فضاهای مختلف آموزش و پرورش با رعایت شیوه نامه ها به سمت آموزش ترکیبی که تلفیقی از کلاسهای حضوری و فضای مجازی است می رویم.

کاظمی درباره اپلیکیشن و سامانه آموزش مجازی شاد هم گفت: شاد هم توسعه و مدیریت یک پارچه ای که دارد، بهترین بستر آموزش فضای مجازی است که می توان با کیفیت بخشی به آموزش این مسیر را طی کرد.

سرپرست شلوغترین وزارتخانه کشور در ادامه درباره نحوه برگزاری کلاسهای ترکیبی دانش آموزان بیان کرد: با ستاد ملی مقابله با کرونا توافق کرده ایم استانداردهایی را برای برگزاری حضوری کلاسها مشخص کنند. مثلا اگر اعلام کنند در کلاسهای 15 نفره فاصله های اجتماعی رعایت می شود، ما کلاسها را حضوری می کنیم. استانداردهایی که توافق می شود، طبیعتا رعایت خواهد شد و جاهایی که رعایت این استانداردها مقدور نباشد کلاسها را مجازی برگزار می کنیم.

 صبح امروز رییس جمهور در جلسه هیات دولت درباره سال تحصیلی جدید سخن گفته بود. رئیسی در بخشی از سخنان خود درباره آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: جلوگیری از تداوم عقب‌ماندگی آموزشی مساله بسیار مهمی است و باید پس از تمهید مقدمات لازم از جمله تدابیر بهداشتی و اقناع خانواده‌ها، تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ و اجرا شود.

گفتنی است تعداد زیادی از اولیای دانش آموزان می گویند به دلیل ترس از شیوع کرونا و مخاطرات جانی ناشی از آن، ترجیح می دهند تا زمانی که واکسیناسیون عمومی به سرانجام قابل اتکایی نرسیده، آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری و مجازی باشد.

۴٧231

کد خبر 1549430

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 182
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    اقای سرپرست تا 70 درصد جامعه واکسینه نشده درسته که مدارس بازگشایی نشوند
    • یه آدم عادی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      در خود آمریکا ۶۰ درصد واکسینه شده اند
    • سعید IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      روز هایی که کرونا نبود ما نمیرفتیم حالا دیگه بریم؟!
    • م. ش IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      83 18
      گرامی، تو آمریکا یک عده ای خودشون واکسن نمی‌زنند. دانش آموزان آمریکا همه واکسینه شدند. درضمن جمعیت آمریکا رو با ایران مقایسه کن. اونجا التماس میکنن مردم واکسن بزنند با هر واکسن، هدیه و یک 100 دلاری هم میدن. دوستمون اونجا واکسن زده. از خودم نمیگم.
  • رضا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    فتوی جدید
  • مهربان توسی US ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    سلام مهر داره میاد اما هنوز از رتبه بندی عادلانه و منصفانه فوق العاده شغل و ...خبری نیست ‏باز کلاسهای مجازی گوشی تبلت و... آسیب به چشم و کمر و دستها و..
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      عجیبه این حجم از زیاده خواهی
  • S IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    خدا ازتون نگذره کلاسها رو مجازی کنید
  • ناشناس IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    سلام فقط خانواده ها دوباره درس خوات شدن واونا درساط دانش اموزان جواب میدن این فایدهای به حال شما ها داره به فکر ایند بکنید زیر خط فقر وتحصیل می شویم همونی که دشمن می خواهد بی سوادی و فقر این دوتا بلای اینده می شود .فقط به فکر مجازی نباشید به فکر کاری باشید که بچه ها پایه های ابتدایی حداقل تا ۱۰ به مدرسه بروند وحصوری باشن کلاس ۱۲ نفر مشولی نداره که مدارس باز باشد جلو گیری نکنید به خدا بچه ها به صورت مجازی درس نمی خوانند فقط نادر دوباره درس خوان شدن توروخدا فکر اساسی بکنید این دوسال بچه هاترک تحصیل کردت ترس از مردم دور کنید به اندازه کافی استرس مردم دارن.باتشکر
    • امیرعلی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      اینطور نیست بچه های زرنگ هم هستن که با وجود کرونا و اموزش مجازی درس شون رو میخونن کسی که بخواد درس بخونه چه مجازی چه حضوری میخونه
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      اتفاقا مجازی خیلی هم بهتراست هزینه ی سرویس مدرسه،لباس مدرسه،....هم ندارد کنارپدرومادردرمحیط سالم خانواده علم یادمیگیرند مجازی بهترازاینکه بچه برود مدرسه معلم بزندش،یاازدوستاش چیزهای نامناسب یادبگیرند.... مجازی صدهاحسن دارد البته نه برای مادرهایی که می خوان بچه روبفرستند مدرسه، خودشون اززیربارمسولیت دربرخورد...
    • ناشناس IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      یعنی شما حاضری کرونا زندگیت نابود کنه اما بچه ت حضوری بره مدرسه؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی درس از جون بچه ت واجبتره؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      چی میگی تو اگه واقعا از جون بچه ت سیری برو مدرسه که سهل ببرش بیمارستان بکشش کاری به بچه ها مردم نداشته باش خیلی ها هستن تو همین مجازی بهتر درس یاد گرفتن تا تو کلاس
    • رز IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      75 19
      تو هم مثل رهبران فقط دشمن را خوب بلدی صحیح بنویسی
    • Ghost GB ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      81 28
      من خودم دارم مجازی زبان پایتون می خونم مشکلی نیست اگه ادم بخواد می تونه
    • ی مادر IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      90 20
      سلام دوست عزیز بخدا جون بچه ها مهمتر از بی سوادی
  • جانان IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    کلا مجازی کنید
  • ناشناس IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    لطفا با جون ما دانش آموز ها بازی نکنید!
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    خدا رحم کند
  • محمد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    فقط فقط غیرحصوری یکسال مدرسه نرود مشکلی بوجودنخواهدآمد
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    مگه جون بچه هامون روازسرراه آوردیم والا مااز درخونه بچه بیرون نمی بریم، دوسال وخرد های هست که درخانه هستند والحمدالله درسلامت کامل هستند... بااین وضعیت بی سواد بمونند خیلی بهتره
    • حمیدرضا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      59 23
      دمت گرم
  • مهدی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    یعنی چی مدارس باید غیر حضوری باشد
  • دانش اموز IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    تو رو قران بازگشایی کنید کرونا گرفتن بهتر از این مدارس غیر حضوری است به خدا ما توی خونه افسرده دیم از پشت شیشه س لپتاب تو رو خدا حضوری کنینن خواهش میکنم
    • رضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      تو واسه خودت برو تا کرونا بگیری ما که نمیریم
    • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      83 30
      من که بچم رو نمیفرستم
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      خیلی دوست داری برو
    • احمد IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      68 22
      اتفاقا شما مشخصه واسه درس خوندن نمیخوای مدرسه بری. بشین توی خونه فتوا الکی هم نده
    • احمد IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      38 18
      اتفاقا شما مشخصه واسه درس خوندن نمیخوای مدرسه بری. بشین توی خونه فتوا الکی هم نده
    • دانش آموز IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      58 15
      پارسال مهر حضور بود بعضی از بچه های بی فرهنگ مبتلا بودن و همین طور اومده بودن مدرسه ماسک پایین توی حیاط دور میزدن من خودم رفتم دفتر گزارش کردم از فردای اون روز هیچ کس از کلاس ما نرفت جون خوتون و دیگرون رو به بازی نگیرید شما در برابر دیگران مسئولید.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    منکه عمرا بفرستم بچه مو مدرسه تا خیالم راحت نشده.
    • علی جان ناپلئون IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      من هم تا زمانی که واکسن نزنن دخترم رو نمیفرستم مدرسه
  • بی نام IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    ما که مدرسه نمیفرستیم ، تو این شرایط که روز چند نفر دارن میمیرن کی جرات می‌کنه بچه بفرسه مدرسه ، مگه از جون بچه‌هامون سیر شدیم ، اول پاییز و سرماخوردگی ... ، چقدر استرس به خانواده ها و بچه‌ها وارد میکنید ، باید مجازی بشه تا اوضاع بهتر بشه
  • مادران دلسوز IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    ما که بچه هامون رو نمیفرستیم مگه قراره پورفسور بشن نه اینکه خیلی آنوزش حضوریتون عالیه
    • مانلی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      خانم به ظاهر محترم شما حق ندازید به معلم ها بی احترامی کنید
  • خاک بر سران IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    بزرگوار مگ مشکل ما فاصله و کم کردن بچه هاس این بچه ها مگ ابخوری نمیرن دستشویی نمیرن با هم حرف نمیزنن خوب دیگ شما دنبال ترکیبی و ۱۵ نفر کردن میگردید ترا خدا بس کنید
  • ایلیا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    اگه آنلاین باشه هیچی نمیفهمیم،اگه حضوری باشه ممکنه مبتلا بشیم،کلا چیز عجیبیه/:
  • محمد IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    تنها کلاس نیست که مشکل تعلیم و تربیت کلاس های 15نفره حل بشه دانش آموزان رفت و آمد دارند و بعد از کلاس سیاحت دارند و مدارس استاندارد ندارند و ده ها مشکل دیگر دارند پس لطفا همه جوانب امر رو در نظر بگیرین.
  • فرشته IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    به نظر من مجازی باشه ولی امتحانات حتما حتما حضوری باشه تا دانش آموزان بدانند و آگاه باشند که درس خواندن را باید جدی بگیرند .
    • زهرا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      من به عنوان یک معلم که کرونا گرفته ام و واکسن هم نزده ام با شما موافقم چون من در کلاس مجازی زحمت زیادی برای یادگیری بچه ها می کشم واز طرفی اگر آزمونها حضوری شود بچه ها هم جدی می گیرند ودرس می خوانند وهم جان معلم و دانش آموزان در امنیت وسلامتی است با این جهش زیاد کرونا نسبت به سال قبل
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    من هم معتقدم بایستی واکسیناسیون کامل انجام بگیره و حتی دانش آ موزان واکسینه شوند و بعد آ موزش حضوری بشه ترکیب آ موزش حضوری و غیرحضوری جز سردرگم شدن کادر آ موزشی و بچه ها نتیجه دیگری نخواهد داشت ،
  • مادر دانش اموز IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    عمر تصمیمات تو این مملکت به یک روز نمیرسه هر روز یه حرف میزنن ولی هر اتفاقی بیافته هیچ کس گردن نمیگیره اکثر مدارس دولتی هستن وکلاسها 40نفره چجوری میخوان گروه بندی کنن که فاصله رعایت بشه معلم کی بره سر کلاس کی به اون دسته ای که خونه هستن رسیدگی کنه
  • امیر IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    فقط مجازی جون بچه هامون رو از سر خیابون که نیاوردیم. اصلا یکسال درس نخونن والا بقران.‌نه که الان ندرک بگیرن کار براشون زیاده.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    آقای کاظمی روزهایی که مدارس حضوری هستن کرونا به مرخصی میره؟ تو ایران زندگی میکنی؟؟؟ مگه از جون بچه هامون سیر شدیم
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بچه های خودتونم میفرستید آیا ؟
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    لطفا با جان دانش اموزان بازی نکنید فقط فقط غیر حضوری یک سال دیگه مدرسه نروند مشکلی پیش نمیاد
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    سلام آقایونی که هر روز یک ساز می زنید مگه ما بچها مون از سر راه برداشتیم که مدرسه حضوری وقتی همه جا قرمز هست هیچ دانش آموزی نمی تواند بیشتر از چند دقیقه ماسک بزند وچون در مدرسه باهم دوست باشند ناخودآگاه کنار هم می‌روند وباهم صحبت شدن در اون محیط ممکن است ناقلی باشد وبچها رو مریص کند وما اجازه به مدرسه رفتن به فرزندمان نمی دهیم حتی اگه بیسواد باشن. والسلام مجازی سال گذشته خیلی عالی بود.
  • خسروی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    همه باید واکسینه بشن مخصوصا طیف متوسطه دوم تا این کار صورت نگرفته هیچ کس بچشو اونمم با این دلتا و لامبدا که در راه بوده و هست مدرسه نمیفرسته
  • فیض قم IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    امکان اجرای دستور العمل های بهداشتی در حداقل هشتاد درصد مدارس اجرا نمی شود،سرپرست محترم از وضعیت روز مدارس خبر ندارد.
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    در مدارس دولتی با 40 دانش اموز در کلاس چطوری فاصله را رعایت میکنید؟چرا چرت و پرت میگید؟من کادر درمان هستم پسر 12 ساله ام مبتلا به کرونا شد و حالش خیلی خیلی بد بود.مطمین باشید اگر مدارس را به خصوص مدارس دولتی را که 30 تا 40 دانش اموز در یک کلاس درس هستند را به صورت حضوری برگزار کنید،دانش اموزان مبتلا به کرونا زیاد خواهیم داشت.
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    این سرپرست بهتر است در این مدت کم فقط سرپرستی کند و تصمیمات عجیب و حساس نگیرد ... سیستم ترکیبی به هیچ عنوان جواب نمیدهند ... کلا هر موقع ۸۰ درصد جامعه واکسینه شدند و شدت بیماری کاهش یافت پس از گذشت چند ماه آنوقت میتوان نسبت به باز کردن ۵۰ درصدی اقدام کرد.
  • شقایق IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    دانش اموزان همشون عقل دارند و می تونند رعایت کنند. وقتی میرین شمال و این طرف اون طرف کرونا نمی گیرن فقط وقتی برن مدرسه کوید۱۹ می گیرن!:/ شگفتا!
    • US ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      75 83
      منکه دانش اموز عاقل خیلی کم دیدم.
    • محمد IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      30 7
      اولن که شمال نمیرن اونم مشکل بچه ها نیست مشکل خانوادشونه که عقل ندارن معمولا خانواده ها اگه هم بچه ها بگن نریم کروناست خانواده ها هم میگن چیزی نمیشه چیزی نمیشه 😑😑😑 خدایی چرت و پرت نگید انصافا
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      41 3
      همه که شمال نرفتن تازه به نظرت دانش آموز کلاس اول و دوم می فهمه اصلا کرونا چیه؟ یادمه یک جایی خوندم تو یکی از کشور های اروپایی مرده بچش رو فرستاده بود مدرسه وقتی بعد از ظهر رفت دنبالش دید ماسک پسرش عوض شده! پرسید چی شده گفت: ماسکم رو با دوستم عوض کردم!
  • ریسی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بچه من کلاس اول بود کرونا شروع شد هیچی یادنگرفت امسال نه سالشه ولی هیچی نمیدونه ما این دردروبه کی بگیم بلوچستان خودش محروم هست نه بهداشتی نه هیچی به بخدا کاری بکنید مهرماه مدارس بازبشه اینجا تمام کلاس اولی هاسه سال هست ازدرس موندن
  • لیلا IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    من بچمو از سر راه آورده ام برای همین میفرستمش مدرسه فقط خدا کنه اگه کرونا گرفت خودش بمیره ناقلا ناقل نباشه من بمیرم
  • دانش آموز IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    همه به فکر سلامتی ما هستن البته که خیلی مهمه ولی بیاید یکمم شده به وضعیت روحی ما نگاه کنید خسته شدیم دیگه انقدر تو خونه موندیم مجازی درس خوندن خیلی سخته حضوریم کروناست متاستفانه در هر صورتش سختی میکشیم... امیدوارم تصمیم درستی بگیرید و همه شرایطو ببینید تا مهر تصمیمات عوض میشه باز داستان داریم تا اون موقع هر شب یه چیزه
  • علی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    تا بچه ها دو دوز واکسن رو نزدند نمی فرستم مدرسه در مرحله بعد شرایط جامعه بایستی دید چگونه است.
  • بی نام IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    مگه آقای رییسی چند روز پیش نگفتن مجازی ، پس الان چی شد حرفشون برگشت ، خودتون بچه دارین ؟ حاضرین بچه هاتون را توی این شرایط سیاه کرونا بفرستین مدرسه ؟
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    چطور با جرات صحبت از بازگشایی میکنید در این اوضاع بحرانی ایا شما تضمین صدرصدی میکنید سلامت فززندان مارو
  • ناشناس IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    لطفا غیر حضوری باشه. الان تو این شرایط حضوری یعنی چی؟؟؟ ما که بچه هامونو نمیفرستیم. اینایی که میگن حضوری باشه مگه از جونتون سیر شدین؟؟؟؟ مادرایی که حوصله بچه هاشونو ندارن میگن حضوری باشه. بچه ابتدایی چه جوری پروتکل رعایت کنه؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      10 49
      تو بچت رو نفرست اصلا به نظرم بگن هرکی هر جور دلش می خواد بیاد آخر از همه یه امتحان بگیرن ببینن کدوم دسته بیشتر و بهتر یاد گرفته. دیگه چرت و پرت نگید که بچمو نمی فرستم. هرکی به فکر بچه اش باشه می فرستتش. دختر من پارسال همرو حضوری رفت نه خودش نه هیچکدوم از دوستاش نگرفتن. البته موافقم در این شرایط اصلا اصلا صلاح نیست بچه ها برن اما اگه بهتر صد تو اولین فرصت بچه ها باید برن مدرسه.
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    واقعا متاسفم براتون که همچین تصمیماتی میگردی بچه هامون بیسواد بشن بهتره تا اینجوری. حداقل امسال نباید مدرسه باز بشه .اینقد با روح و روان مردم بازی نکنید
  • ایلیا IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    به نظر من غیر حضوری بهتره.در هر صورت مدارس باز بشه بچه ها نمیتونن رعایت کنن.رفت وامد هم خودش ویروس رو پخش میکنه.ما که مشکلی با انلاین نداشتیم دانش اموزم هم شاگرد اول شد.
  • رضایی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    سلام آخه شما روچه حسابی این ریسکو میپذیرید چندنفرو میخواین کنترول کنید هیچکس از جون بچش سیر نیست شما اول بچه های خودتونو بفرستید جلو 3
  • رضا شیرزاد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    من بچه م نمیفرستم مدرسه تا واکسناسیون کامل نشده نهایتا یک سال عقب میفته نه ک عمری حسرت به دل بمونم که چرا فرستادمش..‌
  • حنانم IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    دختر من مجازی خوند اول ابتدایی رو خیلی هم عالی گناه ما چیه که بعضی از بچه ها نمیخونن بچه من زود به زود سرمامیخوره واکسن بزنن بعد باز کنن این چه وزیری هست که اوردن جون بچه ها خانواده ها براش مهم نیس اره فهمیدیم که قراره بیای بخوری و بری وزیر
  • اینا برگه های من هست IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    97 39
    آقای رئیس بهتراست به فکررتبه بندی فرهنگیان باشدتابازگشایی مدارس که منشاء کروناخواهدشد.
    • زهرا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      49 50
      والا غیر حضوری خیلی بهتره به نظر من آموزش هارو غیر حضوری کنید اما امتحانات رو حضوری اینجوری خود دانش اموز میترسه و درسش رو میخونه من خودم به عنوان یه دانش آموز اینجوریم.
  • بیتا IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    نمیفرستیم بچه‌ها رو برا مدرسه زور که نیست
  • رحیم IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بخدا قسم شما مغز ندارید
  • عرفوک IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    لطفا حضوری کنید
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    سلام چطور مردم مسافرت شمال برن کرونا نیست فقط واسه حضوری در مدرسه کرونا هست از صبح تا شب تو خیابونا توکوچه ها بچه هاتون بازی میکنن کرونا نیست انشاالله حضوری باش
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    از قبلی راحت شدیم نوچه اش را آورده. برو بابا دلت خوشه
  • ابراهیم IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    با این تصمیم ممکن است مرگ و میر مابین دانش‌آموزان هم زیاد شود واجبارا به سرعت آموزش مجازی گردد.
  • ستاره IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    من یک مادرم و خاطرم تمام سختی درس بچمو بکشم ولی جووونشو دست شماها نمی‌دم .
  • معلم IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    سلام خواهشا بگذارید بچه ها بیان مدرسه ساعت کمتر باشه ولی بارعایت کامل پروتکل ها اینم یک جور آموزشه باید یاد بگیریم من دبیر ریاضی هستم اگه با تلداد کم و دسته بندی بشه برای مهمترین قسمتهای کتاب ریاضی بچا ها بیان مدرسه به نفع خودتون و بچه هامونه
    • معلم کلاس اول ابتدایی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      من معلم کلاس اول هستم سال گذشته کلاسم رو مجازی اداره کردم و خدا رو شاهد میگیرم که با جدیت و پشتکار مادرهای عزیز و خودم کلاس بسیار خوبی داشتم . واکسن زدن معلم کافی نیست. در ضمن اگر قرار باشه ترکیبی بشه من معلم چند ساعت مدرسه باشم بعدش بیام تو خونه درس بدم و ضبط درس هارو انجام بدم میشه بگید کی به زندگی شخصیم برسم.
  • سوران رجبی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    ترو خدا امسال دیگه مدرسه هارو باز کنیو پوکیدیم توخونه التماس میکنم باز کنید از سنندج
  • . IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    84 24
    ما دوس نداریم بمیریم اگه کسی بخواد بخونه چ حضوری چ مجازی میخونه فقط حضوری به قیمت جونمون تموم میشه لطفا خواهش میکنم مجازیش کنید
  • دانش آموز بدبخت IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    83 30
    ما ک 2سال مجازی درس خوندیم مگه چی شد جونمونو بیشتر دوست داریم چ حضوری چ مجازی باید بخونیم لطفا ب فکر جون ما باشید نه یاد گیری
  • مهدی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    75 22
    اگه بچه های مسئولین حضوری رفتند مدرسه ما هم بچه هامون رو میفرستیم... بعداز 18سال ازدواج سرمایه من همین بچه هام هستند...مگه دیوونه شدم خدایی نکرده، دوراز جونشون، بفرستمشون به کام مرگ...
  • مادر دانش آموز دبیرستانی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    55 23
    هر چی دوست دارن جلسه بویرن، تصمیم بگیرن و.... ما که بهشون اعتماد نداریم روی بچه هامونم شوخی نداریم. ما که نمی فرستیم حضوری. هر خانواده ای هم که نمی تونه بچه شو کنترل و مدیریت کنه دیگه مشکل خودشه. بچه های ما توی خونه می مونن درس میخونن
  • فاطمه IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    89 32
    من تازه رفتم کلاس 10 با اینکه درسامون خیلی سخته امااااا درس خوندن مجازی رو به حضوری ترجیح میدم #نه به حضوری
  • دانش آموز بدبخت IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    68 20
    شماها ب فکر درسو حوصلتونیدک تو خونه سر میره ولی ما ب فکر جونمون هستیم و دوس داریم زنده بمونیم اگ حوصلم سر بره و درس یاد نگیریمو ی سال عقب بمونیم بهتر از اینه ک بمیریم هیچ خانواده ای اجازه نمیده بچش بره مدرسه
  • الهه IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    61 16
    آخه مسوولین یه مملکت چقدر میتونن احمق و ناکارامد باشند آخه شما چند درصد مردمو واکسینه کردین که میگین مدارسو آرام باز میکنیم؟ چقدر زر مفت آخه؟؟
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    59 92
    تورو خدا مدرسه رو باز کنید خیلی سخته با گوشی
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    86 20
    چرا بچهامونو بفرستیم مدرسه تو این وضع سیاه کشور
  • تهرانی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    77 11
    بجای ین نظرات اینترنت را پرسرعت کنید زیر ساختها را درست کنید واکسیناسیون را تسریع کنید واکسن را بیشار ئارد کنید همه چی حل میشه
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    60 12
    این اصلا جواب نمی دهد به هزار و یک دلیل : معلم نگون بخت هم بایستی سر کلاس برای تعدادی اندک درس بدهد و هم بعدازظهر به بقیه به صورت آنلاین!! که حسابی خسته و داغون میشه . دوم ، پدر و مادرها بچه هاشون رو به مدرسه نمی فرستند و بعد طرح با شکست مواجه میشه ، کاری که اوایل کرونا کردند و جواب نداد، سوم امکان انتقال کرونا از کودکی به کودک دیگر و حتی نوجوانان و جوانان وجود دارد و ...
  • . IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    71 21
    با جون بچه‌های مردم بازی نکنید
  • زهرا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    33 71
    به نظر من فقط امتحان ها حضوری باشه و آموزش مجازی
    • سوین IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      26 1
      اینترنت رو مجانی کنین مجازی کنین و پر سرعت باشه وسط درس قط نشه
  • نینا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    چرا فکر میکنین مراسم های محرم و مذهبی نسبت به مدرسه مهم تره این مراسم ها برگزار شد ولی به تحصیل جامعه هیچ اهمیتی داده نمیشه یک برنامه درست کردن به نام شاد که نصف هفته رو قطع توقع دارید ما چطور درس بخونیم!!
  • آترین IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    62 60
    اینجوری میگید جون بچه هامون انگار قرار چی بشه کرونا یه مسئله ی سیاسی که اونایی که سرشون مثل کبک زیر برفه و نمیدونن چی از دنیا میگذره باورش میکنن. البته حق هم دارین توی این جامعه ی بی سواد کی به فکر فراگیری علمه.خصوصا کسایی با طرز تفکر شما
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    79 8
    هدفشون فقط باز کردن مدارس غیرانتفاعیه و بس. شهریه رو که گرفتن تعطیل می کنن
  • یه دانش‌آموز IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    46 20
    من یه دانش آموزم و به جرئت میگم که اکثر ما در سال گذشته که مجازی بود،آسیبای روحی شدیدی بهمون وارد شد.یه اتاق کوچیک شده بود مدرسمون،جایی که غذا میخوریم،جایی که تکلیف مینویسیم و جایی که درس میخونیم و میخوابیم.اگر مشکل پدر و مادرا ترس از کروناس باید بگم که بچه های راهنمایی و دبیرستان که دیگه میتونن پروتکلا رو رعایت کنن!شاید بچه های ابتدایی نتونن ولی ما اون قدری عقلمون میرسه که از خودمون مراقبت کنیم.سلامتی جسمی ما رو با مجازی کردن تضمین میکنین.سلامتی روحمون چی؟!میتونین؟!نه نمیتونین چون ما تینیجرا توی سنی هستیم که نیاز شدیدی به ارتباط داشتن با بقیه داریم و اگه این ارتباطات قطع بشه عوارض بدی برای آینده و زمان حالمون داره.پدر و مادرا لطفا کوتاه بیاید.بذارید ماها که بزرگتریم حداقل بریم ازتون خواهش میکنم اگه این کامنتو میخونین یکم فکر کنین راجع به چیزایی که گفتم.من کسی هستم کل تابستونو توی مطب روانپزشکم گذروندم بخاطر فشارای روانیی که در سال تحصیلی پارسال بهم وارد شده بود.شاید بچه های شما بهتون حرفی نزنن ولی بدونین که از درون حالشون خوب نیست.هوای مارو داشته باشین💔من یه دانش‌آموز سمپادی هستم
  • H. S. H IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 2
    تدریس مجازی خوبه اما ب شرطی ک معلم با تمام توان درس بخونه ن مثله معلم ریاضی ما ک سوال کنکور میداد و زمانیکه نمیتونستیم حل کنیم شماره کارت میداد میگفت کلاس خصوصی بگیرید....
  • ناشناس IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 4
    من خودم دانش آموز هستم خسته شدیم توی خونه افسرده شدیم. نمیگم دروس سخت هستن خیلی هم آسون هستن. من موافق هستم با حضوری شدن مدارس ولی اگر بخواهید مدارس رو حضوری کنید ، فراموش نکنید کرونا بچه و بزرگ نمی‌شناسه پس دلیلی نمیشه که بگید چون زیر ۱۸ سال هستیم یعنی کرونا نمی گیریم. البته به نظر من با این وضعیت احتمال حضوری بودن مدارس تا به امروز صفر هست.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    24 2
    اصلا من بچه رو به مدرسه نمیفرستم مگه بچه هامونو از سر راه اوردیم که بفرستیم .امار فوتی ها که روز به روز بالا تر میره .اتفاقا تو مجازی با فیلم های اموزشی که معلم میفرسته بچه بهتر درس رو یاد میگیره و هر وقت خواست میتونه چندین بار فیلم هارو ببینه.نه که تو حضوری خیلی خوب اموزش میدن
  • یک دانش آموز IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    9 9
    برای پایه نهم و دوازدهم خیلی سخته اون دانش آموز هایی که میگن باید غیر حضوری باشه چون که وقتی کلاسهاشون غیر حضوریه امتحانهاشون هم غیر حضوریه ولی ما باید امتحان هارو حضوری بدیم و این واقعا اشتباهه به همین دلیل حتما باید مدارس حتی شده فقط برای نمی ها و دوازدهمی ها چند روز در هفته باز بشه
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 4
    مهرآمد اماکرونا تمام نشد کاش که کرونا تموم می شد مدرسه بازمی شد توخونه اصلاً حال وحوصله ی درس خوندن نداریم تومدرسه بهتر می تونیم درس بخونیم خدا کنه که کرونا کنترل بشه ومدرسه بازبشه🤲🤲
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 4
    با سلا این کد امنیتی مثلا ۵+۲ یعنی چه که جمع ان را می زنی ارسال صورت نمیگیره
  • دانش اموز بیچاره IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 6
    مجازی یاد گرفتیمممم حضوری نشه
  • دانش اموز بیچاره IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 6
    خواهشا باز نکینید مدرسه هارو اموزش مجازی باشه و امتحان ها حضوری منم خودم ی دانش اموزم
  • امیر محمد IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 5
    طبیعتا غیر حضوری
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 2
    ما بچمونو نمیفرستیم مدرسه چه یه روز در هفته چه هرروز فرقی نمیکنه اومدو یه بچه مریض بود بقیم میگیرن باوجود این این همه بیماری جدید مثل دلتاکرونا قارچ سیاه هندی ما بچمونو از سر راه نیاوردیم ترجیح میدیم بی سواد بمونن تا جیگرمون بسوزه تصمیماتونم به درد خودتون میخوره بچه های ما مدرسه نمیان
  • آنا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    24 1
    واقعا از مجازی همه خسته اند . آسیب به چشم ، گردن و هزار مصیبت دیگر البته تا وقتی که همه واکسیناسیون نشدن هیچ کار نمیشه کرد فکر میکنم تا آخر سال هم ما دانش آموزان واکسن نزنیم 😢😢😢😢
  • Delaram IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 2
    همینمون کم بود با جونمون بازی کنید واقعا متاسفم برای همچین کشوری کشور سوئد و چین دیگه ماسک هم نمیزنن ما توی موج ۷ و بدتر از قبلی هستیم روزی هزاران نفر میمیرن
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 1
    یعنی چی هم مدرسه بریم هم خونه گوشی به دست
  • منتقد IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 17
    جالبه نصف کسایی که میگن بچمون رو نمی‌فرستیم همونایین که مسافرت رفتن مهمونی رفتن جشن و مراسم و... برپا کردن به مدرسه رسید اخ شد؟ بچتون رعایت کرد سالم میمونه چه تو مدرسه چه تو جاهای دیگه و ربطی به بقیه نداره هرکس مسئول حفظات از سلامتیشه با رعایت کردن. پس تکلیف اون نهمی و دوازدهمی که امتحان نهایی دارن چی میشه؟ مجازی بخونن حضوری امتحان بدن؟ مگه میشه؟ #موافقت_با_بازگشایی_مدارس
  • مهدی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 4
    منم بچه مدرسه نمی فرسنم
  • :( IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 11
    بازم مجازی؟ من دیگه گوشیم از رده خارجه نمیتونم دیگه باش کار کنم نامردا حداقل قیمت گوشیو بیارید پایین انصافه آخه با حقوقی ماهی 4 میشه یه گوشی خرید :( حضوری هم که باشه کسی رعایت نمیکنه،رعایت هم کنه که بازم فرقی نمیکنه شما میگید دلتا کرونا رو جونا خیلی تأثیر داره خب اگه مدارس باز بشه که باید از جونمون مایه بگذاریم بریم مدرسه خودمون کاریمون نشه ننه بابای پیرمون چی اونا که مریضن اگه خدایی نکرده مدارس باز بشه یه ننه پیری مریض شه اونوقت حرفی برای گفتن دارین؟
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 24
    حضورب باشه خیلی خوب میشه با مجازی هیچی نمیشه یاد گرفت کاش ایران هم مثل ترکیه مدارس رو حضوری کنه
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 5
    حقوق همه ی سازمانها رو بی سروصدا ده میلیون اضافه کردید دویست تومن تا پونصد تومن به معلمها اضافه کردید که هنوز هم ندادید هیچی به کسی ، هزار تا بوق و دهل زدید دویست تومن الان پول هست اینقدر ارزش معلم توی این مملکت پایین هست که دویست تومن میخواین بدید اینقدر بوق میزنید هرکی از بیرون نگاه کنه فکر میکنه چی به معلمها دارید میدید ، حقوق یه معلم توی این مملکت با اونهمه تحصیلات چهار پنج تومن، اوجش شش تومن هست خجالت آوره کارهاتون و حرفهاتون
  • . IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    18 3
    اول برو این فکر رو در مورد بچه و نوه خودت کن بعد این حرف ها رو بزن . اگه مدرسه باز بشه آمار می شه بالا ۱۰۰۰ . هرکس عقل داشته باشه بچه اش رو نمی فرسته.
  • رهام IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    9 11
    شما چی میگین واس خودتون فک میکنین بچه با مجازی درس میخونه؟؟دهه ۸۰ و ۹۰ انقدر از درساشون عقبن باور کنید به ۸۰ درصدشون هیچ شغل و اینده ای نصیب نمیشه باشه زیر ۱۵ نفر برن حتی اگه هفته ای یه روز باشه انقدر پدر مادرا و معلما به بچه ها فشار میارن آینده ای براشون نمیمونه اوناییم که خودشون درس میخونن خودشون عرضه دارن
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 8
    سلام اما دانش اموزان نهم و دوازدهم ک در هر صورت ازمون حضوری دارن باید مطالب رو خوب یادبگیرن ک اموزش مجازی هم چنین چیزی‌نیس
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 1
    نظر سرپرست آموزش و پرورش برای من اهمیتی نداره. از سوم اسفند ۹۹ فرزندم رو حتی برای یک ساعت هم به مدرسه نفرستادم و تا زمانی که این شرایط ادامه داشته باشه نخواهم فرستاد.
  • بی نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 1
    شماها فقط به فکر خودتون هستید شما ها ببینم بچه های خودتون رو میفرستید مدرسه نه پس ما چرا باید بچه هامونو بفرستیم مدرسه
  • مهسا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    9 6
    سلام منم یه دانش آموز هستم ۱۴سالمه میرم کلاس هشتم ما پارسال روانی شدیم با این اینترنت کشور تروا به دادمون برسین.......خواهش میکنم
  • درخت دانش US ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 23
    سلام آن هایی که می‌گویند مجازی باشه همه ی آن ها بچه هاشون کنار همدیگرند همیشه ،حالا یا تو پارک یا تو دوره مهمونی و.....تو مدرسه علاوه بر این که بچه ها درس یاد می‌گیرند روابط اجتماعی شون بالاتر می‌رود و درس زندگی را می آموزند،از نظر من مدرسه خیلی خطری هم ندارد نسبت به جاهای دیگر آخر بچه ها که ماسک زدند، با فاصله نشستن و تازه ترکیبی هم است و در هر کلاس حدود ۱۵ نفر هستن در حالی که در خیلی از جا ها هیچکدام ازاینها رعایت نشده. بهتره که مداری حضوری شود..... با تشکر
  • محمدرضا شاهمرادی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    19 2
    تو رو خدا با جون ما دانش آموزان بازی نکنید
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 1
    سلام خدا قوت جان دانش اموزان معلمین از هر جیزی مهمتر ه در همین راستا سلامت دانشجویان اساتید انها هم بسیار مهمه خواهشمند است دانشجویان بویژه دختر در محل سکونت خودشون ادامه تحصیل بدن که ارامش اولیای اونارو هم بهمراه داره در مجازیم اساتید اینقدر دانشجویان رو اذیت نکنند که همه اینا درصورت حل اونا ثوابی شاید بالاتر یا همتراز نماز روزه عزاداری داره
  • عادل IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 0
    سلام،اون دوست پایینی نوشته که معلم ها به خاطر یه رتبه بندی زیاده خواه هستند!،ببین داداش یه کارمند بانک که خدا تمن پول بهش میدن،وقتی میری کارت رو راه بندازه بدترین برخورد رو باهات میکنه حتی جواب سلامت و نمیده اون حقوقش زیاد نیس به نظرت،فقط پشت یه میز میشینه و چند تا عدد رو وارد میکنه تازه کولر گازی فول هم در اختیار شه!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 1
    این آقا آنقدر ضعف فکر دارد که نمیفهمد سویه جدید با هیچ دستورالعملی قابل پیشگیری نیست . اینها درک نمیکنند که باید واکسیناسیون کامل شود و دارو برای کرونا ساخته شود بعد فرزندان مردم را زیر یک سقف بیاورند . خدایا این آدمهای بی فکر را نابود کن . جالب اینه که فرزندان خودشان درخارج از کشور و یا در مدارس خود ساخته خودشان جا میدهند ولی برای فزرندان ایران بهائی قائل نیستند .
  • سعید IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    89 15
    سلام. بنده مدیر دبیرستان هستم . به عینه دیده ام در مدرسه پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود. بنده مدیر دبیرستان هستم،با توجه به اینکه بزرگترین دانش آموزان هستن، رعایت نمیکنن ، چه برسه به بقیه دانش آموزان؟ بازگشایی مدارس تا وقتی که دانش آموزان واکسبنه نشده اند، اصلا منطقی نیست. اولیاء نباید اجازه دهند بچه ها به مدرسه بروند. من به بچه های خودم اجازه نمیدم بروند
  • فاطمه IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    68 15
    خواهش میکنم به فکر همه مناطق کشور باشید الا تو روستاها، مثل شهرها که رعایت نمیشه مدرسه ها همه فرسوده داغون سرویس بهداشتی ها همه داغون شمایی که تو شهر هستید همه چی رعایت میشه تو روستا کسی به کسی نیست من که بچه خودم با سختی به اینجا رسوندن اصلا نمیفرستم مدرسه کرونا بگیره من باید چیکار کنم
  • دکتر سبزواری IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 11
    اونایی که میگن مدرسه مجازی بشود کرونا براشون بهانه هست و همه جا می روند مشکل اصلی شون نادانی ، تنبلی و بی سوادی است ضمنا به والدین عزیز اطلاع رسانی کنم که مدرسه نرفتن بچه ها مساوی است با مرگ روانی اونها فقط به فکر سلامتی جسمی بچه ها نباشید بنده یک روان شناس هستم و الان دو ساله دارم این مسئله را به مردم و مسئولان گوشزد میکنم بد تر از کرونا افسردگی ، بی بند باری ، ناهنجاری های شبکه مجازی و دور بودن از همسالان است ، این را درک کنید که انسان یک موجود اجتماعی است و نیاز قوی به برقراری ارتباط دارد مخصوصا همسالان
  • کوثر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 24
    خواهشا باز کنین زرم نزنین
  • TR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    79 22
    باز نمیشه شک نکنید اخه هیج بچه ای واکسن نزده بعد این حرکت قتل کودکانه
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 2
    والاماکه هیچوقت نمیذاریم بچمون حضوری برمعلم واکسن زده دانش آموز وخونواده که نزدن مگه ماجون خودمون بچمون ازسرراه آوردیم
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    56 15
    اگر خودشون فرزند هاشون رو فرستادن ما هم فرزند هامون رو میفرستیم
    • علی محمد فارسی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      6 4
      خواهشمندم که قبل از واکسیناسیون مدارس را حضوری نکنید ۰۰۰۰
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 2
    انقدر خودتون خسته نکنید زحمت نکشین مردم مگه ازجون بچه هاشون شیر شدن بچه های خودتونو بفرستین مدرک ودرس به درد بچه های شما میخوره فقط
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    9 2
    واقعا که سلامتی مهم تر از سواده بچه ها بی سواد باشن بهتره با این که مریض
  • Me IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 2
    منم مخالف آموزش حضوریم چون اگه تو همین کلاس ده پانزده نفره اگه یه نفر الوده باشه همه رو آلوده می‌کنه و هر بچه هم کل خانوادشو و فکر کنید چه فاجعه ای به بار میاد ؟ اون وقته که پشیمونی سودی نداره. اگه بچه ها حضوری برن و بیماریو برای یک نفر از خانواده به ارمغان بیارن وحتی خدای نکرده منجر به فوت یک عزیز بشن آیا می ارزه ؟ایا بچه دار شدن تو این زمان خیلی راحته که ما بخاطر راحتی خودمون بچمونو بفرستیم مدرسه و سلامتیشو به خطر بندازیم ؟
  • لیدا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 2
    خیر نبینید که هرروز تنمون رو میلرزونید .بچه هامون تنها سرمایه زندگیمون رو میخوای بکشید .ما نمیزاریم بیان مدرسه تا چشمتون دربیاد
  • گلستانی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 4
    من اصلا موافق حضوری شدن نیستم چون روز به روز کرونا بدتر شد که بهتر نشد سلامتی فرزندم به تحصیلش ارجعیت داره چون نمیتونه فاصله رو رعایت کنه تو مدرسه و هیچ کسی پاسخگو نمی باشید وقتی داروخانا بری خیلی راحت میگن سرم نداریم دیگه قضاوت به عهده خودتون...
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 3
    آخه با چه جراتی بچامونو بفرستیم مدرسه بی عقلا!!!
  • Amitali IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 2
    دانش اموزی که بخواهد درس بخواند همجوره اش میشه درس خواند، اولا مجازی ازیک طرف هم برای دولت منفعت داره هم برای مدارس یکسری هزینه ها کمتر شده، دوما تواین شرایط کرونا هروز تعطیل بیکاری معازه ببندیم همه جوره اش ضربه خوردیم لاقل استرس اینا نداریم هرووز بچه کرونا نگیره ویک سری هزینه هم از خانواده تواین شرایط کمتر شده هزینه ایاب و ذهاب، ولباس مدرسه ووووووووو.... ترجیح میدم بچه مان بیسواد باشه تا اینکه خدای نکرده از دستش بدیم بعضی خانواده ها واقعا نمیدانن درسته درس خواندن خوبه اما الویت اول سلامتی بچه هامان هست تا زمانی که مردم لاقل واکسینه کامل انجام بشه اگر دولت به فکر باظه تا بهمن ماه میتوانه مراحله واکسینه را کم وبیش به اتمام برسانه
  • غزل IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 4
    والا من دیدم مردم بچه هاشونو همه کلاسی میفرستن هیچ جاش هم بهداشت رعایت نمیشه حالا مدرسه بارعایت پروتکل های بهداشتی باز بشه تا بچه هاتون بیسواد نمونن بده.به نظر من باید حضوری بشه
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 2
    عالی
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 11
    به نظر من الان که هم معلمان و هم پدر و مادرها واکسینه شدند بهتر که بچه ها حتما حضوری به مدرسه بروند چون ما هر چقدر تلاش کنیم باز هم کار معلمان عزیز را نمیتوانیم انجام دهیم و بچه ها خیلی لطمه میبینن
  • علیمرادی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 14
    سلام شاید هیچ وقت کرونا نره تکلیف بچه ها چی میشه .نسل بی سواد میاد بالا.به نظر من بچه ها باید برن مدرسه
  • زیبا IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 4
    بشینین تا بچه هامونو بفرستیم تا صد در صد واکسینه انجام نشه مدرسه بی مدرسه
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 2
    آموزش غیرحضوری هیچ ارزشی نداره.خب چرا اصلا هزینه کنیم برای مدرسه ؟توخونه با بچه هامون کار می کنیم وبرن امتحان بدن.این مدل آموزش برای فرزند من که خجالتی هست واصلا سوال نمی پرسه جز بالا بردن استرس واضطرابش هیچ فایده دیگه ای نداشته.خب اصلا آموزش تعطیل شه تا واکسیناسیون کامل شه.غیرحضوری بودن با نبودن آموزش خیلی تفاوت نداره
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 5
    واقعا متاسفم با روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ فوتی کرونایی حالا باید بچه هامون رو هم به خطر بندازیم؟؟؟؟
  • جواد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 6
    با جون ما بازی نکنید البته که جون ماها برای شماها هیچ ارزشی نداره (حقیقت فراموش نشه)و بعد اگه رفتیم و قارچ سیاه گرفتیم چی؟با چشمای کور به تحصیل ادامه بدیم؟یا زیرخاک؟
  • کوروش IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 3
    وای به حال پدر و مادر ها
  • نازنین IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 1
    چقد فسفر سوزوندید واس این تصمیم :/
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 11
    خب بچه هاتون رعایت کنن که نگیرن خیلی ها هم که از خداشونه مدارس باز نشه درس نخونن و تقلب و از این داستانا...
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 4
    به نظر من ک تا وقتی ک کرونا هست نباید مدارس باز بشن، نه به صورت مجازی و نه به صورت حضوری وقتی دانش آموزان به صورت مجازی هیچی یاد نمیگیرن دیگ دلیلی نداره ک مدارس برگزار بشه و اینکه وقتی ۷٠٪ دانش آموزان کل کشور درس رو میخونن ولی در مواقع امتحان بیشتر تقلب میکنن و از روی کتاب کپی میکنن یا اینکه وقتی مطالبی رو دبیر براشون چندین بار به صورت ویس و ویدئو و.... در گروه قرار میدن ولی دانش آموزی حتی رغبت نمیکنه اون ویس رو باز کنه و گوش کنه و مطالب رو به خوبی یاد بگیره، اون آموزش و تلاش های دبیر و پدر و مادران زحمت کش به چ دردی میخوره؟ تعداد و درصد کمی از دانش آموزان واقعا از این امکانات در دست رِس، استفاده میکنن و باقی دانش آموزان فقط در حال بازیگوشی هستن پس بهتره ک مدارس برگزار نشن تا وقتی ک انشالله بیماری ریشه کن بشه
  • سارا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 4
    پسر من ۱۱ سالشه کرونا دلتا گرفت چقدر زجر کشید تا خوب شد حالا با این بدن ضعیف من چطور ریسک کنم و بچه ام را مدرسه حضوری بفرستم ؟؟؟؟؟؟؟
  • سام IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    25 2
    به نظر مدارس بازشه بهتره یا نهما رو امتحان های خرداد رو غیر حضوری کنند خدایی نامردیه ۸ ماه آنلاین درس بخونی یک ماه حضوری امتحان بدی
  • Iranian IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    24 15
    هر چه زود تر مدارس باز شده خیلی هیجان زده ام یکمی درک کنین ما رو هیچی یاد نگرفتیم امسال چون میگین نمی‌دونم بعد واکسیناسیون مدرسه ها باز میشه خیلی خوشحال شدم اگه درک میکنید تو را خدا مدرسه ها رو باز کنین من خیلی دلم تنگه برای مدرسه ام دسامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم میفرمایند از گهواره تا گور دانش بجوی ‌... ولی الان با این شرایط کرونا چون دو سال هست که مجازی درس میخونیم واقعا هیچی یاد نگرفتیم من میخوام هر چه زود تر مدرسه ها باز بشن🥺🥺
  • ارش IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 7
    باز مدارس بازمیشه و امار تجاوز به دانش اموزان شروع خیلی مراقب بعضی معلم های ندخ باشید هر چند وقتی که متوجه بشید دیگه دیر شده و دانش اموز باید با عواقب روحی ش بقیه عمرشو سر کنه
  • مریم IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 4
    اون کسی که این نظرو دادی اینو بدون هیچ اولیایی حاظر نمیشه بچشو مدرسه بفرسته واکسن هم جلودار نیس شروع بیماری هم در بین بچها زیاد شده حالا حضوری ما سه تا سه تا هم نمیفرستیم حالا ۱۵ برو بابا
  • فرهنگی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 12
    کسی بچشو نمیفرسته خوش خیال نباشید
  • نرگس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    45 9
    خواهش میکنم مدارس رو حضوری کنید این همه بچه تو خیابانون پرسه میزنند کرونا نمیگیرن اونوقت تو مدرسه بگیرن اتفاقا تو مدرسه امن تره،اگ مجازی باشه بخدا بچه ها مشکلاتشان بیشتر میشه
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 10
    باژه خبرتون میکنیم شماباملت مشکل دارید؟ مگه ما بچه هامون رو ازسرراه اوردیم؟ اگه جون بچه های مابرای شماارزشی نداره برای ماخیلی خیلی باارزش هست من که خودم ازدردکرونابه خودم میپیچم میدونم چه دردبدی هست ونمی خام خدای ناکرده بچم هم مبتلا بشه
  • علی اصغر IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 6
    سلام، واقعا که، بالاخره حتی اگه دو نفر هم باشن او یکی داشته باشه به بقیه میده. پزشک ها که این همه ماسک پوشش خیلی مناسبی که دارن کرونا می گیرند اون وقت بچه ها با ماسک دستکش نمی گیرد؟ چه بدرد می خوره تعداد و کم می کنین. مگه داخل مدرسه دستشویی نمی رن کلی کار می کنن . توی این وضعیت که بشدت خطرناکه باید بفرستیم ولی پارسال که شرایط نسبت به امسال بهتر بود مدارس تعطیل بود . شرایط خطرناک تر شده به جای اینکه آموزش غیر حضوری رو بهتر کنین قشنگ می خواهیم ما رو به کشتن بدین. حالا خوبه شما ها نمی رین مدرسه که دارین برای اون ها و ما شرایط رو دشوار تر می کنین
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 3
    من هم چون فرزندم کلاس اوله و تو این مقطع بشدت نیاز به حضور معلم در کنار دانش آموز هست، حتی طرز صحيح مداد به دست گرفتن و این نیاز با تدریس اینترنتی پاسخ داده نمیشه.. امیدوارم تدبیری درست اندیشیده بشه و بچه‌ها مثل قدیم با آرامش کامل به مدرسه برن😔
  • ... IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 1
    خیلی جالبه بریم حضوری مدرسه کرونا میگیریم میمیریم:/ غیر حضوری باشه و انلاین هیچی یاد نمیگیریم:|
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 6
    حضوری احمقانه است و قطعا عواقب خوبی نخواهد داشت
  • باهوش IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 10
    خدا خیرشون بده اگه حضوری باشه
  • Ali IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 9
    هرکی میخواد حضوری بره به خودش ظلم زیادی کرده
  • پریسا IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 10
    تروخدااا باز کنید بابا واقعا خیلی از دانش آموزها افسردگی گرفتن..
  • دانش‌آموز IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 12
    مدرسه‌ها‌فقط‌مجازی‌باشه‌ ما‌‌ که‌ با‌ مجازی‌ خوب‌ پیش‌ رفتیم
  • م IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 4
    لطفا کلاسها غیر حضوری باشن. ولی آنلاین نه. کلاس های آنلاین بسیار پر استرس هستند.
  • حامی حقوق نورالدین خانزاده LU ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 2
    به دلیل ترس از کرونا میخوان مجازی باشه یا به دلیل از بین رفتن خاصیت مقعد؟
  • مرضیه صحرائی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    20 17
    با حضوری موافقم
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 14
    کرونا واسه بچه ها مشکلی نداره بزارین برن مدرسه مجازی بار علمی نداره فقط تقلب زیاد شده...
  • شریف IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 4
    ساختمان ما ۵ نفر کرونایی داره. علتش هم دو دانش آموزی ۹ و ۱۱ ساله ای هستند که در کلاس تابستانی بسکتبال مدرسه که در حیاط مدرسه اجرا میشد، شرکت کردند. هر دو مادر، پدر و برادرشان رو گرفتار کردند.
  • رضا US ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 8
    اگر مدارس رو باز کنن بدون تعارف وواقعأ یعنی قصد کشتار مردم رو دارن صددر صد
  • ساحل باستانی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    21 17
    ای خدااااا میبینی اینا رو لطفا همه کلاسا و حضوری کنین بابا من رشته تجربی میخونم بخدا سختمه اگه کنکور رتبه پزشکی قبول نشم ازتون میشکایتم من سختمه سال پیش رو با یه کهکشان مصیبت تونستم پاس کنم حضوری کنین. حضوریییییییییی. شما حضوری کنین کرونا خودش جم میکنه بره اگه حضوری نکنین یه پزشک از ملتتون کم میشه هااااا از من گفتن بود... آخه دانش آموزی که معدلش 19 و نیم به بالاست باید بیاد حضوری بخونه من هيچی نمیفهمم تو مجازی که هیچ بازیگوشی هم میکنم یا همون گوشی بازی می‌کنم و در عین حال یادم میره بشینم درس بخونم حضوری کنین حضوری کن وزیر... جان مادرت حضوری کن.
  • ناشناس IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 8
    سلام با چه استدلالی شما می خواهید مدارس را حضوری کنید بروز بی ۷۰۰ ۸۰۰ فوتی ناشی از کرونا ومگر از جون بچه هامون سیر شدیم که بفرستیم مدرسه کمی کمی کمی فکر کنید، واقعا یک بچه کلاس اولی میتونه دوساعت ماسک رو صورتش باشه فکر کنید یکم
  • هانیه IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    19 32
    لطفا مدرسه هارو حضوری کنید اینجوری بهتره انلاینی همه تقلب میکنند و چیزی یاد نمیگیرن
  • سارا IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    19 9
    هر وقت واکسیناسیون عمومی رو به اتمام رسوندن حرف از آموزش حضوری بزنند
  • نگین IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    19 15
    شماها چقدر احمقی چرا باید بریم مدرسه من خیلی هم خوشحالم که مجازی شدی واقعا که شماها خیلی خری متأسفم براتون
  • دانش آموز IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    26 12
    من که نمیرم مگه جونمو از سر راه آوردم مجازی بهتره. #نه_به_حضوری

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین