شما نظر دهید/ بازگشایی مدارس به شکل ترکیبی از حضور و آنلاین را چطور ارزیابی می‌کنید؟ 

آموزش ترکیبی یا برگزاری کلاس‌های آموزشی خلوت راهبرد جدید آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده خواهد بود. این خبری است که سرپرست وزارت آموزش و پرورش دیروز اعلام کرد.

علیرضا کاظمی گفت: در فضاهای مختلف آموزش و پرورش با رعایت شیوه نامه ها به سمت آموزش ترکیبی که تلفیقی از کلاسهای حضوری و فضای مجازی است می رویم.

شما چه فکر می‌کنید و درباره این نحوه بازگشایی مدارس چه نظری دارید؟

لطفا نظرات خود را در قالب کامنت زیر همین خبر بنویسید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1549596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 419
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دالوند IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    برگزاری هرگونه کلاس بدون واکسینه کردن مردم و دانش آموزان کشتار عمدی به حساب می آید
    • مهدی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      در شرایطی که کرونا در حال تاخت و تاز هست و ابتلای کودکان به کرونا هم مشاهده میشه ، بازگشایی مدارس بصورت حضوری بدترین تصمیم خواهد بود و قطعا باعث بیماری دانش آموزان ، والدین و سایر اعضای خانواده می شود و اگر براثر چنین بی مبالاتی ، حتی یک نفر هم جان خود را از دست بدهد معلوم نیست چه کسی توان پاسخگویی خواهد داشت.... ضمنا فراموش نکنیم که دانش آموزان به هیچ وجه نمی توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در سال های قبل که هنوز کرونا وجود نداشت ، سرما خوردگی یک دانش آموز و حضور او در کلاس باعث ابتلای بخش زیادی از دانش آموزان دیگر میشد وای به حال کرونا....سلامتی اولویت اول همه خانواده ها هست و وقت برای آموزش بسیار
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      متاسفانه سرپرست فعلی آموزش و پرورش دقیقا مثل وزیر سابق روی بازگشایی پافشاری داره، در حالیکه استناد این افراد به بازگشایی کشورهای اروپایی و آمریکاست در حالیکه نظام آموزشی از نظر تعداد دانش آموز در هر کلاس، زمان حضور بچه ها در هر کلاس و تعداد کلاس ها کاملا متفاوته و بهداشت در اون مدارس خیلی کیفیت بالاتری داره، اما چون عنوان میشه که حدود 3 میلیون دانش آموز ترک تحصیل کردن این آقایون اصرار بر بازگشایی دارن و متاسفانه برای رسیدن به خواسته خودشون عنوان میکنن بچه ها بیمار نمیشن ولی در اخبار میشنویم که در این سویه جدید بچه ها بیشتر مبتلا شدن متاسفانه ضمن اینکه میتونن ناقل بیماری باشن، فراموش نکنیم سینوفارم فقط 59 درصد امنیت ایجاد میکنه طبق اعلام رسمی خود مقامات، بماند واکسن برکت که خودشون تولید کردن خودشون هم مجوز دادن خودشون هم تعریف میکنن.
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      پس با جهش کرونای لامبدا که بچه ها 10 تا 20 ساله رو درگیر میکنه و در همین سایت خبرآنلاین و فارس نیوز و سایر خبرگزاریها هم اخبارش اومده و اعلام شده که حتما وارد ایران میشه چه کنیم؟ این چه برنامه ریزیه؟
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      این در پاسخ به آقا مهدی الان که روزی ۷۰۰ نفر می میرند کسی پاسخگو هست قول می دهم روزی ۱۰۰۰۰ نفر هم بمیرند کسی پاسخگو نیست
    • رسول IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      هدف اخذ پول شهریه است می خواهند با این اخبار والدین را به پرداخت شهریه و کمک به مدرسه وادار کنند
    • نادی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      من بچم رو مدرسه نمی فرستم تا خیالم از کرونا راحت بشه امسال که هیچ سال دیگه بش فکر میکنم.
    • معلم ناامید US ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      بازگشایی زودتر از بهمن مدارس کشتار کرونا رو زیاد میکنه فعلا از توجه به رتبه بندی و فوقالعاده شغل فرهنگیان هم خبری نیست
    • رنجبر IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      در جواب آقا مهدی که فرمودند کسی توان پاسخگویی ندارد مگه تا الان که بیش از صدهزار کشته دادیم کسی پاسخگو بوده که حالا شما بحث پاسخگویی برای یک کشته رو مطرح می‌کنید
    • احسان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      من با اموزش مجازی موافقم چن بچه ها در مدرسه بهداشت رو رعایت نمیکنم
    • یک دانش اموز IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      اگه مدرسه یا دانشگاه نمیرید لطفاً نظر ندید من یازده سال درس خوندم شب های امتحان با ترس و گریه می خوابیدم اما از وقتی همه چیز مجازی شده دیگه حتی انگیزه هم واسه درس خواندن ندارم من و خیلی از دانش آموزان حاضر هستیم حتی اگه واکسن هم بهمون ندن سر کلاس درس بشینیم حداقل هزینه اینترنت ندیم
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    تا تمام پدر مادرها و افراد خانواده و همچنین بچه ها واکسینه نشوند کسی بچه اش رو نمی فرسته مدرسه
    • . IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      64 86
      خب مال من گفتن هرچی بشه میری مدرسه
  • مهدی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بهتر است مسئولین قبل از بازگشایی مدارس فیلم های سال های گذشته مدارس را یک بار ببنید و بدانند که بچه ها وقتی در یک کلاس جمع می شوند هیچ پروتکلی را به یاد نخواهند داشت.
  • منوچهر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    مثل همیشه حرف مفت ، معلم که نمی تونه از صبح زود بره مدرسه برای یک عده از دانش آموزان بعد بعد از ظهر همون درس ها رو برای گروه دیگه تکرار کنه ،انگار معلم آدم آهنیه ضمنا با این حقوق بخور و نمیر معلمین انتظار اینچنینی حاکی از پرت بودن این مدیران از واقعیات جامعه ست
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      ما هر چی معلم دیدیم تو بورس و دلالی هستند .اونها معلم های دهه 40 شمسی بودند که شما می گویید.
    • یه آدم عادی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      چطور میتواند ۲ سال بخوابد و بخورد،نمی‌تواند ۲ ساعت بیشتر درس بدهد؟؟؟
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      کاملا درسته من خودم یه دانش آموزم واقعا افتضاحه. اگر واکسن بزنن و مدارس رو باز کنن خیلی خوب میشه ولی متاسفانه روند واکسیناسیون اصلا خوب نیست
    • sepid IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      این آقا فقط اسمشون یه آدم هست.. من یک معلم هستم با دو تا بچه ی کوچیک پارسال شبانه روز شاید ۴ ساعت هم نشد چشم رو هم بذارم بعد ایشون میگن معلم دو سال میخورد و می‌خوابد !! تا حالا نشستی برای تک تک صفحات کتاب تولید محتوا درست کنی؟اصلا می‌دونی تولید محتوا یعنی چی هر کتاب چند صفحه داره؟؟؟ مدام از خشکی چشم و درد چشم و قرمزی چشم نالبدیم !!! ۳۰ تا شاگرد تو کلاس ب اضافه ی والدین هر شاگرد تصحیح کردن تکاابف بازخورد دادن تکالیف رفع اشکال و... قطعا اون یه آدم یه فرد بیسواد بوده دوتا بچه های خودمو گذاشتم کنار از صبح تا شب جلوی تلویزیون کوفتی ک یکی مثل تو بیاد بگه دوسال خوردن و خوابیدن واقعا نمی‌دونم چی باید بگم سلامتی بچه ها از همه چیز مهمتره هیچ بچه ای تو مدرسه قادر ب رعایت پروتکل های بهداشتی نیست پس با این اوضاع آموزش در فضای مجازی بهترین کاره
  • پژمان IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    باید خیلی سریع مدرسه ها و دانشگاه ها به شکل نرمالشون برگردند و واکسیناسیون عوامل هم تسریع بشه از آنلاین و مجازی هیچ چیزی گیر دانش آموز و دانشجو نیامده و نمیاد
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      اول واکسیناسیون با واکسن معتبر برای کودکان سپس جریان نرمال
    • زراعتکار IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      از کلاس حضوری هم مردن و انتقال بیماری عاید همه میشه..لطفا واقع بین باشید
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      دقیقا حق باشماست..مردم بهانه میارن چطور برای عروسی گرفتن کرونا نیست ..ولی برای دانش کرونا هست
    • مرضیه فشاری IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      آموزش به صورت انلاین فقط وقت را هدر میده یادگیری صورت نمیگیرد با تاخیر به صورت حضو ی تسکیل شود بهتر از این است که به صورت آنلاین بدون نتیجه باشد خدا وکیلی سال گذشته در تمام دوره های تحصیلی ۲۰ درصد هم یادگیری صورت نگرفت
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      114 6
      از اینکه بسیاری از معلم ها سال گذشته رو در استراحت مطلق بسر بردن اما بودن معلم های شریفی که از چشم و آسایششون گذشتن تا کمبودی در تعلیم احساس نشه. درود به شرف این معلم ها و اووف به شرف اونایی که اهمال کاری کردن
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    جمهوری اسلامی درهیچ موردی برنامه ندارد بخصوص درمورد کنترل کرونا... هدف کسب سود است برای عده ای . ولو به قتل کل مردم بدبخت ایران
    • آیلار IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      حالا جمهوری رو خراب نکنید شما پاشید از ایران برید اگه مشکل دارید
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بد . اندر . بد . چرا میگم چون واقعا سردر گم میشیم . یا صفر یا یک . یا کلا باید حضوری باشه یا آنلاین. چند بار در سال گذشته این اقدام انجام شد و نتیجه فاجعه بار بود . صدای هم همه زیاد داخل میکروفون می اند و زکل هیچی نفهمیدیم. من میگم یا کامل آنلاین یا کامل حضوری . البته من نمیدونم چطوری تا یک ماه دیگه می خواهند نزدیک ۲ میلیون یا شاید بیشتر معلم را واکسینه کنند . برای ما زیر ۱۸ ساله که کلا فقط دو الی سه کشور دارند واکسن می‌زنند
  • عارفه IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    مگه میشه دانش آموزان واکسن دریافت نکردن انتقال میدن به خانواده وبسیاری از خاتواده نیز واکسن دریافت نکردن پدر برزگ ونادربزرگ تو خانوده هستن باجان مردم بازی نمیشه؟
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    خیر حضوری خیلی بهتره سلامتی بچه ام از همه چی بهتره حتی وضعیت خوب باشد
  • علی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    آخه یک آدم ..... میاد یک حرفی میزنه.بابا شما چرا جون مردم براتون مهم نیست.دانشجویان که می‌توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند،غیر حضوری،بعد دانش آموزان که اصلاً همچین امکانی براشون نیست ،میگید حضوری باشه.دو حالت بیشتر نداره،یا شما عقل ندارین یا این کارتون عمدی برای درگیر کردن همه مردم.هیچکس بچش تو این شرایط مدرسه نمیفرسته.
  • فتاحی NL ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    با برنامه ریزی درست، همه کار انجام میشه به شرط اینکه تمام جوانب بررسی بشه واکسیناسیون با سرعت انجام بشه نظارت بر رعایت پروتوکل ها در مدارس وجود داشته باشه و به طور جدی توسط کادر مدرسه نظارت بشه بچه‌ها از خونه نشستن خسته شدند
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      از خونه نشستن خسته شدن؟ پس بروند مدرسه که کرونا بگیرند و بمیرند؟
    • رهان IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      90 20
      بچه وقتی مدرسه هم میره پشت نیمکت می شینه تو مثل اینکه دنبال زنگ ورزشی
  • ایرانی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    فقط واکسیناسیون
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    تا تمام پدر مادرها و افراد خانواده و همچنین بچه ها واکسینه نشوند کسی بچه اش رو نمی فرسته مدرسه
  • نوید IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    میشه بچه ها رو با معام ها توی مدرسه قرنطینه کنن ما اولیا مجازی و آنلاین اونهارو ببینیم؟؟؟؟؟؟
    • سعید IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      80 26
      خیلی عالی بود
    • علی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      65 25
      واقعا اگه بچه دوست نداشتی چرا بچه دار شدی خیلی از بچه داری خسته شدی؟
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    تا قبل از واکسیناسیون سراسری دانش آموزان با واکسن موثر بازگشایی مدارس اشتباه محض است
  • مرعشی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بازگشایی مدارس در این وضعیت خطر ناک و غیر اقلانی است .
    • راحیل IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      ما با موبایل اسیب ببینیم شما پاسخگویی؟ ب نظر من اسیب موبایل از کرونا بدتره
  • لاوین IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    متاسفم که هر بار با این نظرات غیر کارشناسانه استرس به جون مردم میندازن.پارسال کم استرس داشتیم باز شروع کردن. چی میخوان واقعا ازما؟ جز بچه هامون امیدی برامون نمونده اونارم نگیرین ازمون. با کدوم واکسن میخوان ایمنی ایجاد کنن؟ کدوم حرفشون درست از آب درومده؟ خدایا سایه این قوم ظالم رو کم کن
    • ناشناس FR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      آفرین . بهترین دعا رو کردین . نمی دونم کدوم احمقی به دعای شما نظر منفی داده
  • افشین IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    تا تمام پدر مادرها و افراد خانواده و همچنین بچه ها واکسینه نشوند کسی بچه اش رو نمی فرسته مدرسه
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    فقط واکس فایزر برای دانش اموزان عزیز.
  • نیما علوی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    فقط حضوری میخوام حتی به قیمت جانم و السلام شد تمام.
    • افشین IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      شما یکبار کرونا بگیر بعد با هم صحبت میکنیم
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      خوب برو حضوری به پرستارها کمک کن یا لااقل بیمارستانها ببین تاحساب کار دستت بیاد بعدش بیا نظر بده مغز فندقی
    • مادری نگران IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      مث اینکه تو خونه خیلی اذیت شدی دلت واسه خیابونگردی تنگ شده
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      یه سر به بهشت زهرا بزن البته حضوری نه از طریق تی وب
    • Nrgs IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      64 11
      آقای علوی وقتی از هیچی خبرنداری لطفا نظر نده . من امسال دوازدهم و کنکوریه سال ۱۴۰۱ هستم دو هفتست که کرونا گرفتم از شدت بدن درو تبو لرز نمیتونم بشینم چه برسه به اینکه برم سمت کتابا و درس بخونم لطفا قبل از حرف زدن تمام جوانب رو بسنجید
  • مادر دانش اموز IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    وقتی پای جون بچه هامون وسطه اینجا دیگه شما تصمیم گیرنده نیستید خودمون تصمیم میگیریم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    164 9
    در شرایط کرونای دلتا که بیمارستان ها تا کله پرن و روز بروز بر تعداد مبتلایان و کشته ها اضافه میشه فرضا دانش اموزان به مدرسه بیان ایا اگر مریض شن و بلایی سرشون بیاد اموزش و پرورش زیر بارمیره؟؟؟ تازه اگه زیر بار بره که محاله چه فایده؟؟؟و چه تضمینی هست که دانش اموزان خانواده هاشون رو درگیر نکنن؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    اگه از ماست می گیم کلا تصمیم غلطیه ...ولی اموزش و پرورش با بی فکری و تصمیمات هیجانی به فکر بازگشاییه دلیلش و نمی دونیم؟؟؟؟
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    چرا این همه اصرار به بازگشایی مدارس و دانشگاهها دارن؟ درسته که خیلی از بچه ها در سختی قرار دارن اما باید برای این عزیزا یه فکری کرد نه اینکه سلامت کل جامعه رو به خطر انداخت. اگر واقعا نمیتونن هزینه آموزش مجازی این تعداد دانش آموز رو تامین کنن اعلام کنن تا مردم بعنوان خیر کمک کنن الان دیگه وقت توقع از دولتها نیست بچه های مردم از همه چیز مهمترن
  • مامان دخترم GB ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    من مخالف حضور بچها در مدرسه هستم، بنظرم فعلا مقدور نیست و امکانات لازم مدارس ندارد، البت دوره های دبیرستان و راهنمایی میتونن برن چون هم رعایت میکنن هم درساشون مهمه ولی ابتدایی نه رعایت می‌کنه ن دروسشون سخت
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      87 11
      راهنمایی و دبیرستان می تونن رعایت کنن؟؟؟؟؟ شما با شرایط زیر بفرمائید چطور میشه رعایت کرد؟ الان که اکثر مدارس غیر انتفاعی. هر کلاس چند متره؟ حداکثر ۵۰ متر هر کلاس هم ۳۰ نفر داره حداقل. واسه هر نفر کمتر از یک متر. الان فاصله چطور ممکنه رعایت بشه؟ تازه محیط بسته هم که هست. شما بچه خودت ابتدایی هست و واسه عزیزه. ولی بچه های دیگه همون قدر واسه پدر مادراشون عزیزن.
  • مهدی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    42 92
    بازگشایی کلاسهای ابتدایی مخصوصاکلاس ا اول ضروریه حتی اگر یک روز در میان و اگر 2 ساعت.. کارمندان زن دارای خردسال واقعا با بسته بودن مدرسه ها ازپا دراومدن، و متاسفانه هیچ کسی نمیگه که چگونه میشع هم کار کرد هم بچه رو اموزش داد...
  • ایلیا مهرگان IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    سلام بنده با کلاس حضوری موافق هستم اما ترکیبی نه چرا!؟ چون الآن بعضی از دانش آموزانی که بیماری زمینه ای دارند رو اول باید واکسینه کرد دوم:دانش آموزان دبستان واقعا نمیشه کنترل کرد مخصوصا کلاس اول،دوم و سوم..... سوم:آموزش غیرحضوری باعث شده ضربات جبران ناپذیری به آموزش و ارزشیابی ها وارد بشود. و در آخر چهارم اگر به بند آغازین توجه بشه می تونیم مدارس رو باز بکنیم چون اگر باز نشوند آسیب های جبران ناپذیر تربیتی به دانش آموزان وارد خواهد شد.....
  • یک معلم IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    متاسفم برای خانواده هایی که کرونا رو دست اویزی کردن برای نفرستادن بچه به مدرسه و همین خانوده ها مسافرت و رستورانشون ترک نمیشه متاسفم که به فرهنگ و اموزش اهمیت نمی دید و حاضرید بچه هاتون بی سواد بار بیان ولی مهمونی و عروسی رو ترک نمی کنید
    • پرهام IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      45 67
      احسنت حرفت درسته چطور میتونید برید عروسی و مسافرت اینا تا پای بازگشایی مدارس میشه نه نمیفرستیم بچها مونو
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      75 14
      ایا همه والدین اینگونه رفتار میکنن؟ بخاطر حماقت بعضی از افراد نمیشه جون بقیه بچه ها را به خطر انداخت
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    حضوری بهتره تحرک بدنی بچه ها کم شده و این از لحاظ سلامت بدنی در آینده خطرناکه دوم اینکه بچه ها منزوی شدن و اجتماعی نیستن به خصوص که تک فرزندی زیاد است.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    61 16
    مسئولین آموزش و پرورش باید در خدمت فرزندان این کشور باشند ولی متاسفانه در خدمت اوامر مقامات نظام هستند . اینها باید بعد از کنترل کامل کرونا اجازه کلاس حضوری دهند . ولی صد حیف که به خاطر اینکه به دنیا نمایش بدهند حاضر میشوند جان فرزندان این کشور را به خطر بیاندازند . اینها از یزید و شمر هم بدتر هستند آنها یک روز را به عاشورا تبدیل گردند . اینها هر روز را به صحنه قتل مردم تبدیل کردند .
  • ایرج IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    ازاین افراد که شعار پروتکل می‌دهند و تجمعات عزاداری ومسافرت با قطار و اتوبوس و هواپیما را آزاد می‌کنند انتظاربیش از این را نداشته باشیم اینجا ما باید تصمیم بگیریم آن هم اینکه مدارس بشکل حضوری را تحریم کنیم
  • Ali IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بنده کاملآ مخالفم به نظرم آموزش مجازی تا ریشه کن کردن کرونا بهتر است سلامتی دانش آموزان مهمتر است یا علم بدون دانش آموز آموزش مجازی بهترین راهه
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    77 9
    اختیار جون خودت رو داری ولی با این آتیش تندی که داری چند نفر دیگه رو به باد میدی
  • عظیمی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    108 7
    به نظر من باید تا واکسینه شدن کامل مدارس غیر حضوری باشه چون من برای پسرم زحمت کشیدم و تا اینجا رسوندمش نمیخوام با یه اشتباه از دست بدم . شوهرم ۳ هفته هست که کرونا گرفته و حالش اصلا خوب نیست .کسایی که میگن کرونا وجود نداره و یه ترس هست باور نکنید کرونا یک بیماری بسیار وحشتناک هست ومن با چشم خودم دارم میبینم که چطور شوهرم داره درد میکشه و هیچ دارویی براش نیست .خواهش میکنم از مسئولین محترم که کمی به فکر ما باشید یک سال دیگر غیر حضوری باشه تا کل مردم واکسینه بشن تا ما با خیال راحت فرزندهامون رو به مدرسه بفرستیم .عقل سالم در بدن سالم هست من سلامتی فرزندم از سوادش بیشتر برام اهمیت داره.
  • یه آدم عادی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    76 60
    اختیاری باشد،هرکس خواست بیاید،هرکس خواست غیر حضوری،من که کلاس دهمی ام و تازه وارد دوره جدید شده ام اگر غیر حضوری باشد دیگر هیچ
  • مهران IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بنظر من بازگشایی حضوری مدارس دیوانگی محضه و تجربه ثابت کرده به قول های مسئولين مثلا صادق هیچ ارزش و اعتبار نباید قائل شد تا مادامیکه واکسیناسیون کلی انجام نشه و آمار سرایت و قربانیان به رقم خیلی پایین نرسه فرستادن بچه ها به مدارس جنایت و نتیجه بسیار بدی به همراه خواهد داشت
  • م ر IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    75 13
    اکیدا کار اشتباهی هست. چون دانش آموزانی که آموزش رو به صورت غیرحضوری دنبال می کنن، احساس تبعیض می کنن و نمی تونن خودشون رو به دانش آموزهایی که در کلاس حضور دارن برسونن. از طرف دیگه با توجه به قدرت بیماری زایی سویه ی دلتا، سلامت دانش آموزهایی که به صورت حضوری در کلاس شرکت می کنن به خطر میفته. کلاس خلوت و فاصله گذاری فیزیکی توی یک کلاس برای کرونای دلتا بی معنی هست. چون سرایت پذیری خیلی بالایی داره. به جای این کار می شه از آموزش آنلاین و آموزش جبرانی به صورت درسنامه یا غیره برای دانش آموزان ضعیف تر استفاده کرد.
  • محسن ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    23 91
    کلاس اول دبستان باید حضوری باشه با تعداد کم دانش آموز
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    37 71
    حضوری باشه خیلی بهتره الاسلامی دانش آموزان هم مهم
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    56 6
    متاسفانه وزرای جدید نیز مانند وزرای قبلی تا ارباب رجوع را نبینند، حس ریاست را احساس نمی‌کنند امیدمان را ناامید نکنید
    • ف IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      37 12
      هرکس دوست داره بفرسته الولیت سلامت بچه هاست
  • ابوالفضل IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    مشخص نیست چرا یه عده کاسه داغ تر از آش شدن برای آموزش بچه های ما نگرانند. ما والدین خیلی از شما برای آموزش فرزندمان نگران هستیم. اما هیچ آموزشی مهمتر از سلامتی فرزندان و خودمان نیست. اگر فقط یک خانواده به همین دلیل بازگشایی مدارس بدون فرزند و یا سرپرست بشه این افراد کدومشون پاسخگو هستند. اصلا پاسخگویی شون به چه دردی میخوره؟
  • مسعود IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    100 9
    ما نمی خواهیم که جانمان را با بازگشایی مدا س به خطر بیندازیم.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    83 6
    مثل سایر برنامه هاشون مسخره و به دور از هر گونه تفکر ،مگه واکسیناسیون دانش آموزان انجام شده که میخوان کلاسها رو حضوری برگزار کنند ؟نکنه فکر میکنن مردم هم فایزر زدن .
  • صادق رئوفی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    97 6
    با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اشاعه ویروس جدید لامبدا از اوایل پاییز و عدم تکمیل واکسیناسیون برای 80 درصد جامعه ، واز آنجاییکه دانش آموزان مخصوصا در پایه ابتدایی کمتر نکات بهداشتی را رعایت میکنند اصلا صلاح نیست که مدارس به شکل حضوری دایر گردند .
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    79 8
    این وسط مثل اینکه جان فرزندانمان برای تصمیم گیرندگان اهمیتی ندارد. کلاس حضوری در فصل پاییز و زمستان با کرونای دلتا ؟!!!!
  • یک شهروند IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    56 3
    اصلا وجود نخواهد داشت چنین تصمیمی...فقط این ها را میگویند برای والدینی که فرزندان خودشون رو گذاشتند غیر انتفاعی که شهریه های گرون به خاطر هیچی رو توجیه کنند...و الا تو این کارزار که مادرها معلم بچه ها هستند این همه پول گرفتن مدارس غیرانتفاعی معنا نداره..اونام میگن احتمالا باز میشه مدارس که شهریه زیادشون رو توجیه کنند...در نتیجه مافیایی که تو وزارت اموزش پرورش برای مدارس غیر دولتی هست شاید یگ عده بد ندانند که شایعاتی درست کنند...
  • ناشناس IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    36 7
    شما هم مثل اینکه رانت گروههای فشار بهتون ساخته . بچه های مردم را به خاطر پول به کشتن ندین با این اوضاعی که ایران داره امیدواریم سال آینده مدارس حضوری بشن امسال را بی خیالش .
  • بهنام IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    84 8
    با توجه به شرایط کرونایی کشور اصلا به صلاح نیست.
  • محمود IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    84 10
    نه به هیچ وجه موافق نیستیم. فقط کافی است یک نفر کرونا داشته باشد تا در عرض سه دقیقه همه را مبتلا کند. مگر ما بچه هایمان را از سر راه آوردیم. تا کی می خواهید با آزمون و خطا کار کنید. اول بایستی تمام کشور واکسینه شوند و آمار کرونا به صفر برسد تا مدارس باز شوند.
  • دانش آموز IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    76 6
    همه اونجا میگیریم بهتره دنبال مثلا گروه داخل واتساپ‌ باشن شاد کار نمیکنه تدریس مجازی رو با کیفیت کنید
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    49 17
    بازگشایی ترکیبی افتضاحه ما باید صبح توی مدرسه حاضر باشیم و بعد از ظهر که مال گروه دیگری هست باز هم باید آنلاین باشیم . درسته اصلش نباید اینطوری باشه ولی ابتدای امسال که اینجوری بود معلم ها اصلا گوش نمی کردن و به موقع کار انجام نمی دادن
  • ایرانی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    88 6
    در شرایطی که کرونا پیرو جوان نمی‌شناسه دلیل برای آموزش حضوری نیست مگه نمیگن ایمنی جمعی دور نیست پس تا اون زمان صبر کنن
  • امیرمهدی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    86 16
    من می‌خواهم انلاین باشه
  • رضاادهمیان IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    83 10
    با سلام. بعید میدونم مردم از جون بچه هاشون بگذرن. تو این مملکت که همه پست ها و مقام ها دست یه عده خاصی است حالا فوقش بچه ها درس نخونن هم طوری نمیشه.
  • Sepid IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    91 18
    این آقا فقط اسمشون یه آدم هست.. من یک معلم هستم با دو تا بچه ی کوچیک پارسال شبانه روز شاید ۴ ساعت هم نشد چشم رو هم بذارم بعد ایشون میگن معلم دو سال میخورد و می‌خوابد !! تا حالا نشستی برای تک تک صفحات کتاب تولید محتوا درست کنی؟اصلا می‌دونی تولید محتوا یعنی چی هر کتاب چند صفحه داره؟؟؟ مدام از خشکی چشم و درد چشم و قرمزی چشم نالبدیم !!! ۳۰ تا شاگرد تو کلاس ب اضافه ی والدین هر شاگرد تصحیح کردن تکاابف بازخورد دادن تکالیف رفع اشکال و... قطعا اون یه آدم یه فرد بیسواد بوده دوتا بچه های خودمو گذاشتم کنار از صبح تا شب جلوی تلویزیون کوفتی ک یکی مثل تو بیاد بگه دوسال خوردن و خوابیدن واقعا نمی‌دونم چی باید بگم سلامتی بچه ها از همه چیز مهمتره هیچ بچه ای تو مدرسه قادر ب رعایت پروتکل های بهداشتی نیست پس با این اوضاع آموزش در فضای مجازی بهترین کاره
    • کادر درمان IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      37 41
      مث اینکه خیلی ناراحتی که والدین رو تدریستون نظارت داشتن نتونستی از تدریس فرار کنی،میخای بگو آنوزش مرورش واسه بچت پرستار استخدام کنه،۲ ساعت در روز درس میدادی اونم الکی بعد حقوقتم به جا بود به فکر کادر درمان نیستی که پدرمون تو بیمارستان در اومد ۲۴ ساعته کار میکنیم اما حقوقمون همونه تازه میگن وظیفتونه یه نیم ساعت بیا بیمارستان حاضری ۲۴ ساعته آنلاین باشی
  • سبحان سلامت IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    90 10
    سلام وضعیت خرابه تو گرونا لامبدا داره پاییز میاد مدرسه ها مجازی باشه عالی هستش
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    66 75
    شاید خیلی از شما هایی که دارید نظر میدید دانش آموز نباشید . اما من یک دانش آموزم . یک دبیرستانی . از اینکه قراره حضوری برم مدرسه خیلی خیلی خوشحالم . چون واقعا آموزش مجازی پدرمون درآورد تو این چند وقت . همه روانی شده بودیم . معلم ها نمی توانستند مجازی تدریس کنند . نمی تونستیم مجازی امتحان بدیم و خیلی جاها مشکل پیش می اومد . کنکور داریم و این آموزش مجازی اصلا نمی تونن ما رو برای کنکور آماده کنه . البته معلومه که یک سری دانش آموزان تنبل نخوان برن مدرسه . اما تا الان تمام دوستام و همکلاسی هام از اینکه آموزش ترکیبی شده خوشحال هستند . از این تصمیم مسئولان متشکرم
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    38 2
    واکسن به همه بزنید بعد هر کاری می خواهید بکنید اندازه کافی مردم بی گناه بخاطر نخریدن نزدن واگسن کشته شدن
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    75 6
    چرا نمی خواهید قبول کنید که نزدن واگسن به مردم تمام مردم ان کشور اسیب می زنه نه به یک نفر
  • یک دانش آموز IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    45 78
    به نظرم حضوری باشه من یک دانش آموزم واز دیده ی یک دانش آموز میگم معلما فیلم‌میفرستن بعدازنگاه کردن به فیلم هزار تا سال میاد تو سرم که چطوری اینجوری شد چرا اینجوری شد خلاصه خیلی سخته واقعا سخته
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    48 54
    اونها مدرسه باز کنن هرکسی نمیخواد بچشو نفرسته
  • Saleh IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    54 34
    بنظر میتوان کلاس های دهم تا دوازدهم را به شکل 50 درصد و یا حتی کمتر در جاهایی که امکان رعایت پروتکل ها هست بازگشایی شود چون اگر در این سن کسی پروتکل را رعایت نکند مطمئنا در خارج مدرسه هم رعایت نمیکند. سختی کنکور بیش از آن است که با آموزش مجازی بتوانن به سادگی در آن قبول شد و به طور کلی در تمام مدارس افت تحصیلی شدیدی دیده شده. من خودم دوستانی دارم که مسافرت شمال و تهران و هرجایی میخواهند میروند بعد تا مدرسه باز شود کرونا میگیرند و میمیرن. کسی که با مسافرت و دورهمی های مختلف موجب انتشار ویروس میشود حق ندارد بگوید در مدارس چه میشود
    • نرگس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      30 28
      دقیقا الان من دوازدهم هستم و واقعا از اموزش مجازی هیچی یاد نگرفتم در شهرهایی که وضیعت بهتر است میتوان مدارس در گروهای مختلف حضوری شد واقعا به حضوری شدن نیاز داریم
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      50 39
      سلام حضوری بهتره
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    21 41
    پروکوتل ها باید رعایت شود.
    • Ali GB ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      28 19
      به نظر من باید درس های تخصصی حضوری برگذار بشه و درس های عمومی غیر حضوری. و امتحانات عمومی رو مجازی برگذار کنن. امتحانات تخصصی حضوری باشه این بهترین راه هست.
    • امیده IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      50 2
      خودم دانش آموز هستم به هیچ عنوان والدینمون اجازه نمیدن که بیاییم
  • مجید IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    40 9
    اصلاً جایز نیست که مدارس باز شود صلاح در این است که بصورت آنلاین برگزار شود. ممنون
  • رضا IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    38 4
    هر طرحی رو میخوان اجرا بکنن فقط بعد از واکسیناسیون همه جامعه از جمله فرزندانمون
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    42 7
    باز کنن اشکالی نداره چون کسی مدرسه قرار نیس بره با این اوضاع
  • sog IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    32 43
    نظر دهی والدین رو لطفا مهم جلوه ندید اونا که نمیدونن ما چی میکشیم با اموزش غیر حضوری ما دانش اموزان کاملا مخالف هستیم و میخوایم آموزش ها حتی با وجود کرونا ادامع پیدا کنه لطفا صدای دانش اموز ها باشید
  • امیر IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    22 51
    فقط حضوری باشه خیلی بهتره درسته کرونا هست ولی با رعایت بهداشت هیچ اتفاقی نمیفته وگرنه انلاین باشه بچه ها تباه میشن
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    20 8
    سلام حضوری بودن کلاسا به شرطی میتونه کارساز باشه که فقط اول ابتدای و با حضور کم ورعایت کردن پروتکل‌ها. من با نطر بعضی از دوستان کاملا موافقم اگر اینجور که می بینم پیش بره مرگ گدر ومادر بچه در پیش چه برسه به خودش. نکنید
  • هاشمی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    53 40
    به نظر من واقعا باید مدارسو باز کنن چون من هرسال معدل بالای ۱۹ میشدم اما امسال ۱۷ گرفتم واقعا آموزش مجازی به درد نمیخوره
  • . IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    26 47
    تو رو به خدا مدارس رو باز کنید. این قدر به بچه ها آسیب نزنید. بی کفایتی مدیران بیشترین ضربه رو به بچه های ما میزنه
  • دانش آموز GB ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    18 31
    به نظر من کتاب های تخصصی باید حضوری برگزار بشه و کتاب های عمومی غیر حضوری. امتحانات کتاب های عمومی غیر حضوری برگذار بشه و امتحانات تخصصی حضوری این بهترین راه هست(غیر حضوری هم برگذار بشه خوبه چون تو امتحانات شلوغ).
  • دانش آموز GB ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    20 29
    به نظر من کتاب های تخصصی باید حضوری برگزار بشه و کتاب های عمومی غیر حضوری. امتحانات کتاب های عمومی غیر حضوری برگذار بشه و امتحانات تخصصی حضوری این بهترین راه هست(غیر حضوری هم برگذار بشه خوبه چون تو امتحانات شلوغ).
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    51 21
    من فرزندانم رو به کام مرگ نمی فرستم یه مادرم دوستشون دارم خدا رو شکر درس در کتاب هست صورت جای کسی ننوشته درسشون رو دربرنانه شاد آموزش کافی میبینند کتاب درسی دارند تلوزیون به نحوه خوبی آموزش میده درشون رو عقل دارند یاد میگیرن درسشون رو نیازی نیست به جمعی که معلوم نیست چه از چه نوع بیماری دارند بفرستم الان عصردایناسور ها نیست که کتاب های کمک درسی هست اینترنت هست هیچ مشکلی نیست تا اینکه از خونه بیرون برید
  • یک مادر IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    41 12
    باز گشایی مدارس بدون واکسینه شدن بچه ها یک تصمیم جاهلانه است به منظره تیر خلاص در یک کشتار جمعیست.با وجود کرونا دلتا واخیرا جهش یافته با مبداکه بیشتر کودکان و نوجوانان درگیر می‌کن اصلا درک نمیکنم این چه تصمیم گیری بی خردانه ای که گرفتن
  • افضل نیا یاسوج IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    40 1
    تورابخدا فاجعه درست نکنید مدارس بازنشوند تجمع درست نکنید بگویاحسین ..روزی ۸۰۰هموطن میمیرد عین خیالتان نیست
  • یک مادر GB ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    41 1
    خیلی راحت ، اگر منظورتون پرکردن صندوق و جیبهاتونه و شهریه میخواهید بگید.. چرا از جون فرزندان ما، مایه میذارید.. خدا از سر تقصیر تمام مسئولین بیخرد و بیغیرت و بی تدبیر نگذره
  • atabat123 IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    34 3
    تو رو خدا میران توجه کنید آموزش رو حضوری کنید بچه ها بگیرن از بین برن شما قاتلید و قیامت باید جواب خدا رو بدید شنیدم بعضیا میگم نمک بخورید تو کلاس عود و اسفند میزاریم دستگاه ضد ویروس داریم به خدا اینا تایید نشده نزارید در قیامت از شما بپرسن بای ذنب قتلت میخواهید چی بگین تصمیم درست بگیرین جان کودک رو به خطر نندازید تو رو امام حسین اندیشه کنید روزی ششصد دارن میمیرن
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    41 1
    با اين شرايط بازگشايي مدارس داغداركردن والدين و از دست دادن فرزندان است حتي يك فرزند از دست برود غمي بسياز سنگين خواهد بود.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    24 7
    بعد از واکسینه شدن کامل و بررسی نتایج واکسن باید به فکر کلاس حضوری بود
  • فاطمه ویسی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    29 25
    من نظرم اینه که مدارس حضوری بازگشایی شوند. البته باید تمام کادر آموزش به ویژه دانش آموزان واکسینه شوند.
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    33 2
    توی کشور ارمنستان برای توریست واکسن می زنند انوقت اینجا میگن سن 50 سال به بالا انگار بقیه سن ها کرونا نمی گیرند به خاطر کرونا جون جانشو از دست نمی دهند خدایا کمکمون کن نجات پیدا کنیم
  • شهروند IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    40 5
    من فرزندم را تا پایان اپیدمی به مدرسه نمیفرستم یکسال عقب بیفته بهتر از اینه که برای همیشه ناراحت باشیم .ما عقلمون دست وزرا و مدیران احمق نمید هیم
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    26 3
    بعد اونوقت صحبتهای مسئولین وزارت بهداشت و پزشکان که میگن کرونای دلتا و لامبدا حتی کودکان رو هم درگیر و راهی بیمارستان میکنه چی میشه و اینکه الان خودمون میبینیم در این موج بچه‌ها هم درگیر کرونا شدن چی.ما به هیچکدام از حرفهای مسئولین اعتماد نداریم.چندین میلیون خرج هر بیمار کرونایی میشه اما دولت حاضر نیست یک دهم این مبلغ را برای وارد کردن واکسن معتبر هزینه کنه. ما تا واکسیناسیون کامل اون هم از نوع قابل اعتماد نه واکسن چینی بچه‌ها رو به مدرسه و دانشگاه نخواهیم فرستاد حتی اگر باعث ترک تحصیل یکساله بشه
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    28 34
    من یک دانش آموزم و میخوام بگم که باید مدارس حضوری باشد چون آنلاینی هیچی یاد نمیگیریم و خواهش میکنم که مدارس حضوری باشند
  • دختر IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    30 40
    سلام من یک دانش آموز هست یک سال و نیم هست که مدارس آنلاینی بوده هیچ دانش آموزی چیزی درست یاد نگرفته من از شما خواهش میکنم مدرسه رو امسال حضوری کنید واقعا حضوری یه چیز دیگه ما یاد میگیریم متشکرم
  • صادقی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    40 11
    فعلا مجازی باشه چون در این شرایط من بچه ام را نمیفرستم
  • علی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    33 19
    خیر به بازگشایی ترکیبی
  • صادقی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    23 17
    من حتی پسرم را ثبت نام نکردم ترک تحصیل بهتره انشالله سال بعد با این وضع دخترم را به اجبار نمیفرستیم حتی بگن بازکشایی میکنیم لطفا با جان مردم وبچه ها بازی نکنید من در این شرایط نمیفرستم
  • افضلنیا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    35 10
    روزی ۸۰۰ ایرانی میمردباچندهزار کرونامثبت.بعدش مدارس باز شوند بسا دیگه با این برنامه های زشتتان..دست بردارید برسرمردم ازگرسنگی داریم میمیریم بخدا
  • احمد رضا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    27 20
    حدود ۲سال هس مدارس تعطیل شده و کسی به فکر برای باز گشایی مدارس ندارد ولی خیلی از خانواده دق دق این را دارند که امسال آموزش حضوری نباشه نمی دانند که چند سال از محیط آموزش و پرورش دور باشند خیلی بد هس و همه دانش آموزان تا لنگ ظهر خواب هستند یا از آموزش محروم هستند باید مدارس‌ باز شود تا این تنبلی کاسته بشه یا اینکه خانواده فکر میکنند بچه هاشون کرونا لامبدا که از اول مهر شروع میشه بگیرند اگر همه دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه واکسینه شوند هیچ موردی ندارد باید به خانواده اطلاع دهند که همه ی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاها واکسن کرونا زده اند.
  • جعفری IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    18 35
    بنظرم اگه همینطور انلاین باشه صدمه زیادی به درس دانش اموزان میخوره یاکاملا حضوری باشه یاحداقل 3روز درهفته حضوری باشه برای درسایی مثل ریاضی،شیمی،فیزیک و...
  • زنده باد ایران IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    40 30
    با سلام دوستان کشور ما حالا حالاها با کرونا درگیر هست هیشکی هم تو فکر نیست به غیر از خومون باید تو فکر خودمون باشیم، کلاس آنلاین هم کیفیت و بی سوادی را رواج میده بیشتر دانش آموزان بار علمی ندارن باید پروتکل ها را با دقت برا دانش آموزان انجام بدیم و کلاسها را با تعداد کم برگزار کنند و مرتب خودمون هم با مدرسه تو این زمینه هماهنگ باشیم و نظارت کنیم.
  • ناشناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    31 13
    مدارس باید فقط و فقط مجازی باشه با این جهش شدید کرونا چطور میشه گفت که ترکیبی دانش آموزان برن مدرسه
  • فاطمه IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    25 14
    باید غیر حضوری باشه مگ بچه های خودشون میفرستن تا ما بریم
  • ایران IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    32 17
    برگزاری کلاس ها به صورت حضوری=بدرقه مابه جایگاه ابدی☠
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    21 33
    حضوری بشه بهتره...فرض کنید گوشی نوکیا بود اونوقت چطور مدارس مجازی میشد
  • بهار IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    30 10
    تو این وضعیت همون آنلاین باشه بهتر هست نباشه هم من تحت هیچ شرایطی بچم رو نمیفرستم مدرسه...
  • بهاره IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    25 15
    من بچه ام رو نمیفرستم. اگه مجبور کنند ترک تحصیلش میدم. چرا برای جون مردم تکلیف صادر می کنید؟؟؟؟؟
  • محمد صالح حقیقت IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    24 27
    درس های حضوری خیلی بهتر از آنلاین است
  • طاها IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    26 13
    سال گذشته که در ایام مهر آمار فوتی ها ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر بود مدرسه ها تعطیل شد امسال که به ۷۰۰ نفر رسیده با چه رویی میخوان باز کنن ؟؟؟
  • عطا الله خدایاری IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 9
    در این برهه حساس اصلا به صلاح نیست که مدارس بازگشایی بشه این یعنی قتل عام تمام بچه‌ها منکه اصلا به بچم اجازه نمیدم که در این شرایط به مدرسه بره
  • سلام وسلامتی را ارزومندم IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 14
    با شرایط مدارس وکلاس های بدون تهویه وهواکش وپرجمعیت وضعیت واکیسناسیون عمومی با سرویس ویا وسایل نقلیه برای رفت وآمد این اشتباه محض حتی در روستا ها
  • سام IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    22 16
    مدارس امسال هم غیر حضوری باشه جان بچه هامون از سرراه پیدا نکردیم چه پروتکل ای رعایت میشه درمدارس نمیشه که رعایت کرد مسئولین امکانات بزارن هم بچه ها با دست نشسته تغذیه میخوره
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    23 6
    بازگشایی مدارس در این شیوع ویروس که روز به روز داره مرگ و میر بالا میره و ما خانواده ها هم که نگران سلامتی بچه هامون هستیم بهتره تا موقعی که کرونا وجود داره بچه ها مدرسه نرن به نفع همست هم استرس نداریم هم ویروس کرونا کمتر میشه
  • علی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 2
    نمیدونم چطور کشور های همسایه کرونا رو کنترل کردند مثلا ترکیه نزدن ماسک جریمه داره اینو که میتونستین انجام بدین؟صد سال پیش چطور جزام رو که هیچ دارویی نداشت ریشه کن کردند؟ این همه هتل خالی داریم دولت میتونه اونایی رو که تست مثبت شدند بفرسته و قرنطینه کنند نه اینکه بگه برو خونه تا بقیه خانواده هم مبتلا بشن.این چه جور کنترل کردن هست؟ تاچند سال دیگه هم ما نمیتونیم مدرسه ها رو باز کنیم
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    19 25
    حضوری خواهش میکنم حضوری
  • بادپا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    26 7
    صد در صد با زگشایی مدارس محالف هستم این بیماری به کسی رخم نمی کند
  • امین IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 16
    این وضعیت فقط ب نفع معلماس. نمیگم بچه ها با این وضع برن مدرسه . ولی خب این مدرسه نرفتن بچه ها چن سال دیگ صداش در میاد ک چقد عقب میمونن. هرچی زودتر باید همه واکسینه شن
  • ایلیا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    18 4
    تا ۸۰٪ مردم واکسینه نشدن باز کردن مدارس جنایته
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    19 5
    بازگشایی مدارس یک چیز غلط است ونباید بازگشایی شود
  • ریحانه IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 5
    تا همه واکسینه نشن کسی بچشو نمیفرسته که برن مدرسه پس همش مجازی باشه و با حضوری تلفیق نشه
  • ناصر بهرامی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 17
    ترکیبی هیچ ارزشی ندارد. به نظر بنده دوره ابتدایی برای درس ریاضی و فارسی حضوری باشد . بقیه دروس غیر حضوری.
  • راحیل IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 19
    سلام من خودم ی دانش آموز هستم و نظرم اینه ک 3 روز در هفته رو ما به مدرسه بریم این کلاس های انلاین واقعا خسته کننده هستن و من خودم بعضی وقتا ب خاطر اینکه زمان زیادی کلاس انلاین داشتم سرم درد میگرفت الان من امسال میرم کلاس هفتم حالا شاید ب من زیاد اسیب نرسه ولی کلاس اولی ها و دومی ها چی؟ تازه واکسن هم اومده و نگرانی هم وجود نداره والدین نباید الکی نگران باشن
  • اسدی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    9 24
    ماکه چه بخوایم چه نخوایم بالاخره کرونا میگیره مون بنظرم بگیره مون بمیریم بهتره تا کور شیم و میگرن عصبی و چاقی و بی تحرکی سنگ کلیه و هزار درد دیگه بگیرمون من ارزومه مدارس باز شن
  • علی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    20 7
    بازگشایی مدارس بدترین تصمیمی هست که مسئولان میگیرن ولی اگه مدارس باز شه راستیتش من نمیرم مگه جونم رو از کوچه پیدا کردم پس مدارس بازگشایی نشه بهتره همینطوری که هست حداقل 7000نفر در روز میمیرن حالا چه برسه مدرسه بازگشایی بشه
  • علیار IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    21 3
    فقط غیرحضوری... مگه مسولان نمیدونن که سویه دلتای کرونا بیشتر بچه هاروهدف قرارمیدهد؟؟؟
  • سینا IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 5
    بخاطرمدارس غیرانتفاعی، مدارس روحضوری نکنید.. نفع شخصی ممنوع.. جان بچه های مردم درخطره
  • ایمان IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 7
    اموزش حضوری یعنی کشتن عمدی کودکان ونوجوان...
  • محمدپور IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 3
    بایدواکسیناسیون به 150میلیون دز برسه یعنی 75میلیون ملت زدن، بعد6هفته،،، مدارس بازشود
  • رسول IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 4
    تلویزیون صبح تاشب میگه، کرونای دلتا بچه هارومیکشه... چی شد؟؟ الان که نفع غیرانتفاعی ها درمیان هست، جون بچه هاشد پشم؟؟
  • یکتا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 3
    به نظر من یا کلا آنلاین باشه یا کلا حضوری چون آدم گیج میشه واقعا نمی‌فهمی
  • رحمان IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    25 2
    حتما سرپرست وزارت اموزش وپرورش، مالک چندغیرانتفاعی هستن... امابایدبدونن مسوول مستقیم جان بچه های مردم هستن.. مستقیمااا
  • ولی اله IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 38
    اینجانب صاحب دوفرزندابتدایی هستم. موافق، حضوری وانلاین کلاس های درسی هستم هرچندمحدود. بچه های مردم خیلی ازساعات داخل، کوچه هابازی میکندتوپ بادست لمس می کند ست وصورت شان گذرها رالمس می کند
  • ناشناس IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    28 4
    باسلام.ویروس کرونا از رگ گردن به انسان نزدیک تر است.دانش آموزان که سر به هوا هستند و رعایت نمیکنند بهتر است در خانه بمانند و تحت تعلیم پدر و مادر و معلم خصوصی باشند.باتشکر
  • هیچ IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 2
    قصد ادامه تحصیل ندارم :)))
  • مادرانی دلسوز IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    39 2
    ما که بچه هامون رو پای مرگ نمیفرستیم
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    44 2
    واقعا تواین وضعیت به صلاح بچه ها نیست مخصوصا دبستانی ها واقعا نمیتونن رعایت کنن
  • مهرشاد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    35 2
    با سلام و وقت بخیر نظرع بنده نسبت بع این موضوع این است که تا وکسناسیون انجام نشود وشرایط همون موقعیت به حالت آرامی و کمتر کرونا برنگردد امکان برگزاری اصلاً مدارس وجود ندارد و نباید اصلاً مدارس باز شوند چون اگر با همین وضع مدارس باز شوند قطعاً دوباره جامعه در معرض خطر قرار میگیرد و کشتار های زیادی به وجود می آید یا خیلی دچار بیماری میشوند که قطعاً مشکلات زیادی رو هم به وجود خواهد آورد
  • آیسل IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 6
    غیر حضور ی باشه چون واقعا با این شرایط آدم می ترس
  • ... IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    26 4
    نه مگه ازجونشون سیر شدم
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 3
    این طرح بخاطر اینکه مستلزم افزایش ساعت کاری معلمان میباشد بسیار هزینه بر ومشکل است
  • کریم زاده IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 21
    همیشه مدرسه باز باشه
  • رضا IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 4
    واقعا مزخرفه این ایده آیا بچه های خود مسیولین هم به مدرسه میرم اونم دولتی با کلاس های شلوغ و امکانات کم بهداشتی
  • زهره IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 4
    من خودم معلمم پارسال هنرستانها دوماه باز بودن بچه ها گاه و بیگاه میومدن اما نه پروتکل هارو رعایت میکردن . نه حرف اولیا مدرسه روگوش میکردن. هرچی میگفتن برین خونه. تو حیاط مدرسه مینشستن صبحانه میخوردن !!
  • رضا فلاح IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 3
    با سلام. لطفا به این افراد ناآگاه و کم خرد بفهمونید تا پاندمی فروکش نکنه و کل دانش آموزان هم واکسینه نشن اینقدر نفرت پراکنی نکنند. وضعیت آمریکا رو با روزی بالای ۱۰۰۰ فوتی الان نمیبینند. علت عدم واکسیناسیون ۳۰ درصد باقیمونده شهروندان و دانش آموزان
  • ‌‌ IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 3
    اگر مدارس باز میشوند باید همگی واکسن زده باشند در غیر این صورت حضوری بودن مدارس با این شرایط کرونا و مردمی که اصلا رعایت نمیکنند اصلا کار شایسته ای نیست. نصف مشکلات مردم خودشانند که رعائت نمیکنند،متاسفم.
  • الناز آبادی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 16
    فکر کنم اگه مدرسه ها باز بشه بهتره چون ما تو خونه اصلا درس نمی خونیم و دانش آموزان آسیب می بینند
  • Asma IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 14
    نظر ما اینه که فضای مجازی بهتر از حضوری است
  • Maedeh IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 4
    لطفاً نگاهی به این آمار های روزانه ی کرونایی کنید. اگر بچه های خودتونم بود ، می فرستادینش؟ این همه پرستارا و دکترا توی تلویزیون و شبکه های اجتماعی میگن بمونید خونه فقط برای کارای ضروری تون از خونه هاتون بیایید بیرون
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 4
    با وجود این ویروس. حاصر به فرستادن فرزندانم نیستم. و آموزش مجازی را ترجیح می‌دهم. چون با حصور فرزندانم در مدرسه. بیشتر از اینکه توجهم به یادگیری بچه ها باشه نگرانم چطور در مدرسه. رعایت. بهداشت را داشته اند
  • جوادی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 9
    من کاملا مخالفم با ترکیبی بودن اموزش فقط مجازی و یک روش تا بچه ها عادت کنن مثل پارسال ممنون
  • US ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    24 14
    به نظرمن بازبشه خیلی بهتره هم جلوی مسافرت رفتن مردم گرفته میشه هم دیگه بچه ها تو پارک تو کوچه ها ولو نیستن بیسواد هم بارنمیان حداقل اگرم مجازی میشه معلما برن ازمدرسه آنلاین درس بدن والا تو خونه خانواده های معلما هم دیونه میشن
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 10
    به نظرم خیلی خوب است
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 2
    هیچ کدام
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 15
    به نظر حضور دانش آموزان در کلاس فاجعه است چون بچه رعایت فاصله نمکنه کلاس مجازی باز از هیچی بهتراست
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 4
    متاسفانه در این سیستم آموزشی هیچ چیز درست نیست. بازگشایی مدارس در این شرایط که هیچ مدیریتی انجام نمیشه و هر روز شمار بیماران بیشتر میشه کاملا اشتباهه و حتی امتحانات نهایی هم باید مجازی باشد.
  • محمدی GB ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 17
    من معلم هستم. انشالله مجازی و حضوری. بشه بچه ها در این دوسال هیچی یادنگرفتن به جز تقلب
  • ناشناس IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 9
    به بازگشایی مدارس اعتراض دارم
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 2
    بخدا ما خیلی بدبختیم گرفتارشدیم اگه میفرستیم بیمار میشن اگه نمیفرستیم ما دغدغه زندگیو بدبختی خودمونو داریم بخدا گرفتارشدیم شانس ما بدبخت ولی غیر حضوری بهتر چون من دوتا بچه ابتدای دارم که هیچ کدومو نمیفرستم مدرسه چه یه روز چه ۶روزاز بچم سیر نیستم که
  • .... IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    18 18
    تورو خدا بریم مدرسه لطفا
  • اولیا IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 5
    فقط مجازی باشه کافیه هر چند سخته واسه ما اولیا ولی ، جون عزیزانمون واسمون مهمتره
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 4
    اگه بچه ای ترک تحصیل کرده به خاطر ترس از مدرسه و کروناست اگه مدرسه باز گشای بشه بقیه بچه ها از ترس مدرسه ترک تحصیل میکنن چون اینقد دیدنو شنیدن مردم کرونا گرفتن مردن میترسن نمیان مدرسه
  • تینا IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    18 6
    ای‌کاش کمی با فکر وتدبیر؛ تصمیم می گرفتند چطور با دولایه ماسک معلم ودانش آموزان می توانند باهم بحث وتبادل نظر کنند؟! چطور دریک کلاس کوچک 15 دانش آموز بدون تهویه در کنار هم مبتلا نشوند؟! می شود در پاییز وزمستان درو پنجره ی کلاس ها رو باز گذاشت در حالیکه صدای کلاس های هم جوار آزار دهنده هست!!! زیرساخت کلاس ها ومدارس افتضاح هست منتظر چند فاجعه ی دیگر باشید
  • نازنین IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    27 13
    بابا بخدا من خودم دانش اموزم اولا ک گرفتن بچه ها زیر هجده سال درصدش خیلی خیلی کمه... دوما اون مامانی ک میاد با چندرز سواد ارد میده ک من بچمو نمیفرستم و کرونا و فلان بسیار خانوم یعنی خونه مامانت کرونا نیست؟خونه خاهرت کرونا نیست؟مهمونیای خانوادگیتون کرونا نیست؟میدونین ماها چقدر از درسمون عقب افتادیم من ک شاگرد اول مدرسه بودم اینقدر درسام ضغیف شده بخدا ک یک کلمه ریاضی و فیزیک رو انلاین نمیفهمم مطمعنم خیلی ها همینن ما پسفردا چجوری میتونیم کنکور بدیم؟پایمون وقتی ضعیف باشه هیچ گ×وهی نمیتونیم در اینده بخورم مخصوصا با وضعی ک واسمون درست کردین بعدشم این ک میگن واکسن واسه زیر ۱۸ نیست گو×ه میخورن خیلی از کشورها همین دو روز پیش شنیدم تو اخبار داشتن میگفتن ک با کارت واکسناسیون وارد مدرسه باید بشن این دولت.... فقط میخاد پول خرج نکنه ک واکسن بخره اون همه مالیتم ک از مردم بدبخت میگیرن بره تو جیب بچه هاشون اونور ماشین ببشتری بزارن تو پارکبنگای خونه فوق لاکچریشون....
  • ایرانی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    20 3
    سلام به همه بخصوص مردم عزیزم اگه قرار باشه مدارس حضوری باشن من خودم حاضر نیستم بچه ای که با بدبختی بزرگ کردم بفرستم به قتلگاه سال گذشته خداوندی خدا قسم دیدم مدیر مدرسه به سرایدار میگفت آب الکی اسپری کن. اولیا نمیفهمن فکر میکنن الکله فکر میکنید ما چند مدرسه داریم که مدیر خداشناس داشته باشه و.واقعا شرایط بهداشتی رو فراهم کنه حتی حتی اگه دولت الکل و لوازم و هزینه هم به مدارس بده هستن این وسط مدیرهای از خدا بیخبر
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    18 2
    به عنوان معلم به نظرم شیوه خوبی نیست
  • یک دانش آموز IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 20
    باید بدانید که ما در فضای مجازی و برنامه شاد و آموزش آنلاین هیچی یاد نمیگیریم..انقدر نگید نگران جون بچه ها و خانواده هامونیم..چطور موقع مراسماتتون بیخیالید الان به یاد سلامتتون افتادید؟ باید با واکسینه اعضای خانواده دانش آموز و کادر مدرسه از اول مهرماه مدارش باز بشن تا بتونیم بهره ببریم ... هیچ معلمی هم از آموزش آنلاین راضی نیست.. باید با حفظ پروتکل ها مدارس باز بشن..
  • فاطمه IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 15
    من یک دانش اموز دبیرستانی هستم و نظرم اینه دانش اموزان مقاطع تحصیلی بالاتر مثل دبیرستان میتونن به راحتی پروتکل هارو رعایت کنن و دعا میکنم که اموزش حضوری بشه چون نمیتونیم بخاطر ترس از کرونا از زندگی عقب بیوفتیم و ضربه بزرگی به تعلیم و تربیت و اموزش وارد کنیم این کرونا شاید تا ۱۰ سال دیگه هم باشه.
  • Negar IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    20 2
    من به عنوان مادر با باز گشایی مدارس نگ مخصوصا مقطع ابتدایی موافق نیستم چرا که دانش اموز ابتوای درکی از پرتکل نداره وبیشتر در پی دوست یابی وبازی مخصوصا بهد از دوسال تعطیلی است پس در نتیجه امکان ابتلا به کرونا ویروس بیشتر است
  • پرهام IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 22
    بابا به والله خسته شدم هیچی یاد نگرفتم به مولا توروقرآن باز کنید با هرچی هم باشه ماسک و اینا فقط باز کنید خسته شدیم
  • دریا IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    9 5
    نکنید این کار را یا کاملا مجازی باشد و یا کاملا حضوری، ترکیبی فقط زحمت معلم ها را دو برابر می کند ، ما معلم های اول و دوم که امسال هم تدریس آنلاین داشتیم و هم حضوری به مدرسه می رفتیم این مساله را از نزدیک لمس کردیم
  • پرهام IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 4
    اون موقع میگفتن کسی نره مدرسه کرونا بگیره تا تو خونه مجازی یاد بگیره بعد که چیزی یاد نگرفتن میان به دولت چیزی میگن که حضوری نمیخوایم
  • شیما IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 9
    ملت انقدر تا زمانی که مدارس باز و حضوری بود کفران نعمت کردند و به معلما ظلم کردند ، این بلا به سرشون اومد که دیگه نگن خودمون با بچمون کار می کنیم مگه معلما چه کار می کنن، حالا خودتون کار کنید تا حساب کار دستتون بیاد کفر نعمت از کفت بیرون کند
  • ناشناس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    22 6
    حضوری اصلا و ابدا،فقط مجازی
  • مینا IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    21 4
    خیر .با این شرایط افتضاح کرونا مدارس حضوری خیلی خطرناک هست .
  • Hossein Momeni GB ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 20
    سلام خیلی خوب من موافقم و علاوه بر اون که دانش اموزان خوشحال میشن دوم اینکه کسایی پست رفت داشتن خودشون رو میتونن بالابکشن
  • فواد یگانه IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 16
    مدارس حتماااا باید باز شوند به خصوص پایه های اول البته به شرط واکسیناسیون و رعایت جدی و کامل پروتکل های بهداشتی در غیر این صورت باید روند مجازی بودن مدارس ادامه پیدا کند
  • پرهام IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 10
    این حرف ها قبل از آزمون حضوری هم میگفتند من خودم یک دانش آموزم رفتم راحت امتحان دادم اومدم بعد از امتحانات تو مدرسه ما هیچ کس کرونا نگرفت.
  • آرین IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    11 13
    به نظرم بچه های راهنمایی و دبیرستانی میتونن برن‌چون قطعا میدونن که چطوری پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنن پس به نفع آنهاست
  • احمدی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    17 5
    اصلا نباید باز شوذ
  • عالم IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    11 8
    هر کی بخواد می‌فرسته هر کی هم نخواست نه
  • یه دوست IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    17 5
    اصلا نباید تو این شرایط سخت کرونا که هر روز هم بیشتر میشه دانش آموزان رو مدرسه فرستاد. غیر حضوری خیلی بهتر است. درس خواندن غیر حضوری شاید سخت باشد اما بهتر از این هست که جان دانش آموزان به خطر بیافته. حتی آدم یکسال هم نخواد درس بخونه بهتر از اینه که بِمیره
  • نرگس IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    14 15
    کاملا حضوری باشه خیلی بهتره
  • نقدی پور IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    36 2
    برای کوشی یا تبلت به مردم کمک کنین
  • سمیرا IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    37 5
    مدارس باید باید باید غیر حضوری باشد شاید یک دانش آموز یا شاید بچه خودم ناقل باشد اون موقع کل کلاس و معلم همه ناقل می‌شوند و به خانواده های دیگر هم سرایت می‌کنند من نمیدونم چه اجباریه که مدارس باز شود بخدا بالاترین خطر در کشور هستش همین جوری روزی 600 الی 700 روزانه دارند میمیرن چه برسه به اینکه مدارس باز شود خواهش من این است که توروخدا مدارس و دایر نکنید که اگه هم دایر شود من خودم شخصا بچه هامو نمیفرستم مدرسه با تشکر
  • رز IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    33 2
    با این وضع کرونا چه تضمینی هست که دانش آموزان همه پایه ها از اول تا سال آخر مبتلا به این ویروس نشن
  • محسن IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 20
    به نظر می رسد برای دروس اصلی همچون ریاضی و... بصورت حضوری و سایر دروس آنلاین باشد تا زمانی که سیستم بهداشتی کشور به قطعیت در خصوص کنترل پاندمی نرسیده باشد برگزاری صدرصدی آموزش به صلاح نیست
  • حدیثه IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    8 25
    بچه های دبیرستانی باید برن حضوری مدرسه. چون هم بزرگن و میتونن رعایت کنن و اینکه اگه حضوری نرن به کنکورشون و آیندشون ضربه میخوره.
  • CA ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    14 4
    در کشوری مثل کانادا هم که ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شدن و هنوز کرونا در حال افزایش هست باز شدن مدارس برای والدین ترسناک هست چه برسه به اونجا که هنوز ۳۰ درصد هم واکسن نزدن.
  • اکرم رضایی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    16 3
    من واسه دخترم اموزش انلاین انتخاب میکنم .دوسال انلاین بود.امسالم روش.میترسم بااین شرایط بچمومدرسه بفرستم .کلاس سومه ماسک همش یادش میره.بزرگ نیست که یادش بمونه
  • خانم عازم IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    9 9
    به نظر من اگه کسی مریض بشه تو اون دو سه رو حضوری هم میشه پس اونوقت چه فرقی میکنه که کلا حضوری بیان یا دوسه روز در هفته اگه با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضوری باشه خیلی بهتره ممنونم از اینکه به نظرات ما احترام میزارین
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    8 3
    مظخرف
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    17 5
    به نظر من بازگشایی مدارس بسیار کار خطرناکی هست و باید بگم در کلاس های انلاین هیچ کس چیزی یاد نمیگیره به نظرم مدارس باید یک سال عقب بیوفته و در کلاس های مجازی معلمان و دانش اموزان خیلی خسته میشوند
  • اولیا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    13 3
    دست بردارید تو رو خدا میخواید کشتار دسته جمعی راه بندازید مردم دارن میمیرن همین مونده مدارس هم باز بشه
  • فاطمه IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 18
    سلام من با حضوری بودن مدارس موافق هستم
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    17 2
    غیر حضوری
  • حنا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    14 2
    والا اگه خودمون بچه هامونو بکشیم بهتر از اینه که بفرستیم شون مدرسه
  • مبینا IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    9 9
    عالیه همینطوری خدا کنه باشه
  • ساناز IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    18 2
    من به هیچ عنوان بچمو حضوری نمیفرستم فقط انلاین
  • معلم و مادر IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    16 2
    من به عنوان یک معلم ابتدایی و مادر یک دانش آموز کاملا مخالف حضوری شدن مدارس هستم حتی اگر خودم برای آموزش بروم فرزندم را در محیط نخواهم برد مسئولین کودکی را فراموش کردن بچه هاماسکشون دایم زیر چانه هاشون هست باید بهشون تذکر بدهیم من معلم واکسن زدم اما جان فرزندان وطن وسربازان کوچک ایران زمین به خطر خواهد افتاد خواهشا تجدید نظر بفرمایید تا همه ی دانش آموزان واکسینه شوند
  • فاطمه IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 14
    من خودم کرونا گرفتم و درگیری سختی داشتم اما آموزش آنلاین اصلا به درد نمیخوره بچه باید در شرایط جوی کلاس قرار بگیرد شما میگید آنلاین باشه تا جان بچه ها به خطر نیوفته اما با آنلاین کردن کلاس ها شما دارین بچه ها رو زجر کش میکنید دارین چشم و کمر همه چیزشون رو میگیرید بچه ها نیاز دارن به جو کلاسی یه معلم پا یه تخته بهتر توضیح میده تا پای لپ تاب شما سه سال هست که دارین آموزش مجازی میدین و قطعا متوجه شدین بار علمی معلم ها و هم دانش آموزان چقدر کم شده
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    15 1
    حضور دانش آموزان در مدرسه با این شرایط مسخرس دآنش آموزان ابتدایی رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی براشون معنی نداره
  • حمید IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    11 0
    بنظر من اول امار کشته ها رو به زیر 100 برسونن بعد در مورد بچه های ما تصمیم بگیرن. زمانی که امار زیر 100 بوده، بچه ها غیرحضوری بودن الان که امار زیر هزاره و نمیتونن کنترل کنن، باز دارن رو بچه های ما مانور میدن. بابا مدرسه نخواستیم، تو خونه باشن و ی سواد، بهتر ازاینه که برن مدرسه اونم با ترس و لرز که نکنه اونا رو بگیره
  • دانش آموز IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    16 1
    با این وضعیت سیاه شهر مشهد بازم مدارس رو می‌خواین حضوری کنین؟!
  • بیتا IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    35 1
    شماها تا مارو نکشین دست از سر ما برنمی دارین
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    24 0
    به نظر من بازگشایی مدارس در این وضع خطرناک که روز به روز وخیم تر میشه یه کشتار دسته جمعی ویه سونامی است واکسیناسیون مردم کل ایران تا آخر انجام بشه بعدا درباره بازگشایی مدارس تصمیم گیری بشه
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    17 1
    غیر حضوری چون بچه ها با ماسک خفه میشن وتمایل به درس ندارن
  • حسن IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    22 1
    سلام به نظرمن تابهبودی شرایط مدارس آنلاین برگذارشود3
  • Yaser%20 IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    9 0
    سلام راه تقریبا خوبیه ولی نه کاملا ایرادات زیادی داره مخصوصا با باز شدن مدارس مشکلات ببشتر میشه که فکر نکنم این اموزی پرورشی که برنامه ای به اسم شاد رو برای تحصیل این همه دانش آموز ساخته که از هر 10 باری که میری توش 7 بارش تقریبا هنگه و تازه به همینم میبالن که چقدر کاره خوبی کردن که برنامه اعصاب خورد کنی به اسم شاد که فقط باعث ناراحتی و اظطراب همس ساختن مطمعنن وقتی مشکلات بیشتر بشه رسیدگی هم که اینجوری سطح علمی کشوری اپیین میاد و مشکلات خیلی زیادی برای تحصیل ایجاد میشه بعد همینایی که این طرح و دادن دیگه جوابگو نیستن واقعا مزخرفه
  • فاطمه IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 18
    بهترین روش در حال حاضر آموزش ترکیبی هست. بهتر از نا امیدی ای هست که الان بچه ها در اون بسر می برند. ان شا الله پروتکل ها رو هم بخوبی رعایت کنن تا مشکلی پیش نیاد. اموزش مجازی به تنهایی مثمر ثمر نیست
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      8 0
      کدوم رعایت پروتکل مگه میشه باز شدن مدارس تا آرام نشدن اوضاع باعث چرخش ویروس با سرعت زیاد در کشور میشه بین دانش اموز معلم کادر راننده سرویس و...
  • H.h IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    17 5
    به نظر من کلا غیر حضوری کنید تا بچه ها هم واکسینه شن فقط معلما نباید واکسینه شن که بچه ها خیلی مهم ترن این ویروش س اول بچه هارو درگیر میکنه و اینکه حضوری و غیر حضوری تلفیقی کنید اون بچه های تو خونه غصه میخورن که نمیتونن پیش دوستاشون باشن و باهم بازی کنند #نه_به_حضوری_شدن_مدارس
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    12 9
    نه خودم واکسن میزنم نه بچه هام ،واکسنی که ایمنی پایینی داره زدنش فایده نداره هیچ ضرر هم داره،نه به واکسنهای تولید شده هم خارجی هم ایرانی
  • باران IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    24 0
    دلتون له حال بچه های معصوم بسوزه لطفا بی مادرسون نکنید بی پدرشون نکنید حیف دنیای بچه ها که با ندانم کاری ما دنیاشون حال و روحیه اشون خراب کنیم. بذارید این یسالم مجازی باسه تا سال دیگه هم خدا کریم
  • شهرزاد IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 11
    مادوتابچه مدرسه ای داریم بایه گوشی دیگه خسته شدیم اعصابشم نداریم اخه بچه کلاس اولی دومی روچجوری پای گوشی بشونیم درس بخونه اصلاچیزی یادنمیگیرن بایدبعدازواکسینه کردن لااقل هفته ای دوروزبرن تادرسای اصلی رویادبگیرن بیچاره هاازپایه ضعیف میشن
  • نوشین IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    15 3
    من که بچم رو مدرسه نمیفرستم اگه بچه من خواست دکتر مهندس بشه بزار یه سال دیرتر بشه
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    15 23
    به نظرمن مدارس باید حضوری باشه
  • ناشناس IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    19 2
    شماعمداداریدمردم روبه کشتن میدهید،خطوط مترو،اتوبوسها،ادارات وحالاهم بچه های مدرسه ای!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    10 26
    با سلام ترکیبی باشد بهتر است چون بچه ها واقعا کشش ندارند بعضی از خانواده ها بیسوادند
  • ناشناس IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 26
    حضوری بهتر هست ولی با برنامه.حداقل اگه نمیتونن از کشوارای اروپایی کمک بگیرن
  • فاطمه IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    19 26
    ۲۴ ساعته تو کوچه و خیابون و بازارو پارک پراز جمعیت هست ، اما فقط مدرسه رو مشکل ساز میدونن. همون قدر که تو مدرسه ممکنه ناقل شن تو جاهای دیگه هم میتونن ناقل شن. آقا هرکسی دوست نداره بچه اشو نفرسته. الان پارکها جای سوزن انداختن نیست از جمعیت. چرا از والدین کمک نمیگیرن برای حضور بچه ها تو مدارس. من خودم‌حاضرم برم مدرسه به صورتی نوبتی که مراقب باشیم بچه ها پروتوکل ها رو رعایت کنن.
  • مهدي IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    21 13
    من تو روستا تدريس كردم.مدرسه اي كه در ايام عادي براي دستشويي رفتن مشكل آب قطع شده و مايع دستشويي داره تو چند متر مربع 35 نفر رو چپوندن تا صرفه جويي كنند مدرسه رو ما و مدير تميز ميكرديم چون هزينه مستخدم به مدارس روستايي نميدن تو سرماي شديد دماي مدرسه رو نميتونستيم مطلوب كنيم چون از الگوي من دراوردي وزارت. سوخت بيشتر مصرف ميشد و از حالت رايگان درميومد و ... دروغگوها دوسه تا مدرسه اقازادهپرور رو تجهيز ميكنن و تو تلويزيون نشون ميدن و ميگن رعايت كرديم فقط محض اطلاع .
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    9 26
    حضوری باشه
  • نازنین IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 31
    باز کردن مدرسه ها بهترین راهه.با اوضاع آموزش آنلاین فقط یه مشت بی سواد دارن به پایه های بالا تر میرن. اتفاقا باز شدن مدرسه ها باعث میشه مردم کمتر بتونن برن سفر بازار پارک و مهمونی ممکنه کرونا هم کمتر بشه .بستن مدرسه ها نه تنها چیزی رو حل نکرده بلکه همون خانواده ای که ادعا میکنه سلامتی بچم مهم تره هر ماه یه سفر داره میره و همش بیرونه. هر کسی احساس میکنه بچش قراره پروتکل‌ها رو رعایت نکنه نفرسته بچش رو مدرسه
  • افسانه IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 19
    از نظر من که سه تا بچه مدرسه ای دارم توخونه بسیار عالیه حتی به بازگشایی کامل مدارس هم راضی ام لطفا بفکر خانواده هایی ک چن فرزندمحصل دارن هم فک کنین
  • علی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 10
    خیلی ابلهانه این راه حل نیست
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    13 23
    ولا من ی دانش اموزهستم واقعا برنامه شاد خیلی خسته کننده هست اگه مدارس باز شه عالی واقعا خسته شدیم هنوز یک ماه مانده مدارس بازش ما استرس برنامه شاد رو داریم بزار مدارس باز باشه کمی هم به فکر ما ومعلما باشین جای مانیستین ببین چندرسانه درس خواندن توشاد
    • یکی از مردم IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      9 5
      بشین خونه درستو بخون بچه . به این کارا کار نداشته باش
  • خزان IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    22 6
    بازگشایی حضوری مدارس بزرگ ترین اشتباهی هست که وزارت آموزش و پرورش می تونه مرتکب بشه. بازی با جون بچه هامونه... حماقته.
  • امیر IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 5
    خوبه
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 9
    باید مدارس غیر دولتی با رعایت تمام مسایل حضوری برگزار بشه حتی اگر ۳روز در هفته باشه
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    12 0
    من که پسرم مدرسه استثنایی میره به هیچ وجه نمیزارم بره چون اینها همینطوری در معرض خطر هستند پارسال هم خیلی خوب انلاین درسهاش رو خوب یاد میگرفت
  • Akbari IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 8
    من فرهنگی هستم بهتره وزارت روزهای حضور در مدرسه رو محدود کنه مثلا بصورت زوج یا فرد یا سه روز اول هفته.قیه روزها تدریس انلاین روش خوبی هست و جا افتاده
  • کاظمی IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    11 4
    نباید مدارس باز بشه مجازی سخت هست ولی بازی با جان بچه ها بدتره فقط بچه های با بیماری زمینه ای کرونا میگیرن که وا‌کسینه بشن
  • zhr:) AE ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 13
    خواهشا مدارسو باز کنید واقعا درس خوندن تو شاد خیلی اذیت کنندس هم برای ما هم دبیرا ظلمه ب ما اگه امسالم با شاد درس بخونیم:)
  • معین ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    12 1
    سلام نظر بر اینه ک مدارس غیر حضوری بمونه
  • جهان IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    14 0
    من ۵۵ سالم هست واکسن اول رو زدم ۱ ماه رد شده از تزریق دز دوم خبری نیس اینها چطوری میخوان تا ۱ ماه دیگه این همه دانش آموز رو واکسن بزنن. نگران نباشید مدرس ها حضوری نمیشه آموزش و پرورش میخواد خودی نشون بده و بگه ما آماده هستیم سر کلاس حاضر بشیم همین . ضمنا ۲ ساله شهریه کامل میگیرن نه پول آب نه برق نه گاز این همه دانش آموز معلوم نیست این پولها رو چه کار میکنن
  • IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    16 1
    حضوری کردن مدارس برابراست با از دست دادن بچه ها یه کم سختی به خودمون میدیم کمکشون میکنیم به صورت مجازی تحصیل کنن بعضی مادرها خیلی به فکر راحتی خودشونن تا بیماری بچه هاشون من که تا کرونا تموم نشه اجازه نمیدم پسرم بره دبستان
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    15 0
    قبلا کرونا بود بچه هارو مدرسه نمی فرستادند الان که هیچ جای ایران سفید نیست می خوان بچه رو مدرسه بفرستند
  • رایان NL ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    11 0
    مدارس حضوری بازشدن مساوی با مرگ نیمی بیشتر از معلمان و دانش آموزان کشور متاسفانه کو گوش شنوا
  • Shhhhh IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    18 0
    لطفاً لطفاً تا سال ۱۴۰۲ حداقل. 1401 مدارس غیر حضوری باشه
  • رادمان NL ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    10 0
    مدارس حتی اگرنیمه حضوری باشه و باتراکم کمتر توی کلاس بافاصله هم دانش آموز بشینه بازم یه کشتار جمعی اتفاق میفته.حتی واکسن هم زده باشن چون ویروس مرتب داره قویتر میشه و جهش مرگبارتری پیدامیکنه .خدایا ب فریادملت برس گوش شنوایی نیست. فاجعه نزدیک است متاسفانه
  • طاها DE ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 16
    چطور برای عروسی مسافرت کرونا نیست ولی برای مدرسه کرونا هست هی میگید نمیفرستیم مدرسه بس جرا میرید شمال
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    11 14
    سلام وقت بخیر من با آموزش حضوری کامل موافق هستم ولی در شرایط حاضر به هیچ وجه حاضر نیستم فرزندانم رو به مدرسه بفرستم با اینکه آموزش به صورت مجازی معایب زیادی دارد ولی آموزش مجازی رو قبول دارم
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    17 1
    سلام من که اصلااجازه نمیدونم بااین شرایط دخترم به مدرسه بیاد
  • آدم IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    17 0
    تصمیم عجیبی نیست..در همه موارد تصمیمات همینقدر بدون در نظر گرفتن جان و زندگی و معیشت مردم گرفته میشه.ولی در این مورد اینقدر راحت به چشم میاد. پارسال هم همین حرفها زده شد ولی تمام سال بطر آنلاین گذشت.2 سال از این شرایط گذشته با تکیه بر این مدل تصمیمها ؛نتونستن یه برنانه ریزی درست بکنن. فارغ از هر تصمیمی که بگیرن بعید میدونم که هیچ پدر و مادری فرزندش رو برای تحصیل در این سیستم به مدرسه بفرسته
  • M IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 11
    سلام.وقت بخیر بصورت حضوری باشد و مزیت‌های آن چندین برابر آنلاین می‌باشد بهتر دانش اموز درس را یاد می گیرد و برای معلم پیشرفت کار بهتر است و سواد درسی خیلی بالاتر از آنلاین بالاتر است.همچنین تاثیر آنلاین روی بینایی چشم اثر منفی بر معلم و دانش اموز دارد باضافه معایب دیگر. .و دانش اموز مجبور به درس خواندن می شود اما در آنلاین به این شکل نیست.
  • ناشناس IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    21 0
    تا ۳سال دیگه مدرسه نفرستید فرزندان را کشتار جمعی تو راهه
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    15 2
    بیشترادم رودیوونه کنن یاحضوری کامل یامجازی کامل.این بیشترکلافگی میاره.یعنی دوروزبرن مدرسه کرونانیست .ولی روزهای دیگه هست.به نظرم کلن تعطیل کنن مجازی باشه تا واکسیناسیون جمعی وایمنی نصفی ایجادبشه.
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    18 0
    متاسفانه در این وضعیت مخاطره آمیز، سعی در الغای نظرات خود هستند فقط به خاطر اینکه تعدادی از دانش آموزان از آموزش جامانده اند آن هم در پاییز که یک سرماخوردگی ساده انسان را تضعیف می کند چه برسد به کرونا
  • مژگام IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    20 2
    خوب این چه کاری آخه ! مگه من معلم چقدر توان دارم که هم آنلاین ، هم مجازی و هم حضوری ، با بچه ها کار کتم ‌ تصمبم اصولی گرفته بشه . اینجوری کمیت آموزش به شدت پایین که هست ، افت بیشتذی هم پیدا میکنه ‌ .فقط لطفاً هم اولیا و هم دست اندرکاران نظام آموزش به این نکته ی مهم توحه داشته باشند که به شدت و به طور فاجعه باری سطح سواد بچه ها پایین اومده و این شامل اکثریت هم شده !
  • ناشناس IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 11
    سلام اگر دانش آموزان گروه بندی بشن و هفته ای سه روز دو ساعته ان شاالله مشکلی پیش نمیاد
  • امیر شهبازی IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 11
    حضوری عالیه کافیه تا آخر شهریور ۳۵ میلیون دوز دیگر تزریق کنند تا ۸۰٪ جمعیت بالای ۱۸ سال دوز اول رو زده باشند ۲ هفته اول هم که چند تا تعطیلی داریم رو باز نکنند یکدفعه از نیمه مهر مدارس رو باز کنند قطعا و یقینا تعداد کشته ها زیر ۱۰۰ تاست و آبان هم زیر ۵۰ تا می رسد کافیه ۲۰-۳۰ روز آینده رو یه همت اساسی کنند تا خیال همه راحت بشه
  • طیبه IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    10 0
    اون احمقی که این ویروس رو ساخت حالا بیا جوابگو باشه که چه قدر مردم آسیب دیدن و میبینن خدا لعنتش کنه
  • ناشناس IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 28
    من پدر سه دانش اموز هستم، اگر چنانچه کلاسها بصورت انلاین برگزار بشه، بی تردید این یک ضربه بزرگ به یادگیری دانش اموزان خواهد زد، مگر اینکه کل سال تحصیلی رو امسال بیاند تعطیل کنند. سال تحصیلی قبل هم که کلاسها بصورت انلاین بود با هزار بدبختی برای فرزندانم معلم خصوصی گرفتم امسال این توان رو به لحاظ مالی ندارم، در نتیجه در صورت انلاینی کلاسها ترجیح میدم بچه هام یکسال رو ترک تحصیل کنند. ضمنأ به اندسته از بزرگواران که مخالف برگزاری حضوری کلاسها هستند باید عرض شود چطور مسافرتها رو محدود نمیکنید با هر قیمتی شده با جریمه و التماس به مأمور هم میخواند به مسافرت بروند، چطور معلمین گرامی (که ما میشناسیم) پارسال همش مسافرت بودند! بقیه تمجعات کم بشه عروسی و عزاداریها تجمع برگزار نکنند سایر پروتکلهای بهداشتی رو لطف کنند عاقلین و بالغین بزرگوار رعایت فرمایند، دولت و وزارت بهداشت محترم به جای شعار هم لطفأ ملت رو واکسینه کنند، ان شاالله کرونا هم از بین خواهد رفت
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    15 0
    اگر مشکل ترک تحصیل بچه‌هاست آیا نمیشه مشکلات این بچه‌ها رو بررسی کرد و امکانات به آن بچه‌هایی که ترک تحصیل کردند داد؟
  • هادی IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 32
    رستوران ها، کافه ها و قهوه خانه ها پر از جمعیت هستند. بچه ها در پارک ها دسته دسته بازی می کنند. مترو، بازار، فروشگاه ها، بانک ها و اماکن مذهبی پر از جمعیت است. همه مهمانی های شبانه می روند. کرونا در هیچ کدام مهم نیست. ولی وقتی پای آموزش به میان می آید کرونا حرف اول را می زند و رگ گردن ها باد می کند. خیلی ها شرایط استفاده از آموزش آنلاین را ندارند. خیلی ها تک فرزند هستند و دارند افسرده می شوند. چرا کرونا فقط در این مورد مهم می شود. لطفا مدارس را بصورت ترکیبی باز کنید.
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    29 2
    سلام‌مدرسه‌هاروبازنکنیدمابچه‌هامونو‌ازسرراه‌نیوردیم‌بزاریم.برن‌مدرسه‌بمیرن
  • ی دانش اموز IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 18
    خوبه .اگه نگن آموزش مجازی امتحانات ترم حضوری ...مجازی خوبه ب شرط اینکه بعضی معلما کم کار نباشن دو شاد هی قطع نشه نت نخواد ب این چیزا فکر نمیکنن میگن مجازیو وسلام من خودم ت کلاسمون معلما همه کم کار بودند تدریس میفرستند و آف میشدن چند تا از همکلاسیام اصن درس نخوندن چرا ک شاد همش قطعبود و باز نمیشد ...
  • وحید عابدی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    27 2
    بازگشایی مدارس فاجعه بار است
  • شهلا IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    8 9
    موافقم نسل جوان را نابود کنید تا اینقدر افسردگی نکشند
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    21 2
    بچه اگر درس خون باشه به کلاس های بی کیفیت و دو زاری آموزش و پرورش نیاز نداره ، از زیر سنگ هم باشه میتونه یاد بگیره . چه برسه به اینکه اینهمه منابع آنلاین داریم . والا بچه تنبل معلمش انیشتین باشه ازش هیچی در نمیاد .
  • احمد IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    22 1
    سلام، اگه دوست دارید که خانواده رو به چالش بکشید ،همه رو گرفتار کنید، زندگی رو تلخ کنید، حضوری کنید
  • هلما IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    13 1
    اگر واکسن هم میزدن هیچ امیدی نبود و من شخصا نمیزاشتم دخترم بره مدرسه خواهشا درست تصمیم بگیرید بااین تصمیم گیری هایی ک فقط ب نفع خودتون هست جون مردم روگرفتید و روزگاررو سیاه کردید برای همه...حالا این کشور افلاطون زیاد داره خیلی عجله نکنید برای تحصیل بچه های ما...ماخودمون ب این امر راضی هستیم و باجون و دل درمنزل ازشون سقراط میسازیم...بچه ای ک نمیدونه پروتکل چی هست چطور بین اینهمه دانش آموز رعایتش کنه واقعا متاسفم برای اینهمه اصرار و پافشاری اون ازپارسال این هم از امسال متاسفم...
  • بهناز IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 13
    تورو خدا مدرسه ها را باز کنید ما اگر الان پایمون قوی نشه چجوری تو کنکور قبول بشیم حضوری خیلی عالیه بخاطر همین آنلاین آنلاین پارسال حدود ۱۰ نفر از دوستایه من ترک تحصیل کردند مدارس باز کنید
  • داود نوروزی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    22 4
    با سلام بنده یک دختر بیشتر ندارم و ناظر نیستم جان دخترم رو تو این نظرها اسفناکی به خطر بیندازم و همچین اجازه ریسک پذیر رو به دخترم نخواهم داد که حضوری به مدرسه داود کسی که بخواهد درس بخواند و معلمی که بخواهد تدریس کند آنلاین هم امکانش هست مثل پارسال
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    16 2
    بازگشایی مدارس بصورت حضوری باعث مشکلات بیشتری در کشور می‌شود. آموزش مجازی تا واکسیناسیون تمام دانش آموزان خواسته ما اولیا است...‌
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 12
    سلام همین مردم اگه بازاروعروسی باشه میروندومشکلی نیست امااسم مدرسه که میادهمه جبهه می گیرن
  • علی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    16 1
    به هیچ عنوان اجازه ورود به کودکانمان را به مدارس نخواهیم داد تا زمانی که واکسن ایمن برای همه تزریق شود نه واکسن های زیر مجموعه شرکت بیل گیتس
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    14 0
    من حتی حاضر نیستم دخترم رو توی این شرایط یه روز بفزستم مدرسه درس خوندن توی این شرایط فقط غیر حضوری و مجازی ررسته تا هم بچه خودمون سالم بمونه هم بقیه بچه ها
  • سارا IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    15 1
    طرف چهل سالشه توفضا بازوبسته کرونا میگیره آیا زنده میمونه یانه شانس بیاره عمرش تواین دنیا باشه وحتی ممکنه بمیره اونم رعایت کنه یانه..اونوقت یه بچه ابتدایی چندساعت باپونزده تا دانش اموز باید توفضا بسته ماسکو تحمل کنه دست بجایی نزنه شمااینجوری میگید ولی خود این پرسنل مدرسه دوروز اصلا پنج روز سخت گیری کنن ولی بیخیال میشن چون خسته کنندست من به عنوان مادردودختر نمیزارم بچه هام برن مدرسه پرازشپش وکثیف وپرازکرونا
  • یک مادر IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    26 1
    من مخالفم و به هیچ وجه بچمو نمیفرستم اونم کلاس اول که نمیتونه پروتکل و رعایت کنه آخه یکی نیست به این مسئولین کله گنجشکی ما بگه مگه نمیبینین روزی 700 نفر دارن میمیرن با وجود اینکه بعضیا واکسن زدن بازم مرگ و میر زیاده روزی 700 نفر اونم جون انسان کم نیست بله مسئولین بایدم بگن که مدارس باز بشه چون اگه من و خانوادمم واکسن فایزر میزدیم عین خیالمونم نبود من اگرم مدرسه باز بشه اصلا بچمو نمیفرستم چونکه به فکر مردم نیستن
  • احمد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    13 2
    تا پایان کرونا بچه به مدرسه نخواهم فرستاد اونم بچه ایی که 9 سالشه چطور میتونه پروتکل رعایت کنه نیست که هزینه های درمان و دارو و امکانات کلا رایگانه و فراوان دردسر مریض شدن بچه ها رو نداریم خودمون این همه درس خوندیم آخرش چی شدیم حتی 5 سالم طول بکشه نمی فرستیم
  • دبیر IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    8 3
    سلام ، واقعا متاسفم برای اولیایی که میگن معلم ها ۲ سال خوردن و الکی حقوق گرفتن . مطمئنم حتی ۱ درصد از زحماتی که ما معلم ها تو این اوضاع تدریس های مجازی متحمل شدیم رو ، خیلی از اولیا اگه تو موقعیت ما بودن انجام نمی‌دادند...
  • سمیه IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    8 0
    دراینشرایط وخیم کرونایی که هرروز یه جهش جدیدمیاد،وتازمانیکه واکسیناسیون کامل اولیا و دانش آموزان انجام نشده به هیچ عنوان بازگشایی مدارس کار عاقلانه ای نیست،هیچکس مسئول وجوابگویی عواقب ومرگ ومیر ناشی از این بیماری منحوس رو به گردن نمیگیره،ماباید خودمون بفکرخودمون باشیم،بیسوادی بهترازبیماری و خدایی نکرده از دست دادن عزیزانمون هست
  • مادر IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    12 0
    من که قبول نمی کنم با این شیوه و این وضعیت کنونی بچه ام به مدرسه بره چه تضمینی هست که بچه من بیمارنشه و خانواده را درگیرنکنه باید راه حل اساسی بزارید و شاید هم لازم باشه بچه ها واکسینه بشن و فضای کلاسی بیشتر از ۱۰ نفر هم نباشه
  • مریم IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 1
    سطح یادگیری ازطریق برنامه مجازی واقعا خیلی پایینه مخصوصا برای پایه های دبستانی ودرسهای ریاضی وعلوم واجتماعی وازطرفی هم جان عزیزانمان بیشتر ارزش دارد
  • نگار IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    9 3
    سلامتی دانش آموزان و والدین بچه ها در اولویت قرار داره ، پس تا زمانی که واکسیناسیون تکمیل نشده خصوصاً واکسن والدین دانش آموزان، و بچه ها و خانواده هاشون در معرض خطر هستند باز گشایی حضوری اشتباه بزرگی هست و خانواده ها بچه ها رو به مدرسه نخواهند فرستاد .
  • حنا DE ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 4
    من خودم دانش آموزم و با این شرایط تو سالهای قبل هیییییچ یاد نگرفتم، تازه امسال امتحان ها هم حضوریه چون پایه نهمم، و این انصاف نیس ک مجازی بخونم و حضوری امتحان بدم، ولی خب کرونا هم بیداد میکنه.... بهترین راه واکسیناسیونه😢💔
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    12 1
    فقط مجازی پارسال که کمتر بود آمار باز نشد الان با این آمار اوضاع ...جای تعجب داره
  • صالحی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    11 2
    باتوجه به شرایط فقط آنلاین
  • روغنی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    14 1
    باتوجه به بیماری فقط آنلاین
  • شاهین IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    12 2
    کاملا تصمیم بیجا و غیرمنطقی هست در شرایطی که روزانه ۵۰۰ ، ۶۰۰نفر می میرند بازگشایی مدارس غیرممکن است تا زمان وجود کرونا در کشور فضای مجازی برای بستر آموزش بسیار مناسب و عاقلانه خواهد بود...
  • هستی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 11
    کاشکی زودتر باز بشه
  • معلم IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 2
    در پاسخ به نظر اون کسی که نوشته معلما دوساله میخورن و میخوابن میگم اگر خیلی مردی بیا معلم بشو ببین سروکله زدن با سی و پنج تا دانش آموز و تبعا هفتاد تا پدر ومادر کار راحتیه هرشب باید برای هر دانش آموز کلی تکلیف رو چک کنی بعد فیلم تدریس روز بعد رو آماده کنی بعد دوساعت تدریس در فضای مجازی بعد پرسش تصویری و رفع اشکال واقعا برای همچین طرزفکری متاسفم و اینکه هرچه به سر جامعه ی ما میاد بخاطر وجود چنین افراد کوته مغزی هست
  • ماهان IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 1
    به نام خدا سلام و عرض ادب تخم مرغی
  • آهو IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    12 1
    سلام مگه که خانواده ها از جان فرزندان خود سیر شده باشند که دسته گل هاشون را راهی مدارس کنند راننده سرویس مدارس و کارکنان مدارس و معلمان وا واکسیناسیون میکنید پس دانش آموزان چطور خانواده های دانش آموزان کرونا را به دانش آموزان منتقل می‌کنند شما به فکر معلمانید ... یکسال دیرتر دکتر و مهندس بشوند
  • ارام IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 0
    دردسرش خیلی زیاده ب نظر من یا حضوری بلشه یا مجازی اینطوری خیلی سخت میشه
  • Nrgs IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    11 0
    این طرح هیچ کمکی نمیکنه اگه میخواید مدارسو باز کنید باز کنید چرا نصفه نیمش میکنید !؟ اینطوری هم مشکل رفت وآمد سخت میشه هم یه روز از هفته مسیر ها شلوغ میشه اگه دانش آموز بیمار بشه به کل دانش آموزا و خانوادش انتقال میده حداقل مجازی باشه فقط خانواده ی خود دانش آموز درگیر میشن اگه اینطوری باشه کل خانواده ها کل دانش آموزان به یک هفته نشده بیمار میشن
  • یک مادر نگران IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    12 1
    سلام آموزش باید مجازی باشه یعنی چی ترکیبی؟ یعنی یه دفعه میکروب بگیر یه دفعه نگیر؟ جون بچه های مردم برای مسولان مهم نیست. ولی من نمیذارم بچه بره مدرسه. آموزش باید مجازی باشه
  • هانی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    8 7
    سلام..اگه حضوری باشه خیلی بهتره.ولی باتوجه ب شرایط پیش اومده امنیت سلامتی دانش اموز خیلی مهمتره...اگه فاصله گذاری ،رعایت زدن ماسک و واکسیناسیون انجام شه خیلی خوبه
  • نازنین IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 6
    سلام شاد (;´༎ຶٹ༎ຶ`)
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 16
    لطفاً مدرسه ها رو باز کنید
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 13
    من خودم کلاس هفتم داره میرم میرم دوست دارم مدرسه ها باز بشن گوشی هنگ می‌کنه شاد وصل کنه آدم
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 1
    کلاس ها به صورت مجازی خیلی سخته اما کرونا گرفتن سختره من به عنوان یه دانش آموز ترجیح میدم مجازی باشه
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 2
    به هیچ وجه با رفتن بچه ها به مدرسه موافق نیستم درس خوندن به صورت مجازی خیلی سخته اما بهتر از این هست که سلامتی بچه ها و خانواده هاشون به خطر بیفته
  • محمد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 2
    با این شرایط کرونا آیا خود مسئولان حاضرند بچه هاشونو بفرستن مدرسه
  • ن.ج IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    8 0
    من خودم ی معلم هستم درست از نظر سطح سواد بخصوص در دوره ابتدایی مشکل داشتیم و داریم اما اگر کرونا جدید را با فصل پاییز و سرماخوردگی هر ساله مقایسه کنیم اما درست نیست مدارس باز بشن مگر با واکنشی نشان عمومی
  • ح. ب IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 3
    باسلام. بنظرم باید هرچه سریعتر واکسیناسیون رو ب اتمام برسونن تا ما والدین بتونیم با خیال راحت بچه هامون رو بفرستیم مدرسه. وگرنه ازآموزش آنلاین بچه ها هیچ چی یاد نمیگیرن. قطعا آموزش حضوری ب نفع همس هم دانش آموز هم اولیا هم معلمان
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 5
    من به عنوان یک دانش آموز حاضرم به مدرسه بروم چون این سال ها که به مدرسه نرفتم باعت افت من شده و در درس های عقب افتادم و علاوه بر این ماندن در خانه باعث تنبلی می شود و سال های بعد عواقب بدتری خواهد داشت که هیچ کس به این موضوع اشاره نمیکنه و اکثر دانش آموزان بخاطر راحتی خود می‌گویند مجازی باشد.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 7
    به نظرم مدارس باز شن بهتر چون اگر امسال هم غیر حضوری باشه ما زیاد ظربه میخوریم
  • علی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 1
    در این شرایط خطرناک بازگشایی مدارس بصورت ترکیبی به هیچ عنوان منطقی نیست.آموزش مجازی بهترین گزینه است.من هرگز فرزندم رو به مدرسه نمی فرستم.
  • نسیم IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 1
    من به هیچ عنوان بچه خود را حضوری توی این شرایط به مدرسه نمیفرستم سلامتیش مهم تره تا درس با آنلاین هم هیچ مشکلی ندارم از وقت خودم شده میزنم واسه آموزش درسش ولی مدرسه رفتن به هیچ عنوان
  • جهانگیر US ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 0
    سلام به نظر من مدارس یا کلا باز بشه یا کلا مجازی بشه چون اگه دانش اموز بخواد خدایی نکرده کرونا بگیره داخل همون کلاس خلوت هم میگیره تازه برای دانش اموزان خوابگاهی خیلی سخته شرایط تورو خدا تا زمانی که وظعیت بهتز نشده مداری حضوری نشه ما نگران فرزندانمونیم
  • زهرا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 4
    مدارس هر چه سریع تر باز شود بهتر است چرا وقای مسئله مهمانی یا عروسی مسافرت می‌شود کرونا وجود ندارد برای مدرسه وجود دارد بسته شدن مدارس علاوه بر افت دانش آموزان باعث افسردگی بعضی از دانش آموزان شده و این در آینده مشکل ساز است.
  • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 6
    برای چی شما این قدر به بازگشایی مدارس اصرار دارید؟ با شرایط فعلی امکان برگزاری کلاس های حضوری نیست. کلاس های آنلاین هم کیفیت لازم رو ندارن و باعث میشن که دانش آموزان بی سواد بار بیان و بدون اینکه چیزی یاد گرفته باشن برن پایه بعدی. به نظر من بهتره مدارس تا زمان واکسینه شدن همه و دانش آموزان فعالیت نکنن. با شرایط فعلی عملا دانش آموزان چیزی یاد نمیگیرن. پس چه بهتر که مدارس فعلا تعطیل باشن تا همه واکسینه بشن. و بعد به صورت حضوری فعالیتشون رو شروع کنن. حداقل اینطوری میشه از کیفیت آموزش مطمئن بود. لطفا منطقی فکر کنید و تصمیم بگیرید.فقط به فکر این نباشید که هر چه سریع تر مدارس بازگشایی بشن. به این فکر کنید که آیا کیفیت آموزش مجازی مناسب و کافی هست؟ ایرادی نداره اگر بازگشایی مدارس با تاخیر باشه. مهم کیفیت آموزشه. لطفا مسئولین به این موضوع توجه کنن.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 0
    تواین اوضاع بسیا تاسف بار فرستادن دانش آموز به مدرسه یعنی قتل عام دانش آموزان،واسه وزیر و مسئول که مهم نیست.
  • علی JP ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 0
    بازگشایی حضوری اصلا منطقی نیست
  • so. mi83 IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 0
    توی این شرایط باز کردن مدارس اشتباه محضه درسته دانش آموزان با آموزش مجازی زیاد درس یاد نگرفتن اما جان دانش آموزا خیلی مهم تره
  • دانش‌اموز IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 1
    نمی‌دونم‌فقط‌یکی‌باشه‌یا‌حضوری‌یا‌مجازی‌ترکیبی‌نباشه که‌خوب‌نیس
  • نفیس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 0
    اگر واقع بین باشیم و دست از رویا پردازی برداریم و شعار ندیم،در این شرایط باز کردن مدارس حماقت محض و قتل عمد است،اضافه کنم که بی سوادی و کم سوادی تا الان هیچ بچه ای رو نکشته ولی کرونا کشته،حالا بحث بی حوصلگی والدین و اینکه از حضور بچه ها تو و خونه خسته شدن جدا،خدا وکیلی الان قدر معلما رو میدونم ،سر و کله زدن با یک کلاس ۴۰ نفری با حقوق ناچیز و یک دنیا بی حرمتی و زخم زبان.
  • مادر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 1
    فقط مجازی مگه بچه ام رو از سر راه آوردم بفرستم مدرسه
  • الهه IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 1
    من به خاطر شرایط جسمی ام حدود دو ساله همه پروتکل ها رو رعایت کردم و فقط 2 بار خونه پدرم دو بار خونه مادر شوهرم رفتم اونم تو حیاط با این حال چون همسایمون کرونا گرفت فکر کنم از طریق فضای حیاط خونه، الان دو هفته است درگیرم کدوم عقل سلیمی حکم می کنه بچه ام رو بفرستم مدرسه؟؟؟؟؟؟؟ من که بازنشسته ام ولی معلم ها گاهی مجبورند چند ساعت تو مسیر باشند شما رو به خدا عاقلانه تصمیم بگیرید حالا اون بچه هایی که کیفیت آموزشیشون خوب بود بیکارند سلامتی بچه ها مهم تره من که یک ساعت هم بچه ام رو مدرسه نمی فرستم اتفاقا آنلاین بهتر درس یاد می گیره
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 0
    مدارس مجازی باشه ما چه خبر داریم که همون روز که بچه ها به مدرسه میرن کسی مبتلا باشه همه رو مبتلا میکنه اصلا مدارس باز نشه چون زمستان هم با موج آنفولانزا روبرو میشیم
  • بیتا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 0
    با سلام به نظرم با باز شدن مدرسه مرگ و میر دوبرابر خواهد شد من اگه حضوری باشه بچه‌ها مو نمیفرستم فوقش سال دیگه میرن مدرسه بهتر از اینکه اونا رو به استقبال مریضی روانه کنم
  • صوفی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 0
    اصلا روش تلفیقی خوب نیست هم کیفیت تدریس میاد پایین و هم سردرگمی برای معلم و دانش آموز به همراه داره.
  • نرگس IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 6
    به نظرمن نهم و دوازدهم رو باز کنن بهتره چون سخته و به آینده ماها ضربه میزنه
  • ... IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 6
    حضوووووری. سر جدتون حضوووری. مجازی هیچکی هیچی بارش نمیشه. من اگه مجازی باشه تو کلاسای مجازی شذکت نمیکنم، وقتم رو توی کلاسه مجازی ک چیزی یادنمیگیرم توش نمییییکنممم
  • فرشاد US ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 0
    به نظر من تا پایین نیومدن آمار صعودی کرونا بهتره بچه هامون رو به مدرسه نفرستیم چون با این کار اونا رو در معرض خطر قرار میدیم. بعدشم اگه امسالم مجازی باشه بهتره
  • سادات IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 1
    والا پارسال مجازی بود جرررر دادیم خودمونو اخرش نصفه نمرۀ حضوری رو گرفتیم. اونوق بعضیا تقلب میکنن... این عدالته؟ این درس خوندن ب چ درد میخوره! یا حضورییا اینکه ی سال کلللن تعطیل کنین بجای مجازی ک انقد رو هواااس
  • نازنین مقدم IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 2
    به نظر من اول دانش آموزان رو واکسن بزن بعد در مورد باز شدن مدارس تصمیم بگیرن
  • ی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 1
    غیر حضوری بهتره
  • سلدا و سمیه IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 1
    سلام آنلاین بهتره چون که بچه ها کرونا میگیرن
  • بااین‌اوضاع کرونا بهتره انلاین باشه IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 1
    بااین‌اوضاع کرونا بهتره انلاین باشه
  • رها IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 1
    مخالف صددرصد حضوری بودن .تا واکسینه شدن تموم گروها و کودکان فقط مجازی
  • یاس IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 0
    این آقا هنوز سرپرست می خواد قتل عام نوجوانان و جوانان رو راه بندازه با این راه حل مزخرفش، خدا کنه رئیس نشه
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 6
    سلام من دوست دارم حضوری باشن چون هم انگیزه بیشتری داریم و هم بهتر یاد میگیرم با کلاس های آنلاین خیلی سخت تر از حضوری
  • ساجده سجده IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 1
    آنلاین
  • مادر دانش آموز IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 6
    سلام چرا بعضی بچه ها مثل آدم نشنین درس بخونن که دیگه کارشون برسه به تقلب من دخترم معلمش تماس تصویری نمیگیره که امتحان بگیره من میشینم خودم نگاه میکنم که تقلب نکنه بعضی مادرا بچه هاشون تقلب میکنه ذوقش میکنن خاک بر سر این طور مادرها به نظر من معلم یک سایتی تشکیل بده که دانش آموز ها رو ببینه که تقلب نکن واقعا خاک تو سر دانش آموزایی که درس نخونن خوب تو میخوری و میخوابی چرا درس نمیخونی حتما با کتک بخورید خوب بشینید مثل آدم درس میخونید اینقدر ما رو روانی نکنید
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 0
    تا ایمنی کامل جرات به خطر انداختن جان فرزندان خود را نداریم. کودکان دبستانی هراندازه آموزش ببینند بازهم توان خود مراقبتی ندارند .
  • ابوالفضل IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 1
    با این روند کرونا وجهشش وواکسینه نشدن دانش اموزان ووالدین بهتر امسال هم غیر حضوری وآنلاین باشه
  • زهرا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 1
    اصلا موافق حضور دانش آموز در مدرسه نیستم با چنین شرایط اسف بار بیماری ترجیح میدم مجازی باشه تا از بین رفتن این ویروس لعنتی
  • شمال IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 0
    چرا‌ اخه ایران اینجوری به هیچکس واکسن نزده آمریکا الان دیگه به همه مردم واکسینه شدن الان با آین وضع که همه مرگ میر زیاد شده می خواهن ما را هم بکشن به آدم های خود زدند به ما ها نمی زنند ما هام آدم هستیم ما ‌نمی خواهیم مرگ‌ بچه هایمان را بگویم به خاطر تصمیم شما ها
  • ناشناس IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 4
    سلام به نظرمن فکرخوبیه.به شرطی که تمامی ملاحظات بهداشتی مدارس رعایت بشه.و کرونالامبدا توکشوراوج نگیره.چون بیشتربرای بچه هاخطرداره
  • الهه IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    10 0
    به جای این حرفا که هر روز میزنن وتن وبدن ما پدر مادرا رو میلرزونن بهتر سیستم آموزش مجازی رو تقویت کنن ومشکلاتی که توسرعت پایین ونت خراب و برنامه بیخود شاد که کلی مشکل داشت برطرف کنن .
  • جعفر جدیدی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 8
    من با حضوری بودن واقعا موافقم چرا چون یاد نمیگیرن با آنلاین بچه های ما در آینده میخوان ی سران مملکت بشن درس بخونن ب جایی برسن چرا باید همش با گوشی آنلاین باشه اینجوری چشم هایشان صغیف میشن چیزی از درس نمیفهمن فقط میخوان بخونن تا نمیره بگیرن اخه این چه فایده داره نمره گرفتن انلاینی شما ی سوال از بچه هاتون بپرسید اگه از امسال ک درس خوندن بلد بودن بعد حرف بزنید شما ب فکر جیب خودتون هستید ن عزیزم من خودم ده تا کمپرسی دارم همه چیزم براشون فراهم کردن ولی وقتی یاد نمیگیرن چیکارشون کنم شیوه درس خوندن در مدرسه خیلی بهتره تا آنلاین الان میفهمن چجوری با بزرگ تر خود حرف بزنن تربیت بهتر داخل مدرسه میشن میفهمن درس چیه معلم چیه مدیر کیه همه چیزا ب کرونا ربط ندین چطور کرونا تو رای دادن نیس کرونا تو ایام محرم نیس یا تو مسافرت عروسی مهمونی نیس ولی تو مدرسه هس واقعا براتون متاسفم برای آینده فرزندانتون بشینید فکر کنید فکر جیبتونا نکنید خدا بزرگه توکل کنید ب خدا همه چیز درست میشه
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      6 0
      فقط مجازی
  • نوید بهرامی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 0
    اصلا بازگشایی مدارس اون هم توی خوزستان که افتضاحه شد از بیماری یک کشتار جهانی میشه فقط آنلاینی شما ها که پول دستمزدتون میگیرید پس آنلاین باشید
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    11 1
    تا همه مردم و دانش اموزان واکسینه نشن با حضوری مخالم فقط مجازی
  • نازی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 11
    مدارس رو دونوبته کنن با تعداد کلاسی حدودا ۱۸ نفر فقط حضوری بشه تو رو به قران مجازی خوب نیست اینده ی بدی خواهیم داشت با مجازی
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    8 2
    به نظرم کار بسیار اشتباهی است حتی اگر ده نفر هم در کلاس حضور پیدا کنن ویک دانش اموز ناقل باشد به راحتی چندین نفر را مبتلا میکند باز گشایی در شرایطی که روزی ۶۰۰نفر وبیشتر میمیرند کار عاقلانه ای نیست من که خودم به هیچ وجه اجازه نمی دم بچه ام به مدرسه بره
  • رضا IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    8 0
    اگر مدارس باز شوند به دادستانی کل کشور شکایت خواهیم کرد جان فرزندانمان از همه چیز مهم تر است
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 7
    خواهشاً باز کنید مدرسه ها رو خیته شدیم دیگه. بخدا از طریق مجازی هیچی نمی‌فهمیم. یزه درک ما رو دیگه لامصب ها.
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    8 1
    سلام پیشنهاد میدم امسال هم تحمل کنیم و آموزش مجازی باشه
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 0
    ترکیبی بدرد نمیخوره . فقط مجازی
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 6
    کاش مدارس باز بشن... تدریس با فضای مجازی خیلی خیلی خیلی سخته
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 6
    سلام ما 3 بچه داریم چونکه انلاینه بچه هام هیچ درسی رو نفهمیدن و اصرار میکردن که امسال حضوری باشه که بتونن خوب درس رو یاد بگیرن
  • دانش آموز IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    7 0
    باید مجازی باشه اگه میخان حضوری کنین به این معنی هست که میخاین بچها و خانواده هارو بکشین
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    7 0
    میگم مگه نمیگید بچه بیارید جمعیت کمه. شما اگه میتونید و خیلی به فکر هستین لطفا همین یه دونه بچه ای که داریم رو مواظب بهش باشید و به کشتنشون ندید بقیه ش پیش کش. حالا انگار آموزش هاشون چی هستن که مثلا بچه هامون عقب بیوفتن. برید جمع کنید بابا
  • حدیثه IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 8
    سلام ابتدایی احتیاج چندانی ب حضوری ندارند راهنمایی ها هم حضوری ومجازی شود بهتر است امااااا دبیرستامی ها حتما باید حضوری باشند چون بااین وضعیت کنکورررررررر !!!
  • صدایی ک نمیرسه IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    7 1
    سلام یکسال نرن مدرسه کلهم بهتر نه مجازی نه حضوری تا دولت جدید ی فکر حسابی بکنه برا این کرونا بی صاحب و ک خود انسان ساخته فقط خود انسان رو از بین میبره تا ب آمارکشتار دلخواه نرسن ول نمیکنن بهتر ک یکسال تعطیل باشه خوششون اومده هی آمار کشتار میدن تعطیل مدرسه ها بهتر از درساشون جون بچه هامون در امان هستش تمام خدا باعث اینهمه بدبختی رو لعنت کنه
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    6 0
    مسخره اس
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 0
    مثل اینکه بعضی از مسولین حالشون خوب نیست وتوی این جامعه زندگی نمی کنن
  • مریم IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 0
    تا قبل از واکسیناسیون ۷۰ درصد جامعه و واکسیناسیون دانش آموزان و کادر مدرسه و خانواده های آنها، بازگشایی مدارس جنایت است و هرگز به آن تن نمیدهیم
  • ناشناس IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    10 0
    سلامتی بچها برای خانواده اولویته ن درس ن چیزی دیگه نوی این شرایط فعلا همه خانوادهافکر سلامتی خود و بچها هستن بارگشایی مدارس خودخواهی هستش یعنی بادست خودمون بچهامونو میخواییم آلوده کنیم من که نمیفرستم حضوری با این جهش جدیدی که داره
  • مریم ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 2
    کاملا مخالفم با حضوری بودن چون بستگی به جون عزیزانمان داره این یک ریسک بزرگه مگه ما در برابر این ویروس لعنتی کم کشته دادیم
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    8 1
    لطفا امسال مدارس مجازی باشه
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    8 3
    سلام لطفا مدارس فقط به صورت مجازی باشه به خاطر اینکه ۲ سال مجازی بوده پس مجازی را بهش عادت کردیم و فقط از افراد پایه ۹ و ۱۲ نوبت دوم امتحان حضوری بگیرید. چون ترکیبی واقعا متوجه نمی شویم از طرفی هنوز دانش آموزان را هم واکسینه نکردید و شهریور هم دارد تمام میشود
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 2
    امسال نباید مدارس حضوری باشه فقط مجازی
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 1
    باتوجه به تاخت و تاز این ویروس خطرناک مدارس امسال کلا مجازی باشه یا کلا یه سال تعطیل
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 2
    امسال غیر حضوری باشه
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 1
    بازگشایی مدارس درست نیست لطفا به مردم استرس وارد نکنید
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    12 6
    مدارس حضوری نشه لطفا لطفا
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 1
    باوجود این ویروس نحس کلا مدارس امسال مجازی باشه
  • لیلا IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    10 1
    مجازی باشه چون واقعا خطرناکه من بچمون نمیفرستم
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 1
    خواهشا خواهشا لطفا مدارس تو این وضعیت باز نشه ترکیبی هم بچه ها سردر گم میشن یا مجازی ویا تعطیل
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    13 3
    اگر مدارس باز بشه دوباره برمیگردیم به حالت اول مرگ و میر جندین برابر بیشتر میشه
  • نیلو IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 0
    خاله ام معلمه خودم شاهد زحمات خیلی زیاد او بودم که چقد برای کلاسای مجازی زحمت میکشید بیچاره چشماش آب مروارید آورد، تمام وقتهای زندگیش گرفته شد شبانه روز تو گوشی و تولید محتوا بود؛ بیچاره گوشیشو ۱۲ میلیون خریده بود ازبس آنلاین درس داد گوشیش خراب شد ولی با این همه سختی ها میگه بخاطر جان بچه ها و مردم راضی نیستم مدارس باز بشه مجازی باشه
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 8
    با سلام من خودم یک معلم هستم بازگشایی کلی مدارس واقعا لازم است دانش آموزان خیلی از آموزش و فضای مدرسه دور شدند و تعلیم و تربیتشان واقعا سخت شده مادران این دانش آموزان متوجه نیستند ۹۵ درصد مادران فقط بخاطر تنبلی میخواهند فرزندانشان را به مدرسه نفرستند چون ساعت های اول صبح ۸۰ درصد مادران آنلاین نمیشوند و میگویند ما از پس بچه هایمان بر نمیاییم بیدارشان کنیم و خیلی راحت شدیم که صبح ها بخوابیم تا ظهر ....این تنبلی نسل مادران را نشان میدهد که اصلا به فکر باز شدن مدارس نیستند و اصلا هم در خانه نمیمانند همه اش یا بیرون هستند یا مسافرت، من به شخصه افت شدید تحصیلی بسیاری از دانش آموزان را میبینم ، بسیاری از مادران حاضر به همکاری آنلاین نیستند تو را به همون خدایی که می پرستید مدارس را باز کنید هیچ کس کرونا نمی گیره کرونا از مسافرت های بیجایی شهر به شهر و شمال و جنوب رفتن مردم هست نه بازگشایی مدارس ،
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 2
    من کسانی را از نزدیک میبینم خداوکیلی مخالف شدید باز شدن مدارس هستند و کلی تو مدرسه و گروهها بد و بیراه می گفتند که چرا مدارس باید باز بشه بچه من کرونا میگیره، اما خداوکیلی باید میدیدیش که یه روز جمعه و پنج شنبه تو خونه نبود مسافرت نرفته این دوسال نداشت شوهرش هم کارمند دانشگاه بود همه اش تعطیل بود خودش هم معلم ،بچه اش هم کلاس دوم ابتدایی، بچه اش که دانش آموز خودم بود و همسایه هم بودیم اصلا هیچی بلد نیست ، خودش هم معلم رسمی مدارس دولتی بود و اکثر اوقات آف لاین فقط فیلم از نت دانلود میکرد و تو مسافرت برای بچه ها می فرستاد اصلا نه مشقی میدید نه درسی می پرسید فقط زن و شوهر حقوق مفتی می‌گرفتند دائم السفر هم بودند
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 2
    سلام حتی اگر همه مردم واکسینه بشن بعیده این ویروس از بین بره مگر با رعایت پرتکل ها بنابراین جمع شدن بچه ها در کلاس کار درستی نیست من ۴ تا بچه دارم امسال نمیذارم برن مدرسه تا این ویروس ضعیف بشه
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    8 9
    لطفا فقط فقط حضوری کنید اگر مجازی کنید خیلی یاد گیری سخت و دشوار میشه من خواهرم میخواد بره کلاس سوم هیچ انگیزشی برای درس نداره از وقتی رفت کلاس اول تا الان فقط فقط مجازی بود ه
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    13 0
    تعلیم وتربیت دانش اموزان امری بسیار مهم است ولی از آن مهمتر جان بچه ها و خانواده ها است اگر قرار باشد مدارس باز بشن من بچه ها مو نمیفرستم اینکه تو اوج خطر بچه ها برن مدرسه کار غیر عاقلانه است
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 5
    خواهشا امسال هم مجازی بشه کامل تا خدا بخواد سال آینده از این ویروس خلاص بشیم
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    14 4
    هر ساله تو مهر وابان و آذر شاهد سرماخوردگی بچه ها هستیم حلا که دیگه این ویروس هم اضافه شده لطفا مدارس حضوری نباشه یا یک سال تعطیل مگر تعطیل بشه یکسال چی میشه من خودم دوتا بچه دارم نمیذارم برن مدرسه
  • محمد IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    8 5
    سلام حضوری بودن مدرسه عالیه اما خوب تو این اوضاع نه .
  • انسیه IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    15 13
    ب نظر من حضور دانش آموزان در مدرسه باید باشد وگرنه بچه ها انگیزه لازم رو برا درس خوندن پیدا نمی کنن
  • رز IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    7 2
    با این روش معلم بیچاره میشه. آیا خانواده و فرزندان معلم احتیاج به رسیدگی ندارن؟
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    17 7
    مجازی بهتر است جون فرزندانمان خیلی مهمتره
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    19 10
    سلام لطفا به فکر جون مردم باشید یا مجازی یا کامل تعطیل
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    21 17
    چرا میگید بازگشایی از آبان مگر آبان چه اتفاقی میخواد بیفته اینهمه مرگ ومیر زیاد شده ویروس داره روز به روز خطرش بیشتر میشه لطفا به فکر مردم بد بخت باشید اگر بچه ها یه سال نرن مدرسه هیچ اتفاقی نمیفته
  • عاطفه IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    25 19
    آموزش به صورت حضوری
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    20 9
    موافق حضوری نیستم
  • فاطمه IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    15 22
    وقتی مدارس بسته است والدین راحتتر مسافرت میرن ....همه جا بازه جز مدارس باز کنید ولی تقسیم بندی کنید هر دانش آموز هفته ای دوبار بره تا اوضاع خوب بشه
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    18 6
    سلام آیا در این شرایط بحرانی کرونا و آیا با واکسینه کردن چند تا معلم مدرسه سلامت دانش آموزان تضمین می شود کاملا به صورت حضوری مخالفم در غیر این صورت هم به فرزندم اجازه حضور نمی دهم با تشکر
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    21 9
    تاگرگ گرسنه در کمین هست من بچمو چه جوری بفرسم مدرسه بیسواد باشه بهتر ه تا کرونا بگیره یه عمر پشیمونی....
  • محسن شمسی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    30 32
    فقط حضوری