برنا نوشت:

محدودیتهای ترافیکی محورهای مواصلاتی استان تهران و البرز به مناسبت برگزاری مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) اعلام شد. 

سرهنگ شریفی فرمانده پلیس راه استان تهران و البرز گفت: با توجه به برگزاری مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای 12 تا16 خرداد و تعطیلات پایان هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تهران و البرز اجرا می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور از روز چهارشنبه تا روز دوشنبه از سوی پلیس راه استان تهران و البرز مقررات ویژه ای به شرح ذیل به مرحله اجرا گذاشته می شود.

 - تردد موتورسیکلت از روز پنجشنبه 12 خرداد  تا روز یکشنبه 15 خرداد در محورهای کرج - چالوس، هراز - فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

- تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج - چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 12 خرداد تاساعت 2 بامداد روز جمعه 13 خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 20 روز پنجشنبه تا2 بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود .

- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 11 روز یکشنبه 15 خرداد الی ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 16 خرداد در محور کندوان از کرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 14 روز یکشنبه تاساعت 2 بامداد روز دوشنبه 16 تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

- تردد انواع کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز چهارشنبه و از ساعت 5 صبح روز پنجشنبه 12 خردادماه تا 2بامداد روز دوشنبه مورخ 16 خرداد ماه سال جاری از محور هراز ممنوع خواهد بود.

- تردد همه  وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از رودهن (انتهای بلوار کریتون ) به سمت آمل ممنوع و از ساعت 14 روز یکشنبه الی ساعت 2بامداد روز دوشنب تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک تا دو راهی رودهن به صورت یکطرفه است.

رییس پلیس راه استان تهران و البرز در پایان تصریح کرد: با توجه به تجربیات سال های گذشته درباره تردد بیش از حد وسایل نقلیه در مسیر تهران -قم در روز مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و مسدود بودن محور مذکور که باعث اختلال در تردد مسافران به فرودگاه بین المللی امام خمینی می شود، محور جایگزین جاده قدیم تهران -قم جهت تردد مسافران به فرودگاه در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند در این مسیر به جای اتوبان تهران -قم تردد کنند.

234/45

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =