۱۴کرونایی دیگر در جنوب غرب خوزستان قربانی سرکشی کرونا شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از فوت ۱۴ مبتلای دیگر به بیماری کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان (آبادان، خرمشهر و شادگان) خبر داد.

شکراله سلمان زاده؛ در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰ مورد جدید از ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان به ثبت رسید که از این تعداد ۲۳۷ نفرشان مربوط به آبادان، ۱۰۸ نفرشان مربوط به خرمشهر و ۱۰۵ نفرشان نیز مربوط به شادگان هستند.

وی افزود: از تعداد کل مواد ثبت شده ی جدید، ۳۹۹ نفر(آبادان ۲۰۱ نفر، خرمشهر ۹۶ نفر و شادگان ۱۰۲ نفر) به صورت سرپایی هستند.

وی تصریح کرد: طی روز گذشته ۱۱۵ نفر بستری و ۶۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان یادآور شد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ فرد مبتلا به کرونا فوت شدند که ۷ نفر در آبادان، ۵ نفر خرمشهر و ۲ نفر در شادگان) بودند.

سلمان زاده؛ با بیان اینکه در حال حاضر ۵۵۵ فرد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان بستری هستند؛ گفت: از آغاز اپدیمی کرونا تاکنون ۲۶۰ هزار و ۵۸۴ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی در جنوب غرب خوزستان مراجعه گردند گه از این تعداد ۱۶هزار و ۱۵۷ نفرشان بستری و ۱۲ هزار و۹۲۴ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1550012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =