گزینه های ریاست مرکز پژوهشهای مجلس/ رئیس دفتر قالیباف: رفتار چکشی مرکز پژوهشی آفت است

ایران نوشت: محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات که یکی از گزینه‌های احتمالی ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس خوانده شده، درباره نام‌های مطرح شده برای تصدی ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس اظهارنظر کرد.

او گفت: نام‌های زیادی را شنیده‌ام و افراد مختلفی نامزد هستند. پیشتر نام سید احسان خاندوزی مطرح بود که دست آخر به وزارت امور اقتصادی و دارایی رفت. همچنین سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نیز از اسامی مطرح به شمار می‌روند. روح‌الله متفکر آزاد نماینده دیگری است که برای تصدی ریاست مرکز پژوهش‌ها تمایل دارد.وی اضافه کرد: البته احتمال نامزدی افرادی خارج از جمع نمایندگان مجلس وجود دارد که بابک نگاهداری از نام‌های مطرح آن است.

بابک نگاهداری رئیس دفتر قالیباف که در حال حاضر سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس است دیروز در نخستین جلسه شورای معاونین این مرکز دغدغه خود را آرامش فعال در امر پژوهش اعلام کرد و گفت: رفتار چکشی برای یک مرکز پژوهشی آفتی بزرگ است که باید سیاست پژوهی بر سیاست‌زدگی ترجیح داده شود.

گفتنی است رئیس پیشین این مرکز علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس بود که از سوی شورای شهر تهران به عنوان شهردار پایتخت انتخاب شد.

23302
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1550471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =