عزیزی خادم: امیدوارم اسکوچیچ در بازی بعدی باشد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به لطف خدا و دعای خوبان عالم توانستیم سه امتیاز مهم دیدار با سوریه را به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل سوریه گفت: این اولین بازی ما در دور دوم مقدماتی جام جهانی بود، به لطف خدا و دعای خوبان عالم سه امتیاز مهم را به دست آوردیم. بحث میزبانی بود که آن هم بسیار مهم بود بعد از سال‌ها به کشور بازگشت.

وی ادامه داد: امیدواریم به لطف خدا در همین مسیری که هستیم قدم برداریم. سطح فنی تیم‌ها نزدیک به هم و بالاست. امروز عمان، ژاپن را شکست داد و عراق هم در سئول از کره مساوی گرفت. این نشان دهنده این است که کار سخت و سنگینی در راه است. جا دارد از همه رسانه‌ها تشکر کنم. همیشه کنار تیم ملی بودند و این تیم را مورد حمایت و لطف قرار دادند.

عزیزی خادم در مورد وضعیت دراگان اسکوچیچ که به کرونا مبتلا شده عنوان کرد: تلاش‌های زیادی شد تا اسکوچیچ برگردد و واقعا جای او خالی بود و علاقمند بودیم که روی نیمکت بنشیند. امیدواریم او سلامتی‌اش را به دست بیاورد. کادر پزشکی براساس پروتکل‌ها و استانداردهایی که وجود دارد باید بررسی کنند و امیدوارم در بازی بعد او را در کنارمان داشته باشیم. در این مسابقه هم اسکوچیچ کاملا روی مسائل اشراف داشت و نظارت می‌کرد و از طریق سیستم با کادرفنی در ارتباط بود. مجددا به ملت ایران تبریک می‌گویم.

عزیزی خادم در مورد حضور وزیر ورزش در ورزشگاه گفت: جا دارد از سجادی نیز تشکر کنم که در این مدت کوتاه هم بازی ملی و هم در آکادمی حاضر شدند. امروز هم علیرغم ترافیک کاری که داشتند به ورزشگاه آمدند و این نشان می‌دهد فوتبال و تیم ملی ایران برای او مهم است.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1551093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =