۸ نفر
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
برخورد کریم باقری با بازیکن سوری/عکس

ورزش سه نوشت: مربی تیم ملی واکنش جالبی نسبت به اعتراض ستاره سوری بعد از خطای مهدی طارمی داشت.

تیم ملی ایران در اولین گام از ماراتن صعود به جام جهانی قطر ٢٠٢٢، موفق شد سوریه را در تهران با یک گل شکست دهد و در صدر جدول این گروه حاضر شود.

این دیدار با حواشی زیادی هم همراه بود که یکی از آنها در صحنه خطای مهدی طارمی روی بازیکن سوریه شکل گرفت که حریف مدعی بود داور باید به ستاره ایرانی کارت قرمز نشان دهد و طارمی را از زمین اخراج کند.

محمود مواس ستاره شماره ١٠ تیم ملی سوریه که نمایشی درخشان برابر ایران از خود به جا گذاشته بود، در این صحنه با جار و جنجال و فریادهایش به دنبال این بود تا داور را مجاب به اخراج مهدی طارمی کند. کریم باقری در این لحظه در منطقه فنی دست به کار شد و با اقدامی مشابه و فریاد بر سر محمود مواس از این بازیکن خواست تا در موضوع قضاوت داور دخالتی نداشته باشد و کار خودش را دنبال کند.

کریم باقری که به طور موازی در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کند و در این بازی با توجه به شرایطی که دراگان اسکوچیچ دنبال می‌کرد، فرصت بیشتری برای حضور در منطقه فنی داشت، بعد از این اقدام محمود مواس او را به سکوت دعوت کرد و با تکرار جمله «دونت اسپیک... دونت اسپیک» از وی خواست در کار داوری دخالت نداشته باشد.

تیم ملی ایران برای انجام دومین بازی خود در این مرحله، راهی قطر خواهد شد تا برابر عراق قرار گیرد. عراق در اولین بازی در سئول تیم ملی کره جنوبی را با تساوی بدون گل متوقف کرده بود. آخرین تقابل ایران و عراق به مرحله قبلی این رقابت‌ها مربوط است که شاگردان دراگان اسکوچیچ با یک گل به برتری رسیدن و صدرنشین گروه راهی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی شدند.

برخورد کریم باقری با بازیکن سوری/عکس

بیشتر بخوانید: رکورد رونالدو وارد گینس شد/عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1551296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =