۲ نفر
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
بردی که دلچسب نبود!

اولین بازی ایران در دور نهایی انتخابی جام جهانی با برد اقتصادی مقابل سوریه به پایان رسید. این درحالی بود که اسکوچیچ نشسته در قرنطینه ، بخش عمده ای از قوای تهاجمی اش را روی نیمکت محبوس کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ براساس آمار منتشرشده از سوی سایت متریکا، ایران مقابل سوریه امید گل 0.57 را داشت و تنها 8 شوت به سمت دروازه رقیب زد که 4 شوت در چارچوب بود و یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد که نشان می‌دهد ایران در بحث خلق موقعیت ضعیف عمل کرده که توجه به مهره‌های باکیفیت در خط میانی و خط حمله کمی عجیب بود. اسکوچیچ در بازی روز گذشته از طارمی در نوک خط حمله استفاده کرد و جهانبخش، قدوس و قلی‌زاده هم پشت سر او قرار داشتند. این درحالی است که او نفراتی چون امیری، ترابی، قایدی و انصاری‌فرد را هم در اختیار داشت و مشخص است که تیم ملی از این حیث کمبودی ندارد.

البته در این بین از یک نظر هم باید به سرمربی تیم ملی حق داد. چرا که لژیونرهای حاضر در فوتبال اروپا و قطر در ابتدای فصل به سر می‌برند و بازیکنان حاضر در لیگ برتر هم به تازگی از یک لیگ طولانی و فرسایشی خارج شده‌اند و برعکس چهار بازی مرحله قبل در اوج آمادگی نیستند. اتفاقی که شاید برای تیم‌های ژاپن و کره جنوبی که لژیونرهای زیادی در ترکیبشان دارند هم رخ داده و آن‌ها روز اول نتیجه مطلوبی نگرفتند.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1551322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاووس CA ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 0
    بخدا هر مربی طراز اولی بجای اسکوچیچ بود ، خودش رو به آب و آتیش میزد و هرجورشده ،ده روز جلوترازبازی ،تیم رو جمع میکرد. اسکوچیچ خودشم باورنداره مربی ایران شده و تا این حد قانع شده و براش موفقیت حساب شده و بیشتر از این ، دنبال موفقیت نیست و ارضا شده