ایرنا نوشت:

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: تمامی راه های مواصلاتی و محورهای خروجی شهر تهران شلوغ و همراه با ترافیک است. 

   سردار 'حسین رحیمی' افزود: با توجه به آغاز حضور کاروان های شهرستانی در مرقد مطهر امام راحل ،تمام راه های منتهی به مرقد مطهر شلوغ بوده و ورود زائران به حرم مطهر ادامه دارد.

رییس پلیس راهور تهران بااشاره به اینکه این کاروانها بدون هیچ مشکلی در محلهای پیش بینی شده، مستقر می شوند، وضعیت ترافیک محوطه حرم مطهر و محل اسکان زائران را مطلوب عنوان و تاکید کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رحیمی با بیان اینکه آمادگی کامل برای استقبال از زایران مرقد مطهر را داریم، گفت: محدودیت های ترافیکی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) از بامداد فردا (شنبه) اعمال می شود و زایران مکلفند در عبور و مرور به این محدودیت ها توجه کنند.

رییس پلیس راهور تهران همچنین اعلام کرد: پارکینگ های در نظر گرفته شده برای زایران حرم مطهر نیز باز بوده و آماده پذیرش خودروهای شخصی است.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که وضعیت ترافیک روز جاری شهر تهران چگونه است، گفت: تهران به نسبت خلوت تر شده و وضعیت تردد مطلوب و روان است و در هیچ نقطه ای از تهران گره ترافیکی نداریم .

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =