۰ نفر
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
شیپور خرید و فروش حیات وحش را ممنوع کرد

شیپور، یکی از بزرگ‌ترین وبسایت‌های آگهی‌های نیازمندی، در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به حفظ محیط زیست، خرید و فروش حیات وحش را متوقف کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی این وبسایت، از این پس درج هر نوع آگهی که مربوط به خرید و فروش حیات وحش باشد ممنوع خواهد شد. این اقدام شیپور در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت و با هدف جلوگیری از نابودی و انقراض گونه‌های مختلف و تلاش برای حفظ محیط زیست صورت گرفته است.

این شرکت ضمن بررسی آسیب‌هایی که به حیات وحش وارد می‌شود، از مدت‌ها قبل مذاکرات خود را با سازمان حفاظت از محیط زیست آغاز کرده بود و سرانجام طی همکاری با انجمن حفاظت از پرندگان آوای بوم و فعالان محیط‌زیست موفق شد لیست حیواناتی که به حیات وحش تعلق دارند را از آگهی‌های خود حذف و فرآیندی به منظور جلوگیری از ثبت چنین آگهی‌هایی طراحی کند.

به گفته سمیه نجفی، مدیر عملیات شیپور، تیم نظارت تمام آگهی‌های ثبت شده را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از این قانون، مانع از تایید و انتشار این دسته از آگهی‌ها خواهند شد.

شیپور به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه آگهی‌های نیازمندی‌ در ایران، در تلاش است با ممانعت از ثبت هرگونه آگهی مربوط به حیات وحش و با اجرای فرآیندهای سختگیرانه، نقش موثری در جلوگیری از انقراض گونه‌های مختلف ایفا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1551812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =