سارق یک تن کابل مخابراتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در آبادان دستگیر شد+ فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت، سارق حرفه‌ای یک تن کابل مخابراتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان توسط پلیس آبادان دستگیر شد.

سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: در جریان اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز، ظرف ۴۸ ساعت ۷ سارق دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ ولیعصر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده حوزه استحفاظی خود را به منظور مقابله با سارقان و هنجارشکنان در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: در این طرح که با هماهنگی قضایی انجام شد، ۶ سارق سابقه‌دار منازل و یک سارق اصلی کابل های مخابراتی در این شهرستان توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک تن کابل مخابراتی سرقتی، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۶ دستگاه پمپ آب منازل،۲ دستگاه باطری خودرو،۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک، ۴ قبضه سلاح سرد قمه و چاقو کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی؛ گفت: سارقان دستگیر شده همچنین به انجام ۱۹ فقره سرقت شامل کابل مخابراتی و تجهیزات و لوازم داخل خودرو و منزل اعتراف کردند.

وی افزود: برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و سپس از طریق دادسرا راهی زندان شدند.

وی با بیان اینکه با نظر کارشناسی رئیس اداره مخابرات آبادان ارزش ریالی کابل های مخابراتی سرقت شده ۳۰۰ میلیون تومان تخمین زده شد، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، این طرح مقتدرانه توسط پلیس و به صورت مستمر اجرا می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1551847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =