شناخت کم از بازیکنان دلیل ناکامی تیم ملی والیبال با آلکنو بود / ولاسکو لیگ را زیر نظرداشت

سرمربی تیم آذرباتری ارومیه گفت: یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم ملی در زمان ولاسکو، زیر نظر گرفتن کامل لیگ و حضور در تمرینات تیم‌ها بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، فرهاد نفرزاده سرمربی تیم آذرباتری ارومیه در حاشیه تمرین این تیم گفت: آلکنو یک سرمربی با سابقه است و منهای سیستم خاص خود، بدنبال کسب نتایج مناسب و موفقیت در المپیک به همراه تیم ملی ایران که متاسفانه این چنین نشد.

وی افزود: شناخت کم از بازیکنان دیگر و صرف آشنایی با لژیونرهای والیبال چون سعید معروف، محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور باعث رقم خوردن این نتایج و دست نیافتن به موفقیت بود.

وی خاطر نشان کرد: خولیو ولاسکو در زمان حضور در ایران علاوه بر حضور کامل در بازی‌های لیگ برتر و تماشای مسابقات حتی در تمرینات تیم‌های حاضر در لیگ همچون سایپا که آن زمان سرمربیگری این تیم را برعهده داشتم و زیرنظر گرفتن همه بازیکنان بهمراه ارتباط با مربیان باعث موفقیت تیم ملی در آن زمان شد و اکنون نیز سرمربی تیم ملی باید علاوه بر شناخت کامل از بازیکنان، بازی‌های لیگ برتر را زیر نظر بگیرد.

سرمربی آذرباتری درخصوص آخرین وضعیت نماینده ارومیه در لیگ برتر والیبال گفت: تمرینات تیم از دو هفته قبل با حضور بازیکنان آغاز شده و روز به روز شرایط بازیکنان ایده‌آل‌تر می‌شود و تلاش داریم تا قبل از آغاز لیگ نیز با حضور در یک یا دو تورنمنت چهارجانبه و برگزاری دیدارهای دوستانه آماده حضور در لیگ برتر والیبال در فصل جاری شویم.

شناخت کم از بازیکنان دلیل ناکامی تیم ملی والیبال با آلکنو بود / ولاسکو لیگ را زیر نظرداشت

نفرزاده درخصوص انحلال مداوم تیم‌ها در والیبال ایران بخصوص کنارگذاشته شدن تیم خاتم اردکان با سابقه حضور در جام باشگاه‌های جهان و قهرمانی آسیا گفت: این موضوع متاثر کننده بود و با وجود پتانسیل‌های اقتصادی و مالی بالقوه در شهر اردکان و استفاده از معادن و فعالیت صنایع، هزینه‌کرد برای والیبال برای شرکت‌ها، موسسات و کارخانجات صنعتی رقمی ناچیز است و امیدوارم شاهد حضور دوباره این تیم در لیگ برتر باشیم، زیرا اردکان نیز یکی از شهرهای با پتانسیل بالا در زمینه والیبال و دارای امکانات مناسب اقتصادی و زیرساختی برای این رشته است.

تیم آذرباتری بهمراه شهرداری دو نماینده ارومیه مرکز استان آذربایجان‌غربی در فصل جاری لیگ برتر والیبال است که با تیمی جوان در رقابت‌ها حضور خواهدیافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1552450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =