کرونا همچنان قربانی می گیرد/ ۹ فوتی دیگر طی ۲۴ ساعت در جنوب غرب خوزستان

به رغم گذشت یک سال و نیم از شیوع ویروس کرونا، اما این ویروس سرکش همچنان جمع زیادی از مردم را در اقصی نقاط دنیا و از جمله کشورمان قربانی خود می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۶ مورد جدید از ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۰۱ نفرشان مربوط به آبادان، ۷۹ نفرشان مروبط به خرمشهر و ۴۶ نفرشان مربوط به شادگان هستند.

شکراله سلمان زاده؛ گفت: از تعداد کل موارد ثبت شده ی جدید، ۱۶۱ نفرشان (آبادان ۷۱ نفر، خرمشهر ۴۸ نفر و شادگان ۴۲ نفر) به صورت سرپایی هستند.

وی افزود: طی روز گذشته نیز ۵۲ نفر بستری و ۹۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه ۹ نفر (۷ نفر در آبادان و ۲ نفر در خرمشهر) در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گفته ی رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛ در حال حاضر ۴۱۳ نفر در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان (آبادان، خرمشهر و شادگان) بستری هستند.

سلمان زاده؛ یادآور شد: از ابتدای آغاز اپیدمی تاکنون ۲۷۳ هزار و۵۲۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کردند که از این تعداد۱۶ هزار و ۹۴۸ نفرشان بستری و ۱۳ هزار و ۷۱۹ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1553180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =