مراسم سالگرد 15خرداد، هر ساله در قم برگزار می شود، اما امسال و در ابتدای این مراسم از صدا و سیما به خاطر بی توجهی به سالگرد 15خرداد سال 42 و نقش مردم قم در این روز، انتقاد شد.

به گزارش خبرآنلاین، مردم قم هر ساله در روز 15خرداد برای بزرگداشت این روز، از خانه امام خمینی(ره) در قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی و پس از آن در حرم حضرت معصومه(س) تجمعی را به همین منظور برگزار می کنند.

طبق اعلام قبلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که مسئول برگزاری این راهپیمایی و تجمع بود، آیت الله رضا استادی امام جمعه قم سخنران این گردهمایی بود؛ که قبل از این که وی به ایراد سخن بپردازد، مدیر تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) برای دقایقی پشت تریبون قرار گرفت و از بی توجهی صدا و سیما به سالگرد 15خرداد42 و نقش مردم قم در این روز انتقاد کرد.

احمد شمس مدیر تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) در ابتدای گردهمایی مردم قم به منظور گرامیداشت روز 15خرداد، گفت: متأسفانه در سال های اخیر، صدا و سیما به اندازه ای به گرامیداشت روز 15خرداد بی توجه بوده  که گویی این روز را فراموش کرده است.

وی با بیان این که امیدواریم این غفلت صدا و سیما جبران شود، گفت: صدا و سیما باید همواره این روز را گرامی بدارد و نقش مردم قم در آغاز حرکت انقلابی مردم ایران در سال 42 را به درستی نشان دهد.

مدیر تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) همچنین در حالی که برخی از مردم در حال شعار دادن بودند، به صورت مکرر تأکید می کرد که دوربین های صدا و سیما هر کجا هستند این تصاویر را به خوبی نشان دهند.

 /2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =