۰ نفر
۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹

منابع خبری گزارش دادند که احمد پسر علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری یمن در غیاب پدر اداره کشور را بر عهده می‌گیرد.

منابع خبری گزارش دادند که احمد پسر علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری یمن در غیاب پدر اداره کشور را بر عهده می‌گیرد.

به گزارش شبکه خبری العربیه به نقل از فرانس پرس، احمد علی عبدالله صالح که فرماندهی گارد جمهوری را نیز بر عهده دارد در حال حاضر در کاخ ریاست جمهوری به سر می‌برد در حالی که عبد ربه منصور که پیش‌بینی می‌شود در غیاب نبود صالح اداره امور کشور را بر عهده بگیرد در خانه‌اش است.

به گفته منابع نزدیک شنبه شب عبد ربه منصور با فرزندان، برداران و پسران برادران عبدالله صالح که عالی‌ترین مقام‌های کشور را در اختیار دارند، تشکیل جلسه دادند ولی ریاست این جلسه به عهده هیچ کس نبود و به هیچ وجه صحبت از ریاست حکومت آینده یمن یا حکومت انتقالی نیز نشد. در این جلسه علی صالح الاحمر، مدیر دفتر فرمانده عالی نیروهای مسلح و فرمانده عملیات نظامی، محمد صالح فرمانده نیروی هوایی، احمد علی عبدالله صالح، طارق محمد عبدالله صالح، پسر برادر عبدالله صالح که فرماندهی نیروهای ویژه ریاست جمهوری را بر عهده دارد و یحیی محمد عبدالله صالح، فرمانده سازمان امنیت مرکزی نیز حضور داشتند.

طارق الشامی، سخنگوی حزب حاکم به ریاست عبدالله صالح نیز به شبکه العربیه گفته است که عبدالله صالحی ظرف روزهای آینده به یمن باز خواهد گشت.

این در حالی است که جریان‌های سیاسی مخالف حکومت اعلام کرده‌اند که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا اجازه ندهند عبدالله صالح به کشور باز گردد.  

26249

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =