۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
آزادی ۲۵ زندانی از زندان مرکزی شهرکرد

در بازدید مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری از زندان مرکزی شهرکرد درخواستها و  مشکلات زندانیان بررسی و تعداد ۲۵ زندانی از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: به منظور اجرای سیاستهای تحول گرایانه قوه قضائیه و تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه طرح کاهش جمعیت کیفری زندانها در دستور کار دادگستری استان قرار دارد. وی افزود: به همین منظور در دوره های مختلف بسیاری از زندانیان با کمک خیران و استفاده از تخفیفات قانونی از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

بهرامی خاطرنشان کرد: زندانیانی که امروز حکم آزادی خود را می گیرند، پرونده‌هایشان در جلسات مسئولان قضایی بررسی و عموماً در قالب مرخصی پایان حبس و یا ارفاق ها و تخفیفات قانونی آزاد می گردند.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه زندانی شدن هر فرد علاوه بر تحمیل هزینه به دولت تبعات منفی اجتماعی و فرهنگی بسیاری به دنبال دارد بیان داشت: زندان جای مجرمان خطرناک و برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم است و نباید فردی صرفا به لحاظ انجام یک تخلف و یا بدهی مدت زمان طولانی در زندان بماند.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از مقامات قضایی صبح امروز از زندان مرکزی شهرکرد بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان مشکلات و درخواستهای ایشان را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =