دریافت تاییدیه عملکرد اداره کل امور مالی از شورای شهر دوره پنجم

مدیرکل امور مالی شهرداری با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در این اداره کل طی سال های ۱۳۹۸ الی۱۴۰۰ عنوان کرد: این اداره با برخورداری از زیرمجموعه‌های متعدد، یکی از مهمترین ارکان دستگاه خدمات رسان شهرداری به حساب می‌آید و تمامی بخش‌های این دستگاه و مراجعان آن بدون واسطه و با واسطه با اداره کل مالی در ارتباط هستند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «علی عابدی» اظهار کرد:‌ طی دو سال گذشته، علیرغم مشکلات موجود اعم از شیوع ویروس کرونا، رکود اقتصادی و کاهش درآمد، اداره کل امور مالی شهرداری کرج موفق شد تا حسابرسی این دستگاه را به موقع انجام دهد و به صورت مشروط، تاییدیه عملکرد خود را از اعضای شورای شهر در دوره پنجم دریافت کند. 

این مسئول ادامه داد: علیرغم وجود مشکل کمبود نقدینگی، ‌خوشبختانه به دلیل برنامه ریزی و سیاست گذاری‌های منسجم مدیریتی، پرداخت و تامین حقوق پرسنل و نیروهای شهرداری مرکز، مناطق و سازمان های تابعه به موقع انجام شده و تا به امروز هیچ معوقه ای در این زمینه وجود ندارد.

عابدی گفت:‌ فراهم ساختن بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری در روند صدور اسناد و امکان صدور پیامک به ذی نفعان و پیمانکاران در هنگام ثبت اسناد، شناسایی، ‌ثبت و مغایرت گیری تمام اموال و دارایی های شهرداری کرج در سیستم حسابداری از دیگر اقداماتی است که برای اولین بار طی سال های گذشته توسط اداره کل امور مالی محقق شده است.

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج همچنین با اشاره به رویه اسکن اسناد مالی در این اداره کل یادآور شد: تاکنون اسکن اسناد سال های ۹۸ و ۹۹ به اتمام رسیده و اسکن اسناد سال ۹۷ نیز در حال پایان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ طی برگزاری مناقصه،‌ پیمانکار اسکن اسناد مالی شهرداری کرج وفق دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور انتخاب و مقرر شده، ‌اسکن اسناد سال های گذشته نیز با دقت و سرعت هر چه بیشتر ادامه پیدا کند که این مهم برای نخستین بار توسط مجموعه اداره کل امور مالی محقق شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =