تاکید شرفی بر الزام رانندگان اسنپ به رعایت ضوابط ناوگان حمل و نقل عمومی کیش

عبدالنبی شرفی بر الزام رانندگان اسنپ به رعایت کامل ضوابط و استانداردهای ناوگان حمل و نقل عمومی کیش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، شرفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره این شرکت با بیان اینکه حفظ امنیت و افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران از خدمات حمل و نقل عمومی یکی از مهم ترین محورهای فعالیت این حوزه است اظهار داشت : شرکت از فعالیت استارت آپ های حوزه حمل و نقل و تاکسی های اینترنتی با هدف ایجاد فضای رقابتی و فراهم شدن امکان انتخاب برای شهروندان حمایت می کند اما رعایت کامل استانداردهای ناوگان حمل و نقل عمومی کیش اولین اولویت برای استمرار این فعالیت ها است.

وی افزود: تاکسی اینترنتی اسنپ باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی فعالیت های این سامانه و رانندگان  برای انطباق کامل با شرایط و ضوابط حمل و نقل عمومی کیش اقدام کند.

شرفی تصریح کرد: با توجه به اینکه حمل و نقل کیش همواره در سطح کشور زبانزد بوده و به دلیل فرهنگ بالای رانندگان و روند خاص پایش و صدور مجوز برای فعالیت در این ناوگان و نظارت مستمر بر عملکرد اعضای آن در اذهان عمومی جایگاه خاصی دارد، اسنپ نیز باید در جهت رعایت ضوابط حمل و نقل کیش شرایط خود را بومی سازی کند.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات تاکید کرد: انطباق فرایند جذب و تایید صلاحیت رانندگان اسنپ با ضوابط حمل و نقل کیش ، هماهنگی پوشش رانندگان حمل و نقل شهری ، نصب لوگو بر روی تاکسی های اسنپ با هدف تمایز آنها از خودروهای شخصی از جمله مواردی است که شرکت اسنپ برای ادامه فعالیت در جزیره کیش ملزم به رعایت آن خواهد شد.

عبدالنبی شرفی با بیان اینکه جزیره کیش  همواره به عنوان قطب گردشگری کشور در زمینه فرهنگ شهروندی و ترافیکی نمونه بوده است، از رانندگان تاکسی خواست تا نسبت به تکریم ساکنان و گردشگران و ارتقاء فرهنگ ترافیکی کیش اهتمام ویژه داشته باشند و در جهت حفظ این جایگاه ملی تلاش کنند.

لازم به ذکر است بیش از ۵۶۰ تاکسی بی سیم با رنگ سفید ،  ۱۲۸ تاکسی زرد خطی و ۷۹ دستگاه مینی بوس در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می کنند. از سال گذشته نیز تاکسی های اینترنتی اسنپ در جزیره کیش مجوز فعالیت گرفتند. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =