۱ نفر
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
خرید سیسمونی نوزاد 2021

انتخاب و خرید سیسمونی یه کار بسیار پر استرس می باشد. زیرا بعضی از افراد نمی‌ دانند دقیقاً چه چیزی باید تهیه کنند. در واقع سیسمونی شامل لباس ها، وسایل خواب، وسایل بهداشتی و می باشد. همچنین خرید اقلام ضروری مانند شیشه شیر و شیر دوش نیز باید در لیست سیسمونی وجود داشته باشد.

زمانی که می خواهید برای نوزاد خود سیسمونی تهیه کنید قطعا لیستی از وسایل مورد نیاز او را می نویسید. این لیست به شما کمک می کند تا خرید راحت تری داشته باشید اما بهتر است بدانید خرید سیسمونی باید با توجه به نیازهای اولیه نوزاد صورت بگیرد. بهتر است از خرید وسایل اساسی مانند شیشه شیر یا شیردوش که قطعاً از روزهای ابتدایی مورد نیاز خواهد بود شروع کنید البته سیسمونی اقلام متفاوتی دارد که باید تمامی وسایل ضروری خریداری شود. اما در این مقاله می‌ خواهیم در مورد وسایلی مانند شیشه شیر و شیردوش صحبت کنیم با ما همراه باشید. 

نکات مهم برای خرید سیسمونی

سیسمونی را می‌ توان شامل سرویس خواب، سرویس و حمام، سرویس غذاخوری، سرویس لباس و... دانست. افراد بسیاری هستند که ترجیح می‌ دهند خرید سیسمونی را به کامل ترین شکل ممکن انجام دهند. اما افراد دیگری نیز هستند که می‌ خواهند تنها اقلام ضروری و مورد نیاز را تهیه کنند. در هر دو صورت همه این افراد باید وسایلی مانند شیشه شیر یا شیردوش را در داخل لیست خرید سیسمونی خود داشته باشند. این موارد به عنوان وسایلی که مورد نیاز نوزاد است مطرح شده است. زیرا بعضی از نوزادان ممکن است با شیر مادر سیر نشوند و احتیاج به استفاده از شیرخشک داشته باشند که در این زمان شیشه شیر کاربرد بسیار بالایی خواهد داشت. علاوه بر آن در بعضی از مواقع ممکن است مادر مجبور به ترک منزل شود که می‌ تواند با کمک شیردوش شیر مورد نیاز کودک را تهیه کند. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این وسایل خواهیم داد 

شیشه شیر

می‌ توان گفت شیشه شیر یکی از وسایل کمکی است که مادران با کمک آن کودک خود را تغذیه می‌ کند. در واقع در هنگام خرید سیسمونی شیشه شیر به عنوان یکی از وسایل بسیار مهم در لیست مورد نیاز نوشته می شود. زیرا مادر می‌ تواند به کمک آن شیر خودش، مکمل ها یا شیرخشک را به نوزاد بدهد. 

 جنس شیشه شیر

شیشه شیرها محصولاتی هستند که در انواع مختلفی تولید می شوند. جنس آن ها ممکن است پلاستیکی، گیاهی یا شیشه‌ ای باشد. شاید در هنگام خرید سیسمونی متوجه شوید که شیشه شیر پلاستیکی قیمت مناسب ‌تری دارد. اما بهتر است بدانید که کیفیت آن در مقابل شیشه شیرهای گیاهی و شیشه ای بسیار پایین است. زیرا در تولید شیشه شیر پلاستیکی ماده ‌ای مضر به نام ‏ بیسفنول وجود دارد که این ماده در محصولات با کیفیت مانند شیشه شیرهای گیاهی و شیشه ایی وجود ندارد. همچنین در بعضی از مواقع با بالا رفتن دما، شیشه شیر هایی که با کیفیت بیشتری تولید شده اند دچار واکنش های شیمیایی نخواهند شد و در برابر حرارت کاملاً مواقع مقاوم هستند. 

سر شیشه شیر

یک موضوع دیگر که باید در هنگام خرید سیسمونی به آن دقت شود. سر شیشه شیر می باشد. سر شیشه شیر یکی از ملزومات شیشه شیر به شمار می رود که باید برای انتخاب آن دقت بیشتری داشته باشید. زیرا انتخاب سر شیشه شیر مناسب می‌ تواند تاثیر مستقیمی بر روی دندان ها و کام نوزاد داشته باشد. امروزه سر شیشه شیر در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به سر شیشه شیر ضد نفخ، سر شیشه شیر ارتودنسی، سر شیشه شیر کلاسیک، سر شیشه شیر به شکل سینه مادر و همچنین سر شیشه شیر مخصوص نوزادان با شکاف کام اشاره کرد.

همچنین سر شیشه شیر به دو جنس مختلف لاتکسی و سیلیکونی وجود دارد. سر شیشه شیر لاتکسی انعطاف پذیری بیشتری دارد و نرم تر می باشد. اما نسبت به سر شیشه شیر سیلیکونی مقاومت بسیار پایین تری دارد و شاید بعضی از نوزادان به لاتکس حساسیت داشته باشند. اما سر شیشه شیر سیلیکونی از کیفیت بهتری برخوردار است و محکم تر می باشد. بنابراین در طولانی مدت فرم خود را از دست نمی دهد و شما می توانید در هنگام خرید سیسمونی سر شیشه شیر سیلیکونی را انتخاب کنید. 

شیشه شیر

شیردوش

ممکن است بعضی از مادران به خصوص خانم‌ هایی که برای اولین بار مادر شده اند، شیر کافی نداشته باشند. به همین دلیل سعی می‌ کنند با کمک شیردوش شیر مورد نیاز کودکشان را فراهم کنند. همچنین استفاده از شیردوش برای مادرانی که شاغل هستند یا مجبور هستند زمانی را خارج از منزل سپری کنند مناسب می باشد و این امکان را برای آن ها فراهم می کند که شیر خود برای استفاده نوزاد در طول روز آماده کنند. پس در هنگام خرید سیسمونی می توانید شیردوش را تهیه کنید که در دو نوع برقی و دستی می باشد. 

 شیر دوش دستی

در واقع شیردوش های دستی از وسایلی هستند که برای افرادی که می‌ خواهند خرید سیسمونی با قیمت کمتر انجام شود یا این که شیر بیشتری دارند مناسب می باشد. شیردوش های دستی دارای یک سری سیلیکونی هستند که بر روی سینه قرار می گیرد. همچنین یک حباب در انتهای شیردوش وجود دارد که شما می ‌توانید با فشار دادن آن شیر مورد نیاز را فراهم کنید. 

 شیر دوش برقی

 

شیردوش برقی از جدید ترین شیردوش ها می باشد که محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و مادران ترجیح می دهند تهیه شیر دوش برقی را در لیست خرید سیسمونی قرار دهد. قدرت این نوع از شیردوش ها بسیار زیاد است. شیردوش برقی برای مادرانی که می خواهند در روز چندین بار از آن استفاده کنند کاربرد بیشتری خواهد داشت. زیرا سرعت بالای آن باعث می شود تا درد کمتری احساس کنند.

شیردوش های برقی در در دو مدل تک پمپی یا دو پمپی هستند که تک پمپی تنها برای یکی از سینه ها قرار می گیرد. اما مدل دو پمپی بر روی هر دو سینه قرار گرفته و در یک زمان شیر مورد نیاز را تهیه می‌ کنند. البته قیمت شیردوش دو پمپی کمی بیشتر است. 

شیردوش

خرید سیسمونی

همان طور که گفته شد خرید سیسمونی در واقع تهیه وسایل مورد نیاز کودک می باشد. البته دقت داشته باشید که خرید سیسمونی نوزاد باید از مراکزی انجام گردد که تمامی وسایل مورد نیاز والدین و نوزاد را داشته باشند. علاوه بر آن وسایل در برندهای مختلف و جنس های ایرانی یا خارجی موجود باشد تا والدین بتوانند گزینه‌ های بیشتری برای انتخاب داشته باشند یا وسیله مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت مانیلو https://maniloo.com/ سیسمونی مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =