تقدیر از خستگی‌ناپذیران اورژانس ۱۱۵ قشم

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی از تلاش‌های کادر اورژانس ۱۱۵ قشم تقدیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، سیدمسعود موسوی ضمن تبریک ۲۶ شهریورماه، روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی با حضور در مرکز اورژانس ۱۱۵ شهر قشم از خدمات شبانه‌روزی کادر این مرکز تقدیر کرد و گفت: زحمات شما در نخستین خط درمان و سختی‌های بسیاری که بر شما و خانواده‌هایتان هموار می‌شود تا بیماران در کوتاه‎ترین زمان به مراکز درمانی رسانده شوند، در نوع خود بی‌نظیر است که بهایی برای آن متصور نیست.

وی از تلاشگران این عرصه با عنوان خادمان صادق یادکرد و افزود: خدمات آگاهانه و شجاعانه شما در میدان پرمشقت امداد و نجات، تلاشی برای اهدای زندگی دوباره به بیماران است.

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم در پایان به وجود ۵ پایگاه اورژانس زمینی و یک پایگاه اورژانس دریایی در جزیره اشاره کرد و عنوان داشت: تمامی ۴۰ عضو فعال در پایگاه‌های اورژانس این جزیره، فرشتگان نجاتی هستند که شیرینی نجات جان انسان‌ها را با عمق وجودشان احساس کرده‌اند و با عشق و دلدادگی به این شغل شریف ادامه می‌دهند.

گفتنی است، مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی قشم با بهره‌مندی از ۵ پایگاه زمینی در شهرهای قشم، درگهان، سوزا، طبل و روستای طولا و همچنین یک اورژانس دریایی با سه آمبولانس دریایی مستقر در بندر مسافری شهید ذاکری به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به ساکنان جزیره می‌باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =