بهترین نهال گردو را از معتبرترین و قدیمی ترین نهالستان کشور بخرید

خرید نهال گردو همیشه نگرانی جدی باغداران بوده است. زیرا اگر باغبان تصمیم گرفته است روی محصول گردو تمرکز کند ، ابتدا باید یک نمونه با کیفیت از نهالستان گردو خریداری کرده و سپس آن را کاشته و از آن مراقبت کند.

 اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به توسعه یک کسب و کار سودآور و کم هزینه با پرورش نهال گردو هستید و دوست دارید اطلاعات مفیدی در مورد پرورش نهال گردو و نحوه خرید نهال گردو بدانید ، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

آیا کشت نهال گردو سودآور است؟

این ایده که هر باغبانی نهال گردو را خریداری می کند و پس از مدتی نهال ها به ثمر می نشیند و کشاورز سود زیادی به دست می آورد ، توهمی بیشتر نیست. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ، باید تا حد امکان از خطر فعالیتهای سودآور کاسته شود. بنابراین ، اگر هدف سود بردن از برداشت گردو باشد ، بهترین رقم نهال گردو باید با مناسب ترین قیمت خریداری شود و در شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مناسب برای رشد این محصول رشد داده شود. باغبان هنگام خرید نهال گردو از نهالستان گردو باید اطلاعات و تجربه کافی داشته باشد یا از فروشنده اطمینان کافی داشته باشد تا توصیه های او را جدی بگیرد. خرید نهال گردو یا بادام و کشت آن زمانی مقرون به صرفه است که پتانسیل تبدیل شدن به یک مغز را داشته باشد. از آنجا که سرانه مصرف این آجیل ها در کشور زیاد است و با رعایت نکات هنگام خرید نهال گردو و همچنین اطلاعات کافی در مورد نحوه کشت و موقعیت باغ ، حتی می توان شرایطی را برای صادرات آجیل گردو به دیگر کشور فراهم کرد.

برای تسریع در فرآیند سودآور کشت نهال گردو ، لازم است با انواع ارقام نهال گردو و شرایط کشت هر یک آشنا شوید. در اینجا پردرآمدترین نهال گردو ها معرفی کرده ایم:

خرید ژنوتیپ نهال گردو تولید شده توسط نهالستان طبیعت سبز

نهال گردو ژنوتیپ تولیدی نهالستان طبیعت سبز بسیار دیرگل است. عملکرد گردو ژنوتیپ 8 تا 10 تن در هکتار است ، عملکرد جانبی دارد و همچنین ویژگی مهم آپومکسی را دارد. مغز گردو ژنوتیپ بیش از 60 درصد است. باردهی مجدد این نهال گردو بعد از یخبندان بهاری صورت می گیرد. در برابر سرمای زمستان مقاوم است و اوایل پاییز جانبی است. فاصله کاشت این نهال گردو 7 در 7 است و تا 2500 متر از سطح دریا دوام و سازگاری دارد.

خرید نهال گردو فرانکت

یکی از پرطرفدارترین نهال گردو فرانکت می باشد ، که یکی از قوی ترین نهال ها است و مقاومتش نسبت به سرما زیاد است.بنابراین اگر در یکی از مناطق سردسیری کشور زندگی می کنید و می خواهید باغ گردو ایجاد کنید ، می توانید رقم نهالستان گردو درخواست کرده و آن را با خیال راحت کشت کنید. محصول این درخت دارای پوستی بسیار نازک و هسته ای سفید و با کیفیت است.

خرید نهال گردو پدرو

این نهال گردو که پدرو نام دارد دارای پایه های کوتاه است و در برابر سرما مقاومتش بالا است. از سوی دیگر ، گرمای زیاد تابستان را تحمل نمی کند و اگر قصد خرید این رقم از نهالستان گردو را دارید ، حتماً به خاطر داشته باشید که منطقه کشت این نهال گردو تابستان های بسیار گرم نداشته باشد. نهال پدرو سریع به محصول می رسد و محصول این نهال گردو با کیفیت است.

خرید نهال گردو چندلر

این رقم نهال گردو مشهورترین و کشت شده ترین گونه در جهان محسوب می شود. به بار نشستن نهال گردو چندلر منجر به تولید محصولی شفاف و با کیفیت می شود که زود بازده بودن آنها را باید مهمترین مزیت آن دانست. شاخه های جانبی نهال گردو چندلر نیز میوه می دهند و به طور کلی باید گفت که این رقم نهال گردو در برابر یخبندانهای دیررس بهاری ایمن است و این نیز مقاومت آن را افزایش می دهد. علاوه بر این ، نهال گردو چندلر مقاومت خوبی در برابر بیماری ها دارد. منحصر به فرد بودن نهال گردو چندلر در حجم و کیفیت ، باغداران ایرانی را نیز مجذوب خود کرده است. ظاهر زیبا در کنار طعم عالی یکی از ویژگی های بارز این محصول با کیفیت بالا نهال گردو است. نهال گردو چندلر نمونه ای از پیوند است که توسط استاد پرورش میوه در دانشگاه کلمبیا معرفی شده است.

بهترین نهال گردو را از معتبرترین و قدیمی ترین نهالستان کشور بخرید

خرید نهال گردو خوشه‌ ای

پوست کاغذی ، مغز بزرگ ، ظاهر بیضی و چربی زیاد مغز از خصوصیت های اصلی محصول نهایی نهال گردو خوشه ای است. این نهال گردو خوشه ای نامیده می شود زیرا در هر خوشه حدود 5 تا 25 گردو دارد. عملکرد زود هنگام نهال گردو خوشه ای و دیر گلدهی آن گواهی بر مقاومت بالای این نهال در برابر سرما و تغییرات آب و هوایی است. نهال گردو خوشه ای معمولاً در اواسط مارس و اوایل سپتامبر زمان برداشت است. بهترین شرایط جغرافیایی و اقلیمی برای کشت نهال گردو خوشه ای معتدل و نیمه گرمسیری است. اگر به دنبال خرید نهال گردو خوشه ای از نهالستان گردو هستید ، خوب است بدانید که این رقم از نهال گردو حدود 5 تن در هکتار تولید می کند.

از کدام نهالستان گردو بخریم؟

وقتی باغبانی روی خرید نهال گردو تمرکز می کند و به دنبال کسب سود از این راه است ، باید به نهالستان گردو مراجعه کند تا ارقام سالم و بهبود یافته را به مشتری ارائه دهد. مشاوران نهالستان باید دانش فنی و تجربه کافی در زمینه تولید ، نگهداری و پرورش نهال داشته باشند و بتوانند بهترین راهنمایی را به خریدار ارائه دهند. نهالستان گردو باید با کیفیت ترین نهال را با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به مشتری ارائه دهد. هنگام خرید نهال گردو ، مطمئن شوید که نهال سالم و عاری از بیماری است و باید دارای شناسنامه و گواهی سلامت باشد.

بهترین نهال گردو را از معتبرترین و قدیمی ترین نهالستان کشور بخرید

خرید بهترین ارقام نهال گردو از طبیعت سبز

نهالستان طبیعت سبز (سبز نهال) به مدیریت برادران محرمی واقع در ارومیه میاندوآب ، بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور است که متشکل از پرسنل مجرب و مجرب و با استفاده از ناظران متخصص جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی ، بیش از سال ها در این زمینه فعالیت می کند. شایان ذکر است که اگر به غیر از نهال گردو نهال دیگری برای کشت و سودآوری در نظر دارید ، خرید نهال بادام را پیشنهاد می کنیم زیرا به اندازه گردو سودآور است. انواع مختلفی مانند نهال گردو طبیعت سبز ، نهال گردو چندلر، نهال گردو خوشه ای و سایر نهال های میوه را دریافت کنید. برای مشاهده همه ارقام نهال + مشخصات و لیست قیمت ، لطفاً از سایت (nahalsabz.com) دیدن فرمایید. نهال های گردو را می توان به صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری کرد. کلیه نهال های نهالستان طبیعت سبز زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک های گیاه پزشکی می باشد و کادر فنی مجرب شاغل در این مجموعه نهال گردو و انواع نهال را به همراه شناسنامه و گواهی سلامت تولید می کنند و به شما ارائه می دهند. به شماره 09143819321 پیام دهید یا با ما تماس بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =