کار زیبای بازیکن تیم ملی والیبال در مراسم قهرمانی/عکس

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان با در دست داشتن عکس مادر مرحومش در مراسم اختتامیه و جشن قهرمانی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ امروز یکشنبه در شهر چیبا به مصاف ژاپن رفت و میزبان خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

در مراسم اختتامیه و جشن قهرمانی، ابوالفضل قلی پور لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان با در دست داشتن عکسی وارد سالن شد که سوالات زیادی را برای برای خیلی از علاقمندان به والیبال ایجاد کرد. لیبروی تیم ملی کشورمان اخیراً مادرش را از دست داده بود و به همین دلیل با در دست داشتن عکس مادر مرحومش در جشن قهرمانی حضور پیدا کرد تا شادی اش را با او تقسیم کند.

قلی پور پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا عکسی در صفحه شخصی خود منتشر کرد که قاب عکس مادر مرحومش را به دیوار اتاقش نصب کرده بود. به این ترتیب وی در جشن قهرمانی هم همان قاب عکس را در دست گرفت تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره مادر مرحومش، شادی کسب مدال طلای آسیا را هم با وی تقسیم کند.قلی پور پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا عکسی در صفحه شخصی خود منتشر کرد که قاب عکس مادر مرحومش را به دیوار اتاقش نصب کرده بود. به این ترتیب وی در جشن قهرمانی هم همان قاب عکس را در دست گرفت تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره مادر مرحومش، شادی کسب مدال طلای آسیا را هم با وی تقسیم کند.

کار زیبای بازیکن تیم ملی والیبال در مراسم قهرمانی/عکس

کار زیبای بازیکن تیم ملی والیبال در مراسم قهرمانی/عکس

بیشتر بخوانید: پسران والیبال ایران بربام آسیا/عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Kave IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    16 0
    دمشون گرم خیلی خوب بازی کردن ضمن تسلیت به اقای قلی پور
  • CA ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    15 1
    روان مادرتان شاد باد
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    27 0
    مادرها هر وقت بمیرند، زوده.
  • NL ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    13 33
    چاپ عکس مادر توی اینستاگرام به دلیل کم و بیش شخصی بودن مالکیت اون شاید کار غلطی نباشه، ولی بردن قاب عکس روی سکو درست نبود و تعجب می کنم چطور کادر فنی تذکر نداد. همدردی دیگران غم آدم رو کمتر می کنه، ولی بیش از حد تظاهر کردن به سوگواری، به ضد خودش تبدیل می شه. فوت مادر با تمام دردناکی اش یک مسئله خصوصی یه و نباید کشیدش به حیطه عمومی. بسیار توی ذوق زننده بود این حرکت. قرار باشه همه این کار رو بکنن سالن ورزش پر می شه از قاب عکس و پیام تسلیت.
  • ابراهیم IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    14 0
    احسنت به تیم والیبال کشور عزیزمان و مربی عزیز وبزگوار و خداوند شاد نماید روح مادر قلی پور عزیز ان شاءالله که همگی سالم و پایدار باشند به امید درخشش در میادین مختلف
  • King IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    24 1
    روحش شاد
  • اس اس IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    19 0
    خدا مادرتو بیامرزه
  • IT ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    16 6
    حرکتی تحسین برانگیز،،،خدا مادرشو بیامرزه
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    16 23
    کار بسیار اشتباهی کرده. فوت مادر غم انگیزه، اما یک امر شخصی یه. این جوری باشه باید نصف اون سالن قاب عکس می گرفتند دستشون. این جور کارهای بی قاعده رو می کنیم و حواسمون نیست که این جور رفتارها چقدر صدمه می زنه به آبروی تیم ملی. خدا رحمتشون کنه و روحشون قرین آرامش، اما سکوی قهرمانی جهان جاش نبود. اون که به خاطر احساسات اشتباه کرده، کادر فنی و سرپرست و سر مربی کجا بوده ان که تذکر بدن؟
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 1
    روحشون شاد